سایت شماره یک:

به نقل از تیم تحقیقاتی سایت ماهان تیموری: تمایل اکثر ایرانیان به کسب درآمد دلاری روز به روز در حال افزایش است و این موضوع دلایل منطقی بسیاری دارد. با نرخ امروز هر یک دلار برابر ۳۱ هزار ریال است و کم ترین دستاوردی که هر کس در ازای درآمدزایی دلاری خواهد داشت، خلق زندگی با آسایش بیشتر، تاثیرگذاری بیشتر در زندگی اطرافیان و داشتن دغدغه کم تر است. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، راه اندازی کسب و کاری با درآمد دلاری ارزآوری به داخل کشور و بهبود وضعیت اقتصادی در بلند مدت را به دنبال خواهد داشت. 

کسب درآمد دلاری از اینترنت

راه های بسیاری برای درآمدزایی دلاری وجود دارد. صادرات محصولات به خارج از کشور از مهم ترین و قدیمی ترین این راه هاست. اما صادرات برای جوانان و کسانی که هنوز در ابتدای راه هستند، کاری سخت و پرریسک است. به وجود آمدن اینترنت باعث شده است که افراد سراسر جهان بتوانند تحت عنوان دهکده‌ای جهانی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و طی این ارتباط بتوانند معاملاتی جهت رفع نیازهای هم داشته باشند. خوشبختانه اینترنت این امکان را به وجود آورده است که بتوانیم با ریسک و هزینه بسیار پایین تر راه اندازی کسب و کار با درآمد دلاری را تجربه کنیم. 

11

چگونه درآمد به دلار داشته باشیم؟

از بزرگترین موانعی که افراد از راه اندازی کسب و کار با درآمد دلاری منصرف می کند، عدم آگاهی آنها در زمینه دریافت وجه و افتتاح حساب در خارج از کشور است. در صورتی که داشتن حسابی ارزی کار پیچیده‌ای نیست و با وجود تمام تحریم‌ها شما خواهید توانست از دنیای اینترنت درآمد دلاری به دست بیاورید. 

وب مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که افراد و کسب و کار های سراسر جهان می توانند به راحتی پول ارسال یا دریافت کنند. وب مانی از سال 1998 فعالیتش را شروع کرده است. بنا به گزارشات منتشر شده توسط وب مانی، حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه از این پلتفرم استفاده می کنند که همین موضوع میزان اطمینان کاربران را نشان می دهد. از آنجایی که دفتر اصلی وب مانی در کشور روسیه قرار دارد، ایرانیان به راحتی و بدون توجه به تحریم ها می توانند از آن استفاده کنند. 

شما از کشور ایران و به راحتی ظرف مدت چند دقیقه می توانید حساب ارزی خود را افتتاح کنید. و این حساب ارزی خود را در اختیار سایت‌هایی که قرار است با آنها کار کنید یا کارفرمایان خود  قرار دهید. 

بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران

فروش ایبوک در سایت آمازون

از جمله روش های درآمدزایی دلاری این است که کتاب الکترونیکی ایجاد کنید و آن را در آمازون به فروش برسانید. اگر توانایی داستان سرایی دارید، قوه تخیل خود را به کار بگیرید و داستانتان را بنویسید. همچنین اگر در حوزه ای تخصص و تجربه دارید می توانید آن را در قالب کتاب در اختیار دیگران قرار دهید. اگر در زبان انگلیسی تسلط دارید، می توانید محتوای کتاب خود را به صورت انگلیسی در اختیار دیگران قرار دهید. در غیر این صورت هم می توانید کتاب خود را به صورت فارسی در اختیار ایرانیان خارج از کشور قرار دهید. 

کسب درآمد دلاری از سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در بازار های جهانی و همچنین سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می تواند برای شما درآمد دلاری خلق کند. البته باید توجه داشته باشید که به طور کامل آموزش ببینید و به صورت حرفه ای وارد بازار شوید. 

کسب درآمد دلاری از فروش آموزش

اگر روی زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید به راحتی دوره های آموزشی به زبان انگلیسی تولید کنید و با در قرار دادن آنها در سایت های مانند udemy و LINDA قرار دهید و از طریق فروش آنها درآمد دلاری به دست بیاورید. 

کسب درآمد دلاری با فریلنسری

با وارد شدن و ثبت نام در سایت هایی مثل peopleperhour.com و freelancer.com  و معرفی خود و تخصصتان می توانید به راحتی پروژه های خارجی و مرتبط با حرفه خود دریافت کنید و از آنها به صورت دلاری درآمد کسب کنید. تولید محتوا، کارهای گرافیکی، برنامه نویسی، سئو و طراحی سایت از جمله مهارت هایی هستند که پروژه های زیادی در آنها وجود دارد. از طرفی شما می توانید از طریق لینکدین و ارتباط گرفتن با کارفرمایان خارجی درآمدزایی کنید.   

تولید محتوا در یوتیوب

تولید محتوا در یوتیوب و درآمدزایی به واسطه ویو خوردن محتوا یکی از رایج ترین روش های درآمدزایی دلاری است. از طریق محتوای آموزشی یا سرگرم کننده می توانید درآمد زیادی از طریق یوتیوب به دست بیاورید.

 12

درآمد دلاری با فروش آنلاین عکس و تصویر

اگر در یکی از شاخه های عکاسی مانند عکاسی طبیعت یا عکاسی تجاری فعالیت می کنید و توانایی ادیت تصاویر را دارید، می توانید تصاویر و طرح های گرافیکی خود را در سایت هایی مانند dribbble.com و shutterstock.com قرار دهید و به فروش برسانید. همچنین قراردادن طرح در این سایت ها می تواند در رزومه کاری شما نقش مثبتی ایفا کند. 

کلام‌ آخر

گرفتن پروژه و به دنبال آن درآمد دلاری علاوه بر تمام جذابیت هایی که دارد، نیاز به تعهدی بالا دارد. شما باید در زمان های مقرر شده کاری باکیفیت به کاربران تحویل دهید. برای این کار می‌بایست دانشتان را در زمینه‌ای که در آن مشغول به کار هستید به‌روز نگه‌دارید. 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر