سایت شماره یک:

 

 

زانوبند اسپیلاوایزر به عنوان راهی موثر در درمان درد زانو برای کمک به بیمارانی که مشکلات عمده زانو دارند، نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند. ورود به مقوله درمان و تاثیر بر تسکین درد و کاهش التهاب از  تفاوت‌های اساسی اسپیلاوایزر با سایر زانوبندها است.

اسپیلاوایزر به تکنولوژی پیشرفته اولتراسوند مجهز است و تحولی  بزرگ در میان درمان‌های خانگی و غیر تهاجمی به وجود آورده که بسیاری از مشکلات زانو را حل کرده است.

تحت تاثیر قرار دادن  بافت‌های آسیب‌دیده زانو از طریق ارتعاش صوتی به تقویت خون‌رسانی منتهی خواهد شد که با بهبود گردش خون، زمینه انتقال مواد مغذی و اکسیژن بیشتر را به اندام‌ها فراهم می‌سازد. این تاثیرگذاری اسپیلاوایزر به طرز چشم‌گیری دردهای زانو به خصوص درد ناشی از آرتروز را پوشش و با رفع درد، عملکرد حرکتی زانو را ارتقا می‌دهد.

 

تکنولوژی به کار رفته در زانوبند اسپیلاوایزر

آنچه که زانوبند ضد درد اسپیلاوایزر را تبدیل به محصولی موثر در عرصه درمان کرده، حضور تکنولوژی پیشرفته اولتراسوند (Ultrasound) است. این تکنولوژی به وسیله امواج صوتی بسیار زیادی که بر زانو می‌تاباند موجب ایجاد گرما در عمق بافت‌های آسیب دیده خواهد شد و میزان خون غنی از اکسیژن و مواد غذایی را در بخش‌های زانو افزایش می‌دهد که همین امر به تقویت مفصل زانو می‌انجامد.

 

زانوبند اسپیلاوایزر (spila vizer) برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

با توجه به اینکه زانوبند اسپیلاوایزر تکنولوژی درخشان اولتراسوند را به همراه دارد، گستره درمانی خود را در درمان دردهای زانو بسیار بالا برده و تاثیر معجزه آسای خود را به رخ می‌کشد. این زانوبند بسیاری از مشکلات زانو را برطرف می کند که عبارتند از:

  • دردهای ناشی از التهاب زانو
  • دردهای ناشی از پارگی جزیی ماهیچه‌ها و رباط‌های زانو
  • مدیریت بافت زخم‌های ناشی از جراحی زانو
  • خشکی و اسپاسم عضلات زانو
  • درد و التهاب ناشی از رگ به رگ شدن زانو
  • درد ناشی از آرتروز زانو
  • التیام بخشیدن به بافت

 

خوشبختانه برای استفاده از اسپیلاوایزر محدودیت سنی تعریف نشده و همه افراد در هر رده سنی امکان بهره گرفتن از آن را دارند.

تنها در مورد استفاده زنان باردار از اسپیلاوایزر بهتر است با پزشک مشورت کنید. بی‌شک تکنولوژی اولتراسوند از بی‌خطرترین روش‌های درمانی به شمار می‌رود و اگر هنگام استفاده پزشک در دسترس نبود، استفاده محدود از آن برای زنان باردار نیز بلامانع است. 

 

مشخصات زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر

وجود تکنولوژی اولتراسوند از این زانوبند ضد درد محصولی محبوب و پر کاربرد ساخته که برای درمان انواع دردهای زانو در خانه یا محل کار توصیه می‌گردد. اجزای تشکیل‌دهنده آن عبارتند از:

  • کابل و آداپتور جهت وصل شدن به برق خانگی
  • پارچه‌ای و ضد حساسیت برای استفاده راحت و جلوگیری از ایجاد تعریق
  • بهره‌گیری از مواد با کیفیت بالا و انعطاف‌پذیر
  • داشتن باله‌های چسبی برای کم و زیاد کردن سایز و همچنین اتصال راحت هنگام بستن
  • قابل استفاده به صورت مشترک برای همه اعضای خانواده
  • سبک و قابل حمل راحت

 

نحوه استفاده از زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر

سادگی در استفاده و اثرگذاری بسیار بالا در تسکین دردهای زانو از جمله ویژگی‌هایی است که افراد را در انتخاب آن ترغیب می‌کند. برای بستن و استفاده از این وسیله، نیاز به هیچ پیش فرض و مقدمه‌ای ندارید و بسیاری از مشکلات رفتن به فیزیوتراپی با استفاده از اسپیلاوایزر حل خواهد شد.

روی صندلی در محل کار یا منزل بنشینید و زانوی خود را صاف کنید. سپس با توجه به ناحیه درد زانو مرکز زانوبند را روی درد قرار دهید و دور مفصل خود بپیچید. به کمک چسب‌هایی که در لبه‌های آن تعبیه شده آن را به اندازه سایز زانوی خود تنظیم و سپس سفت کنید. از آنجایی که این زانوبند با برق کار می‌کند کافی است فقط به منبع برق دسترسی داشته باشید.

بعد از بستن و اتصال زانوبند، زمانی معادل دو ساعت آن را روی زانوی خود نگه دارید. روزی یک‌بار از آن استفاده کنید. سپس با سپری شدن هفت تا 10 روز تاثیر درمانی و تسکینی آن آشکار خواهد شد. بعد از سه هفته تا یک ماه به اثرات فوق‌العاده بهبود درد و همچنین افزایش دامنه حرکتی زانو دست خواهید یافت.

 

قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

هزینه‌های سنگین و هنگفت درمان دردها و مشکلات زانو بر کسی پوشیده نیست و گاهی همین هزینه‌ها فرد را از درمان باز می‌دارد. با توجه به اینکه عمده درمان‌های غیر تهاجمی زانو مانند فیزیوتراپی، آب درمانی و ماساژ درمانی به تکرار در طول زمان نیاز دارد، هزینه‌های زیادی را بر دوش بیمار خواهد گذاشت.

اما اسپیلاوایزر با هزینه‌ای مقرون به صرفه همه این مشکلات را تا حد زیادی حل کرده است. قیمت زانوبند اسپیلاوایزر 000/370/1 (یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان) برآورد شده است. پرداخت هم به روش آنلاین و هم درب منزل امکان‌پذیر است.

وقتی اثرگذاری بالا و تکنولوژی به کار گرفته شده در اسپیلاوایزر را بررسی کنیم به راحتی می‌توان پی برد که هزینه آن در مقایسه با سایر روش‌های درمانی بسیار پایین است. علاوه بر قیمت مناسب آن نباید از یک ویژگی مهم دیگر این زانوبند غافل ماند و آن استفاده مشترک برای همه اعضای خانواده است. نوع طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای است که قابلیت استفاده برای همه ابعاد زانو را داراست.

 

زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر اصل را از کجا بخرم؟

برای تهیه و اطلاع از نحوه فروش زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر راه‌های متعددی وجود دارد. مراجعه به سایت‌های فروشگاهی معتبر مانند بوران مارکت، آی آر مای شاپ و نی مارکت بهترین گزینه برای خرید اسپیلاوایزر هستند.

مراجعه به سایت‌های معتبر برای خرید آنلاین اسپیلاوایزر چند ویژگی مهم دارد. نخست اینکه به اطلاعات جامعی در خصوص محصول دست پیدا می‌کنید و با بررسی ویژگی‌های ارائه شده اسپیلاوایزر در این سایت‌ها، به راحتی می‌توان به معتبر بودن آن‌ها پی برد.

پس از خرید زانوبند اسپیلاوایزر با یکی از روش های گفته شده، نمایندگی آن در ایران، پشتیبانی پس از فروش و ضمانت کالا را به بهترین شکل انجام می‌دهد تا مشتریان از خرید آن خاطره‌ای خوش داشته باشند.

بی شک راحتی در خرید و دریافت در کمترین زمان ممکن باعث شده که خرید اینترنتی اسپیلاوایزر بهترین گزینه برای داشتن این زانوبند به شمار آید.

 

سوالات متداول

  1. زانوبند اسپیلاوایزر برای چه مواردی به کار می‌رود؟

التهاب ناشی از رگ به رگ شدن زانو، بورسیت زانو، گیرافتادگی عصب زانو، رفع اسپاسم و خشکی عضلات

درمان دردهای ناشی از پارگی جزیی ماهیچه‌ها و رباط‌های زانو، درمان درد ناشی از آرتروز و تاندونیت

 

  1. زانوبند اسپیلاوایزر را از کجا بخریم؟

بهترین گزینه برای خرید این زانوبند مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند بوران مارکت، آی آر مای شاپ و نی مارکت است.

2

  1. قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

قیمت آن معادل 000/370/1 (یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان) برآورد شده که هم به صورت آنلاین و هم پرداخت در درب منزل امکان‌پذیر است.

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر