سایت شماره یک:

در بازار مدل‌های مختلفی از کفش مردانه وجود دارد که بسته به مدل انتخابی، قیمت‌ها آن‌ها متغیر است. همیشه انتخاب یک کفش عالی و ایده آل برای آقایانی که به تیپ خود اهمیت می‌دهند از اهمیت بسیار بالایی برخورار بوده است. از طرفی با توجه به گسترش روزافزون شرکت‌های فیک و تقلبی، تشخیص جنس اصل از جنس بدل خیلی سخت شده است بطوری‌که مصرف‌کنندگان دچار سردرگمی زیادی شده‌اند. این مقاله به معرفی چندین مدل کفش مردانه می‌پردازد که از اصیل‌ترین برندهای جهان هستند و طرفداران بسیار زیادی در سطح جامعه مصرف‌کنندگان دارند. کفش‌های معرفی‌شده در این مقاله ازجمله کفش‌های بسیار معروف از مارک‌های معروف و باکیفیت بسیار بالا است.

بهترین مدل‌های کفش مردانه 2022

این بخش شامل معرفی بهترین مدل‌های کفش آقایان است که در سال 2022 فروش نسبتاً خوبی داشتند و بازخورد بسیار خوبی در فروشگاه‌های آنلاین گرفته‌اند.

کفش کتانی مردانه Glide-Step Sport-Wave Heat اسکچرز Skechers

اسکچرز ساخت کشور آمریکا است و بسیار باکیفیت بالا و به صور مهندسی‌شده طراحی‌شده است. وزن کفش بسیار ناچیز بوده و رویه آن کتانی است و از لحاظ سلامتی و پزشکی نیز دارای استاندارهای فوق‌العاده مناسبی است. اگرچه این کفش طراحی ساده‌ای دارد اما درعین‌حال ظاهر آن بسیار زیبا طراحی‌شده است و تقریباً با هر تیپ ظاهری سازگار است. در ساخت این کفش از فوم خنک‌کننده برای طراحی استفاده‌شده است و به لطف آن در تمام طول روز پای فرد احساس گرمی و یا عرق نمی‌کند. همچنین کف آن به‌صورت بسیار انعطاف‌پذیری طراحی‌شده است و هنگام پیاده‌روی و راه رفتن با آن، کاربر به‌هیچ‌وجه احساس ناراحتی نخواهد داد.

کفش کتانی سفید مردانه آرچ فیت Arch Fit

یکی دیگر از کفش‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای پزشکی ساخته‌شده است کفش مردانه آرچ فیت است. این کفش از شرکت سازنده skech به بازار عرضه شده است و ار برند معروف کشور آمریکا است. پانل جلویی توری و پارچه بافتنی استفاده‌شده در قسمت بالایی این کفش، آن را به یکی از بی نقص‌ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. همچنین زیره آن بسیار حرفه و مطابق با آخرین استانداردهای پزشکی طراحی‌شده است و کفی آن قابل جدا شدن است.

کفش ورزشی Terrex Swift آدیداس Adidas

همیشه وقتی نام کفش می‌آید آدیداس به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده کفش، نامش می‌درخشد. این مدل کفش با طراحی کاملاً حرفه‌ای و شیک، نام خود را در میان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش در سال ٢٠٢٢ قرار داده است. این کفش‌های کتانی مردانه از برند آدیداس و ساخت کشور آلمان است. این مدل کفش ساختار سبک و انعطاف‌پذیری دارند و پای فرد در آن احساس خستگی یا درد نمی‌کند زیرا مطابق با آخرین استانداردهای پزشکی و سلامتی ساخته‌شده‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های این کفش کتانی نرم و انعطاف‌پذیر، قابلیت ست شدن با هر تیپ ظاهری است و به‌راحتی همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

10

کفش ورزشی Runfalcon آدیداس Adidas

یکی دیگر از شاهکارهای آدیداس کفش ورزشی Runfalcon است که در چندین مدل عرضه و در بازار وجود دارد. طراحی بی نقص این محصول آن را به یکی از مدل‌های محبوب آدیداس تبدیل کرده است و درعین‌حال یک محصول مقرون‌به‌صرفه و کاملاً  باکیفیت به‌حساب می‌آید. از مهم‌ترین ویژگی این محصول می‌توان به رویه قابل‌تنفس به‌کاربرده شده در این محصول اشاره کرد که شادابی پا را همیشه حفظ می‌کند. همچنین نرمی و لطافت مواد ساخته‌شده آن راحتی همیشگی را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

کفش‌های بیرونی Canvas Daroga Plus

آدیداس همیشه با محصولات خاصش توانسته خود را در صدر تولیدکنندگان کفش نگه دارد که یکی از این محصولات خاص کفش‌های بیرونی Canvas Daroga Plus هستند. زیبایی، کیفیت، مدرنیته بودن، استاندارد بودن و... همگی در این مدل کفش جمع شدند تا آن را به یکی دیگر از شاهکارهای آدیداس تبدیل کنند. این مدل کفش مردانه در دسته کفش اسپورت قرار دارد  و یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش به‌حساب می‌آید.

کفش رسمی مردانه Cıtytray Avant M اکو Ecco

برند کفش اکو یکی دیگر از شرکت‌های کفش معتبر که در چند سال اخیر سروصدای زیادی به پا کرده است اکو است. مدل نام‌برده شده یکی از خاص‌ترین مدل‌های کفش مجلسی و رسمی مردانه این شرکت است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. ظرافت، زیبایی و درعین‌حال کیفیت بسیار بالا در این مدل کفش وجود دارد و از لحاظ رعایت استاندارد ساخت و سلامتی نیز می‌توان گفت بدون نقص است. این‌ یک مدل کفش چرم است که چرم آن اصل بوده و برای تمامی فصول مناسب به‌حساب می‌آید.

کفش‌ کالج کلاسیک مردانه چرم سی زد لندن CZ london

این مدل کفش مردانه یک کفش مناسب در طرح کلاسیک با طراحی کاملاً حرفه‌ای است که چرم آن کاملاً طبیعی بوده ساخت کشور ترکیه است. زیبایی و کیفیت بالا در این محصول کاملاً برجسته است و میان آقایان یک کفش رسمی بسیار محبوب به شمار می‌رود. همچنین زیره کفش از مواد کاملاً باکیفیتی ساخته‌شده است و پوشیدن آن احساس راحتی به فرد می‌دهد.

کتانی اسپورت بندی مردانه جامپ Jump

یکی دیگر از کفش‌های محبوب مدل مردانه کفش‌های کتانی اسپورت بندی مردانه جامپ Jump هستند که در دسته کفش مردانه اسپورت قرار می‌گیرند. این مدل کفش نیز ساخت کشور آمریکا است و محبوبیت آن در میان کاربران، آن را در لیست بهترین کفش‌ها قرار داده است. راحتی و زیبایی ویژه از ویژگی‌های برجسته این مدل کفش است و سازگار با انواع پا طراحی و مهندسی‌شده است. با استفاده از این مدل کفش پاها هیچ وقت احساس خستگی و کسالت نمی‌کنند و نرمی و لطافت آن مثال‌زدنی است.

کفش کتانی مردانه Retaliation نایک

وقتی صحبت از نایک به میان می‌آید کمتر برندی قابلیت رقابت با آن را دارد. این مدل کفش نایک جزء یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند در سال ٢٠٢٢ به‌حساب می‌آید. طراحی حرفه‌ای و شیک این محصول در کنار کیفیتی که ارائه می‌دهد آن را به یک شاهکار تبدیل کرده است. جنس آن از چرم مصنوعی است و از فن‌آوری فوم تقویت‌کننده در ساخت آن استفاده‌شده است. این مدل کفش مردانه مطابق با استانداردهای پزشکی ساخته‌شده است و یک مدل محبوب به‌حساب می‌آید.

کفش از برند نایکی

کفش ورزشی مردانه بی نیروی دریایی NIKE

یکی دیگر از مدل‌های محبوب نایک کفش نیروی دریایی است که در بازارهای جهانی بازخورد خوبی از خود به‌جای گذاشته است. این  مدل کفش مردانه با طراحی شیک، زیبا و کیفیت بسیار بالا توانسته است خود را در میان یکی از مدل‌های محبوب ٢٠٢٢ جای کند. این کفش مناسب برای ورزش، پیاده‌روی و... است و جنس رویه بیرونی آن از پارچه‌های باکیفیت قابل تنفس است که آن را به محصولی محبوب و ویژه در دسته کفش‌های مردانه تبدیل کرده است.

کفش پیاده‌روی یونیسکس هومل Hummel

یکی دیگر از مدل‌های محبوب کفش مردانه کفش پیاده‌روی یونیسکس هومل است. این مدل کفش ساخت کشور دانمارک است که علاوه بر زیبایی ظاهری استحکام و کیفیت جنس آن نیز مثال‌زدنی است. این مدل کفش مطابق با استانداردهای پزشکی ساخته‌شده است و برای پیاده‌روی و دویدن یکی از استانداردترین مدل‌های کفش به‌حساب می‌آید. رویه قابل‌تنفس بیرونی این محصول شادابی همیشگی را برای پاهای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید کفش مردانه اصل از لیو استایل

لیو استایل یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کفش است که تخصص آن فقط فروش کفش‌های جنس اصل است. در کلکسیون لیو استایل مجموعه‌ای عظیم و بی‌نظیر از بهترین برندهای کفش دنیا اعم از نایک، آدیداس، فیلا و.... گردآوری‌شده‌اند. تمام کالاهای این فروشگاه دارای ضمانت اصیل بودن کالا هستند و ضمانت اصل بودن آن‌ها به مشتری داده می‌شود. در این فروشگاه انواع مدل کفش اعم از:

  • کفش اسپورت
  • کفش رانینگ
  • کفش چرم
  • کفش مجلسی
  • کفش پیاده‌روی و ...

به‌راحتی در مدل‌های بسیار متنوعی پیدا می‌شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر