سایت شماره یک:

 

تا سقف 15 میلیون تومان بدون ضامن، قسطی خرید کن

با آغاز طرح فروش اقساطی کالای «این‌چند» می‌توانید، از میان گروه‌های کالایی متنوع این سایت، تا سقف 15 میلیون تومان خرید کرده و بهای خرید خود را بسته به شرایطتان، از 3 ماه تا 12 ماه دیگر بپردازید. هدف اصلی از برنامه ریزی این طرح کمک به اقشار مختلف، جهت خرید لوازم ضروری و پرمصرف‌شان بوده، که دائما در نوسان هزینه‌ها از قدرت خرید آنها نزد عموم مردم کاسته می‌گردد.

به گزارش سایت فروشگاهی «این‌چند»، استفاده از تسهیلات این طرح مانند اخذ وام می‌باشد، بدون آنکه نیازی به گذاشتن سپرده و معرفی ضامن باشد. یکی از شرایط مهم و تسهیل کننده این طرح علاوه بر پرداخت اقساطی، ضمانت بازگشت وجه وام، آنهم از طریق چک می‌باشد.

براین اساس متقاضیان می‌توانند تنها با ارائه یک برگ چک صیادی، پرداخت اقساط خود را ضمانت نمایند. علاوه بر وام گیرنده خویشاوندان درجه یک او همچون پدر، مادر و بردار و خواهر نیز می‌توانند با ارائه چک ، پرداخت اقساط وام گیرنده را ضمانت نمایند.

چگونگی ارائه اسناد ضمانت و درصدهای محاسباتی این تسهیلات را پس از ورود به صفحه خرید اقساطی کالا از «این‌چند» به نشانی https://www.inchand.com/  درخواهید یافت.

براساس اطلاعات درج گردیده در این صفحه از زمان ثبت درخواست تا اتمام مراحل اخذ ضمانت، تنها نیاز به پشت سر گذاردن 4 مرحله دارید. تمامی مراحل اخذ این تسهیلات به صورت غیر حضوری بوده، تا جایی که حتی بابت ارائه چک نیز نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

در ادامه صفحه می‌توانید جزئیات دقیق‌تری از وام مورد نظر خود را مشاهده نمائید. این جزئیات عبارتند از مبلغ هر قسط، کارمزد، بازپرداخت نهایی وام، مبلغ چک ضمانت، که پس از وارد کردن دستی مبلغ اعتبار و مدت زمان اقساط، برای شما به نمایش در خواهند آمد.

شایان ذکر است شما می‌توانید با بهره از تسهیلات این طرح کالاهای متنوعی از جمله لپ‌تاپ، انواع گوشی و کنسول بازی، لوازم خانگی برقی، ساعت و سایر محصولات مورد نیازتان را بدون هیچگونه محدودیتی انتخاب و خریداری کرده و بهای آن را به صورت اعتباری پرداخت نمائید.

گفتنی‌ است مدت زمان اعتبارسنجی شما در صورت تکمیل بودن مدارک ارائه شده حداکثر 2 روز کاری خواهد بود. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و دریافت اعتبار عبارتند از ارائه تصویر کارت ملی، چک صیادی به نام شخص وام گیرنده یا اقوام درجه یک او، پرینت سه ماهه آخر حساب جاری یا ارائه پرینت از حساب دیگری که از گردش مالی بالاتری برخوردار می‌باشد.

لازم به ذکر است علاوه بر چک صیادی چک‌های کارمندی نیز نزد مجموعه «این‌چند» از اعتبار بالایی برخوردار می‌باشند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر