سایت شماره یک:

 

خرید سرویس قابلمه می تواند برای هر فردی شگفت آور باشد. زیرا می خواهد محصولات متنوعی مانند تابه تفلون و تابه گریل را به آشپزخانه خود اضافه کند و با طبخ غذاهای خوش طعم تمامی افراد را به وجود آورد. همانطور که می دانید امروزه انواع سرویس قابلمه در بازار موجود است و همین امر ممکن است این سوال را برای شما به وجود بیاورد که کدام سرویس بهتر است! شما با شناخت برخی از راهکارها می توانید بهترین سرویس قابلمه را انتخاب کنید و آشپزخانه بی نظیری را برای خود به وجود بیاورید!

 

آلیاژ به کار رفته در سرویس قابلمه را بررسی کنید!

در اولین مرحله قبل از خرید سرویس قابلمه از شما خواسته می شود آلیاژ به کار رفته در آن را بررسی کنید. نگاهی به تحقیقات صورت گرفته در سازمان های بهداشتی در سراسر دنیا نشان می دهد که بهترین آلیاژ برای ساخت سرویس قابلمه آلومینیوم است. این آلیاژ به سرعت گرم می شود و شما می توانید آشپزی خود را آغاز کنید. همچنین، آلومینیوم هرگز با مواد غذایی در حال پخت واکنش نشان نمیدهد و این موضوع سبب می شود که در زمان پخت مواد غذایی تغییر طعم ندهند.

وزن سرویس قابلمه را بسنجید!

تصور کنید می خواهید برنج خوش طعمی را که از شمال کشور برای شما آورده شده است طبخ کنید. در این شرایط، در قابلمه آب می ریزید. اما وزن قابلمه بسیار زیاد است و زمانی که آب درون آن قرار می گیرد سنگین وزن تر می شود. جا به جایی این قابلمه دشوار است و همین امر سبب می شود نتوانید به خوبی برنج را طبخ کنید! این موضوع واقعا می تواند ناراحت کننده باشد! به همین دلیل، در خرید سرویس قابلمه ابتدا باید وزن آیتم های آن را به خوبی بررسی کنید و مطمن شوید که وزن زیادی ندارد.

ویژگی دسته های سرویس قابلمه را مورد توجه قرار دهید!

یکی از مهمترین قسمت های هر سرویس قابلمه دسته هایی است که بر روی آیتم های آن به کار رفته است. اولا این دسته باید به گونه ای طراحی شده باشد که شما به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید. اگر این دسته از حد استاندارد کوتاهتر و یا بلندتر باشد، می تواند دست شما را خسته کند و این امر در طول آشپزی چالش های زیادی را به وجود می آورد.

مسئله بعدی جنس به کار رفته در این دسته هاست. این دسته ها باید از متریال های نسوز تهیه شده باشند که در تماس مستقیم با حرارت نسوزند و از بین نروند. اگر به این موضوع توجه نکنید، در طول آشپزی ممکن است دسته های قابلمه آسیب ببینند و این موضوع می تواند ظاهر قابلمه را تحت تاثیر قرار دهد.

2

گارانتی را دریافت کنید!

مهمترین نکته ای که اغلب در خرید سرویس قابلمه نادیده گرفته می شود گارانتی این محصولات است. اگر شما برای خرید سرویس قابلمه به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید، می توانید با خیال راحت ضمانت نامه را دریافت کنید. ضمانت نامه به شما این اطمینان را می دهد که تمامی استانداردها در ساخت آن رعایت شده اند و شما دیگر نباید نگران موضوعی باشید.

تابه تفلون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در کنار خرید سرویس قابلمه، ممکن است شما تصمیم بگیرید برای خرید تابه تفلون اقدام کنید. این تابه باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • تفلون به کار رفته در بدنه داخلی این تابه باید از متریال های با کیفیت باشد که در طول استفاده خراب نشود و از بین نرود.
  • اندازه تابه تفلون باید استاندارد و متناسب با نیاز شما باشد.
  • تابه تفلون باید دارای درب شیشه ای باشد و این درب باید مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد.

تابه گریل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

خرید تابه گریل در کنار خرید سرویس قابلمه ایده شگفت آوری است. توصیه می شود در زمان خرید به مشخصات فنی آن توجه داشته باشید تا بهترین محصول را سفارش دهید. این ویژگی ها به شرح زیرند:

  • تابه گریل باید دارای شیارهایی داخل تابه باشد. این شیارها باید منظم باشند و طبق اصول طراحی شده باشند.
  • بدنه داخلی تابه گریل باید از مواد نچسب ساخته شده باشد تا شما بتوانید به راحتی آشپزی کنید.
  • این تابه باید سبک وزن باشد و جا به جایی آن راحت باشد.

3

برای خرید سرویس قابله به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم نکات مهمی را که اغلب در خرید سرویس قابلمه نادیده گرفته می شود مورد توجه قرار دهیم. به شما توصیه می شود در زمان خرید این محصولات ابتدا مشخصات فنی آنها را بررسی کنید. آلومینیوم بهترین آلیاژی است که در ساخت سرویس قابلمه به کار می رود و این آلیاژ تاییدیه های بهداشتی را دارد. وزن این محصولات باید سبک باشد و دسته های آنها باید نسوز باشند. درب شیشه ای این محصولات باید مقاوم باشد و از شیشه شفاف در ساخت آن استفاده شده باشد.

اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید سرویس قابلمه و محصولات دیگر مانند تابه گریل و تابه تفلون هستید، می توانید به سایت فروشگاهی کاویش (kavish.shop) مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که در این سایت وجود دارند کیفیت بالایی دارند و همراه با ضمانت نامه به فروش می رسند. همچنین، کارشناسان این مرکز مشاوره های تخصصی خرید را در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر