سایت شماره یک:

این روزها صحبت از فروش در فضای مجازی همه را وسوسه کرده است تا اقدام به راه اندازی پیج اینستاگرام کنند و بتوانند در این فضای محبوب فروش داشته باشند. در واقع هدف از فروش در فضای مجازی این است که در کنار فروش حضوری شما فروش غیر حضوری نیز داشته باشید.

 

برای رسیدن به فروش در فضای اینستاگرام نیاز به یک ادمین اینستا دارید که از وی به عنوان کاتالیزور فروش نیز نام برده می شود. در اصل مهم ترین و کلیدی ترین نقش در حوزه فروش را ادمین اینستاگرام اجرا می کند. اگر رقیبان شما فروش خوبی در اینستاگرام دارند و دلیل آن را نمی دانستید در اینجا به شما گفتیم ادمین اینستا.

فروش در فضای مجازی به سبب سهولت و سرعتی که دارد یکی از مسائل مهم این روزهای جامعه می باشد. بسیاری از فروشندگان این روزها از فضای اینستاگرام فروش به مراتب بالاتری را نسبت به فروش حضوری دارند. همین موضوع شاید سبب شده است که به فکر استخدام یک ادمین پیج اینستا باشند.

ادمین پیج اینستاگرام اگر مهارت لازم و کافی را داشته باشد به خوبی می تواند تمام آن چه که شما نیاز دارید را برایتان به ارمغان بیاورد. مهم ترین دلیل جذابیت یک پیج را می توان محتوای متنی و گرافیکی دانست. در این مورد ادمین پیج به خوبی می تواند کمک کننده باشد و با انتخاب محتوای جذاب، همچون آهن ربایی مخاطبان هدف و یا غیر هدف شما را جذب پیج نماید.

مدیریت پیج اینستاگرام به چه شکلی انجام می گیرد؟

برای مدیریت پیج اینستا نیاز است تا شما یک سری قدم را بردارید. به طور مثال اگر نمی خواهید تنها با یک ادمین اینستاگرام کار کنید، نیاز است تا با شرکت هایی که خدمات مدیریت پیج اینستا را ارائه می دهند، همکاری داشته باشید. برای انتخاب این شرکت ها نیاز است تا شما به بررسی و تحلیل مواردی بپردازید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

تجربه کاری باید مهم ترین معیار شما برای انتخاب این شرکت ها باشد، اگر این شرکت تجربه کاری بالایی را در زمینه مدیریت پیج نداشته باشند طبعا نمی توانند انتظارات شما را برآورده نمایند.

داشتن ادمین اینستا ماهر دلیل بعدی برای انتخاب شما باید باشد. سوالی که ممکن است برایتان به وجود آید این است که چطور می توان این مورد را تشخیص داد؟ همانطور که در طی مقاله به کرات به آن اشاره شد، ادمین اینستاگرام مهم ترین رکن کار شما برای موفقیت می باشد. با دیدن نمونه کارهای یک مجموع به خوبی می توانید به این موضوع پی ببرید، این مورد را بسنجید که مهارت های ادمین پیج اینستاگرام این مجموعه در چه حدی می باشد.

2

وظایف ادمین اینستا چیست؟

سوالی که اکثر افرادی که در هنگام استخدام ادمین اینستا دارند این موضوع است که وظایف ادمین پیج دقیقا چه می باشد. تقریبا بیشتر افراد با این موضوع آگاه هستند که گذاشتن پست و استوری از ابتدایی ترین وظایف وی می باشد. پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها نیز از وظایف دیگر ادمین می باشد. البته در برخی از مواقع کارفرما خود تمایل به جوابگویی به دایرکت ها را دارد که در این صورت ادمین در این حوزه می تواند دخالتی نداشته باشد.

تولید محتوای جذاب معمولا از وظایف ادمین اینستاگرام نیست و باید خود کافرما بسته به نیازش آن را تهیه و در اختیار ادمین قرار دهد. در برخی اوقات کارفرما خلاقیت تولید محتوا را ندارد و آن را نیز برون سپاری می کند و با استخدام یک گرافیست این کار را انجام می دهد.

حقوق ادمین اینستا به چه صورتی است؟

حقوق ادمین اینستا از دست مواردی است که نمی توان به طور مشخص آن را بیان کرد. دلیل را هم می توان در متفاوت بودن نرخ هر شخص یا شرکت با دیگری دانست. معمولا شما باید ببینید چه انتظاری از ادمین خود دارید تا بتوانید به درستی در ارتباط با این موضوع تصمیم گیری نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که به دلیل حساسیت موضوع اینستاگرام با یک شرکت همکاری داشته باشید تا خیالتان از بابت 0 تا 100 کار راحت باشد.

نکات مهم برای ادمین اینستاگرام

ادمین اینستا باید با اصول و الگوریتم هایی که اینستاگرام معرفی کرده است، آشنا باشد تا بتواند به درستی آن را پیاده سازی کند و کاری نتیجه بخش را در رزومه کاری خود داشته باشد. هشتگ گذاری مناسب را می توان از وظایف مهم ادمین پیج اینستا دانست. از آنجایی که هشتگ گذاری اهمیت ویژه ای برای راه یافتن به اکسپلور دارد پس باید به درستی این کار انجام شود. کپشن نویسی مناسب نیز از دیگر وظایف وی می باشد. این متن باید به قدری جذاب باشد که خواننده را جذب پست نماید.

گروه بی اس سایت

تیم بی اس سایت با داشتن تبحر و تخصص در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام، داشتن ادمین اینستا ماهر، تجربه همکاری با گروه های مختلف در کنار شماست تا بتوانید کسب و کارتان را در فضای رقابتی اینستاگرام رشد دهید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق سایت و یا به صورت تلفنی و یا واتساپی در ارتباط باشید.

3

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر