سایت شماره یک:
 

تقریباً همه ما موافق هستیم که امروزه کمیت و کیفیت جشن‌های مختلف، تغییر نموده‌اند. از مجلل‌ترین جشن‌های امروزی می‌توان به جشن تولد اشاره کرد. شاید به عنوان یک فرد میانسال به‌خاطر نداشته باشید که در زمان خردسالی شما، کودکان جشن تولد‌های بزرگ و مجلل برگزار می‌کرده‌اند اما به‌عنوان یک پدر و مادر باید بدانید که تولد‌های امروزی با آن چیزی که شما به‌عنوان تولد می‌شناسید؛ تفاوت بسیار زیادی دارند. امروزه در جشن‌های تولد علاوه بر کیک، انواع و اقسام خوراکی نیز سرو می‌شوند. علاوه بر کلاه تولد ده‌ها اکسسوری دیگر استفاده می‌شوند و دیگر چندین بادکنک برای تزیین فضای کافی نیست و... . برای اینکه بتوانید یک جشن تولد درخور برای کودک عزیز خود برگزار کنید؛ باید به تمامی این نکات توجه کافی داشته باشید تا با نبود هیچ کم‌وکسری، کودک خود را خوشحال کنید. بهترین راه برای اینکه در لیست لوازم تولد شما هیچ چیز از قلم نیفتد؛ خرید لوازم تم تولد به‌صورت یک‌باره است که معمولاً به‌صورت دسته‌بندی شده عرضه می‌گردد و شما می‌توانید به راحتی از یک فروشگاه معتبر، خریداری نمایید. در ادامه با معرفی فروشگاه ماهورا، بهترین فروشگاه برای خرید تم تولد دخترانه با ما همراه باشید.

فروشگاه ماهورا

فروشگاه ماهورا درواقع یک فروشگاه عطر و ادکلن است که علاوه بر ارائه انواع ادکلن زنانه و مردانه، انواع تم تولد دخترانه، پسرانه، لاکچری، بزرگسال، ورزشی و... را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید کامل‌ترین و پرطرفدارترین تم‌های تولد را در فروشگاه معتبر اینترنتی ماهورا بیابید و آن‌ها را خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از پرطرفدارترین تم تولد دخترانه این فروشگاه را به شما معرفی کنیم. تم‌هایی که می‌توانند تولد دختر عزیز شما را شبیه رویا‌های او بسازند.

تم تولد اسب تک شاخ

اسب تک شاخ یک موجود افسانه‌ای است که در فرهنگ اساطیری ایران و اروپا، صحبت‌هایی از آن شده است. این موجود که یک اسب سفید رنگ و زیباست؛ دارای یک شاخ صاف و مارپیچی‌شکل بر روی پیشانی خود است؛ البته تنها تمایز تک شاخ نسبت به یک اسب سفید معمولی، شاخ آن نیست چراکه بسیاری از افسانه‌ها از بال داشتن تک شاخ نیز صحبت می‌کنند. جالب است بدانید که افسانه‌ها عنوان می‌دارند که تک شاخ‌ها به دختران علاقه بسیاری دارند و به سمت آن‌ها جذب می‌شوند؛ همچنین که گفته می‌شود تنها یک دختر می‌تواند یک اسب تک شاخ را رام کند. شاید به همین خاطر است که دختران به تم تولد اسب تک شاخ، علاقه بسیاری دارند و انیمیشن‌های ساخته شده از این موجود دوست داشتنی مخاطبان دختر بیشتری دارند. بنابراین یک تم تولد دخترانه تک شاخ برای دختر شما می‌تواند یک تم تولد رویایی و دوست داشتنی باشد.

تم تولد دختر کفشدوزکی

دختر کفشدوزکی، ابرقهرمان انیمیشن ماجراجویی در پاریس، دختری به نام مرینت دوپن چنگ است که به همراه آدرین آگرست وظیفه حفاظت از شهر را در برابر افرادی شرور برعهده دارند. به هنگام نیاز، مرینت به دختر کفشدوزکی و آدرین به پسر گربه‌ای تبدیل می‌شوند. این انیمیشن سریالی از کل جهان دارای طرفداران بسیاری است و به نظر می‌رسد که مرینت نوع دوست، یکی از قهرمان‌های امروزه برای بسیاری از دختران خردسال و نوجوان است. اگر دختر شما هم جزء دوستداران دختر کفشدوزکی است؛  تم تولد دختر کفشدوزکی  بهترین انتخاب است.

تم تولد ال او ال

ال او ال سوپرایز (Lol surprise) را می‌توان معروف‌ترین عروسک شانسی دنیا دانست. این عروسک‌های شانسی، درواقع عروسک‌هایی با لباس‌های فانتزی و جذاب هستند که در دو نوع خواهر بزرگ‌تر و خواهر کوچک‌تر عرضه می‌شوند.

8

شانسی بودن این عروسک‌ها به این جهت است که شما نمی‌دانید از میان ۴۵ عروسک خواهر کوچک‌تر و یا ۳۶ مدل خواهر بزرگ‌تر، کدام یکی از آن‌ها نصیب شما خواهد شد. در هر لایه از بسته‌بندی ۷ لایه این عروسک‌ها، یکی از اکسسوری‌های عروسک موجود در مرکز بسته وجود دارد. این عروسک‌های زیبا و دوست داشتنی یکی از علایق دختر بچه‌های علاقه‌مند به مد و جمع آوری کلکسیون هستند. خوب است بدانید که انیمیشن ال او ال نیز به تازگی ساخته شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر دختر بچه شما مدام از شما درخواست خرید عروسک ال او ال می‌کند؛ ممکن است بخواهید تم تولد ال او ال را برای تولد او انتخاب، و او را سورپرایز کنید.

 تم تولد دخترانه  پری دریایی

پری دریایی نیز از دیگر موجودات افسانه‌ای است که دوستداران بسیاری دارد. انیمیشن پری دریایی را می‌توان اصلی‌ترین دلیل علاقه افراد به‌خصوص دختر بچه‌ها به پری دریایی دانست. آریل ۱۶ ساله با مو‌های قرمز و تنی نیمه ماهی یکی از پرنسس‌های دیزنی، پری دریایی سرکشی بود که خواست فراتر از دنیای زیر آب را ببیند و با انسان‌ها آشنا شود. کارتون پری دریایی محصول دهه ۹۰ میلادی، همچنان طرفداران بسیاری دارد و سال‌هاست که در نسل‌های گوناگون گشته و نظر آن‌ها را جلب کرده است. اگر کارتون پری دریایی از برنامه‌های مورد علاقه دختر شماست؛ احتمالاً انتخاب تم تولد پری دریایی برای جشن تولد او انتخاب خوبی است.

 تم تولد دخترانه سیندرلا

علاوه بر پری دریایی، سیندرلا نیز از پرنسس‌های دیزنی مورد علاقه چندین نسل متوالی از دختران بوده است. سیندرلا با مهربانی، نوع دوستی، صبور بودن، توانایی صحبت با حیوانات و کفش شیشه‌ای معروف خود از پرطرفدارترین پرنسس‌های دیزنی به‌حساب می‌آید که چندین فیلم سریالی نیز از روی داستان آن ساخته شده است. جالب است بدانید که سیندرلا یک داستان و می‌توان گفت پدیده‌ای جهانی است که تنها متعلق به اروپا نیست؛ چرا که در داستان‌های بسیاری از ملیت‌های دیگر نظیر چینی، یونانی، مصری و... داستانی مشابه سیندرلا با نام‌های مختلف وجود دارد. به‌عنوان مثال سیندرلای مصری، رودوپیس نام دارد. البته همان‌طور که می‌دانید سیندرلا، معروف‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. اگر این پرنسس دیزنی مو طلایی توانسته است در قلب دختر بچه شما رسوخ کند؛ می‌توانید با انتخاب تم تولد سیندرلا او را بسیار خرسند و هیجان‌زده سازید.

9

خرید لوازم  تم تولد دخترانه از فروشگاه ماهورا

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ شما می‌توانید تمامی لوازم تم‌های معرفی شده به علاوه ده‌ها تم دیگر را از فروشگاه معتبر اینترنتی ماهورا با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین این فروشگاه علاوه بر فروش تم تولد، فروش انواع ادکلت‌های مردانه و زنانه را نیز در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. جهت مشاهده محصولات و خرید هر یک می‌توانید به سایت این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://mahoura.com/ مراجعه نمایید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر