سایت شماره یک:

در این خبر به خدمات ویژه آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر می پردازیم که برنامه ریزی کامل مسافرتی را طراحی کرده است و سعی دارد تا بهترین تورهای خارجی را در فصل تابستان برای شما برگزار کند. تابستان 1401 و تابستان 1402 را حتما در یکی از بهترین تورهای گردشگری آژانس مسافرتی فارا گشت شرکت نمایید. فصل تابستان یکی از بهترین فصل ها برای گشت و گذار در دل طبیعت می باشد. همچنین شما می توانید با شرکت در تورهای یاد شده از زیبایی های مسیر نیز لذت ببرید.

طبق آخرین خبرها در فصل تابستان، تورهای زمینی با اتوبوس های مدرن و تورهای هوایی با پروازهای فوق العاده در حال برگزاری می باشند. همچنین بسیاری از تورهای یاد شده به مقصد کشورهای همسایه در حال اجرا هستند و همین امر نیز سبب می شود که هزینه ی مربوط به رزرو تورهای زمینی و هوایی ارزان تر باشند.

2

معرفی تور ارمنستان برای تابستان

امروزه بسیاری از گردشگران به دنبال راهنمای رزرو تور ارمنستان در تابستان هستند تا از این طریق زیبایی ها و دیدنی های این کشور را از نزدیک بازدید کنند. به جرات می توان گفت که تورهای خارجی زمینی و هوایی ارمنستان یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی خارجی تابستانی ارزان آژانس مسافرتی فارا گشت می باشند. شما می توانید با خیال آسوده تور یاد شده را رزرو کرده و لحظات خوشی را در فصل تابستان پیش روی خود تجربه نمایید.

تورهای تابستانی ارمنستان فارا گشت به صورت زمینی و هوایی در لینک زیر قابل مشاهده هستند:

تور ارمنستان تابستان | ☀️ ارزانترین قیمت فصل

تورهای زمینی با اتوبوسvip  توریستی و تورهای هوایی با پروازهای چارتر و سیستمی به مقصد شهر ایروان با قیمت بسیار ارزان و خدمات کامل اجرا می شوند.

 

3

مهمترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کشور ارمنستان عبارتند از:

- صومعه تاتو: با رزرو تورهای خارجی زمینی ارمنستان می توانید از صومعه تاتو بازدید نمایید. این بنا متعلق به قرن نهم قبل از میلاد می باشد و در یکی از دره های عمیق این کشور واقع شده است. شما می توانید بعد از پیمودن یک مسیر زیبا به صومعه یاد شده دست پیدا کنید.

- دریاچه سوان: دریاچه ی یاد شده در 66 کیلومتری شهر ایروان واقع شده است که از محبوب ترین دیدنی های این کشور می باشد. شما می توانید در این دریاچه به ماهیگیری نیز بپردازید.

- سمفونی سنگ ها: با شرکت در تورهای خارجی زمینی ارمنستان می توانید از ناحیه کوتایاک و سنگ های یاد شده نیز بازدید کنید. این سنگ ها در یک دره زیبا به نام گارنی واقع شده اند و جنس سنگ ها نیز از مرمر سیاه می باشد.

 

معرفی تور وان از پرفروش ترین تورهای خارجی فصل تابستان

افرادی که دوست دارند تا در یکی از ارزانترین تورهای خارجی زمینی شرکت کنند، می توانند تور وان تابستان را در اولویت های خود قرار دهند. بهترین و مناسب ترین زمان برای رزرو تورهای گردشگری وان فصل تابستان می باشد.

 شما می توانید هم اکنون یکی از بهترین تورهای زمینی وان را با آژانس فارا گشت در رزرو کرده

تور وان تابستان | ☀️ ارزانترین قیمت فصل

و خود را برای یک سفر دلنشین و هیجان انگیز آماده کنید با اقامت در بهترین هتل های شهر وان ترکیه.

 

 

مهمترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری شهر وان عبارتند از:

- موزه وان: گردشگران می توانند با شرکت در تورهای خارجی زمینی وان از موزه ی یاد شده بازدید کنند. این موزه آثار تاریخی بسیار متعددی را در دل خود جای داده است. شما می توانید لحظات فراموش نشدنی را در موزه وان سپری کنید.

- قلعه وان: یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری شهر وان را قلعه این شهر شکل داده است. این قلعه به ویرانه های شهر قدیمی وان مشرف بوده و در قرن هفت قبل از میلاد ساخته شده است. شما می توانید کتیبه های مربوط به پادشاهی اورارتو را در قلعه وان مورد مشاهده قرار دهید.

- جزیره آختامار: شما می توانید با شرکت در یکی از تورهای خارجی زمینی وان، از جزیره آختامار نیز بازدید کنید. در خصوص این جزیره افسانه های بسیار متعددی وجود دارد. قایق سواری یکی از مهمترین تفریحات عرضه شده در جزیره آختامار می باشد.

 

معرفی تور نخجوان از بهترین تورهای خارجی زمینی تابستانی

تورهای نخجوان یکی دیگر از پرطرفدارترین تورهای خارجی زمینی آژانس مسافرتی فارا گشت می باشند که شما می توانید تور مدنظرتان را از همین وب سایت faragasht رزرو کنید.

شهر نخجوان در فصل تابستان بسیار دیدنی می باشد. همین امر نیز سبب شده است تا گردشگران بسیار زیادی در فصل یاد شده به دنبال راهنمای رزرو تور نخجوان تابستان باشند. محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر نخجوان عبارتند از:

- مقبره حضرت نوح (ع): معروف ترین جاذبه های دیدنی این شهر را مقبره یاد شده شکل داده است. قدمت مقبره ی یاد شده به قرن های 8 تا 12 میلادی بازمی گردد. شما می توانید در مکان یاد شده لحظات معنوی را تجربه کنید.

- موزه مردم شناسایی نخجوان: با رزرو یکی از بهترین تورهای خارجی زمینی نخجوان می توانید از موزه مردم شناسی نخجوان بازدید کنید.موزه ی یاد شده در سال 1924 افتتاح شد و توانسته است آثار با ارزشی را در دل خود جای دهد. شما نیز حتما در سفرتان به این شهر موزه مردم شناسی نخجوان را از نزدیک بازدید کنید.

- برج ساعت شهر نخجوان: برج یاد شده یکی از معروف ترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری شهر نخجوان می باشد. برج ساعت در ساعت 2013 در پارک نصب شده است. شما می توانید تصاویر بسیار جذابی را از ساعت یاد شده به ثبت برسانید.

 

راهنمای رزرو تورهای خارجی زمینی و هوایی تابستان

تورهای خارجی هوایی و زمینی که در فصل تابستان اجرا می شوند از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. به طوری که گردشگران و علاقه مندان می توانند با توجه به اوقات فراغت خود یکی از تورهای یاد شده را رزرو کنند.

شما نیز می توانید هر یک از تورهای خارجی عرضه شده در وب سایت فارا گشت را مورد بررسی قرار دهید. سپس یکی از بهترین تورهای گردشگری تابستان را رزرو نمایید. تورهای زمینی معمولا در فصل تابستان برگزار می شوند چرا که فصل تابستان بهترین زمان برای برگزاری تورهای زمینی می باشد. مسافران و شرکت کنندگان می توانند در طول سفر از زیبایی های متعددی نیز بازدید کنند. 

از سوی دیگر قیمت مربوط به تورهای خارجی زمینی بسیار مناسب و ارزان می باشد. شما می توانید با کمترین بودجه مالی در اختیار خود، بهترین تور گردشگری خارجی را رزرو کنید.

همچنین جهت استعلام قیمت تور مدنظرتان می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما در این مجموعه سعی دارند تا بهترین خدمات گردشگری را برای شما عزیزان به ارمغان آورند. خدمات مربوط به بهترین آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر (faragasht.com) گسترده می باشد. مهمترین و اصلی ترین خدمات عرضه شده در تورهای گردشگری خارجی عبارتند از:

- تورهای فوق با اتوبوس vip انجام می شوند

شامل خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت اتوبوس وی آی پی، هتل لوکس

- صبحانه، گشت، راهنما و ترانسفر رایگان

- ارائه بیمه نامه برای هر یک از گردشگران

در تورهای هوایی نیز خدمات بالا به همراه بلیط رفت و برگشت هواپیما بهترین ایرباس های موجود اجرا می گردند.

در این خبر با شما را با جدیدترین تورهای خارجی ویژه فصل تابستان که توسط آژانس مورد تایید سازمان گردشگری تهران و ایران یعنی فارا گشت کوروش کبیر آشنا کردیم. شما می توانید با تماس تلفنی و یا مراجعه به وب سایت های مذکور از قیمت های ارزان جدید و تخفیفات ویژه تابستان 1401 و 1402 اطلاع پیدا کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر