سایت شماره یک:

بیزنس های بزرگ و کوچک برای مطرح شدن و شناخته شدنشان در میان مردم نیازمند آژانس های تبلیغاتی هستند.  برای این بیزنس ها شرکت های تبلیغاتی نقش حیاتی را در کسب کارشان ایفا می کنند. و اما اگر بیزینس ها از آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی در استراتژی های کسب وکارشان استفاده نکنند، با ورشکستگی و از دست رفتن اموالشان روبرو می شوند.

به طور کلی می توان گفت همه آژانس های تبلیغاتی دارای نوعی منحصر به فرد هستند که حافظه مخاطب هدف را تقویت می کنند. همچنین به خاطر سپردن یک محصول خاص آنها را به یاد ماندنی می کند.

قبل از خواندن در مورد آژانس های تبلیغاتی برتر، باید مفهوم اساسی تبلیغات را درک کنیم. تبلیغات باعث می شود تا یک بیزنس تازه کار در کمترین زمان خودش را به مخاطبین خود بشناساند.

پیشنهاد کاربران: معرفی 10 شرکت تبلیغاتی برتر ایرانی در مهرنیوز (کلیک کنید)

 تبلیغات باعث می شود که مردم بیشتری با بیزینس شما آشنا شوند و بتوانند از خدمات و محصولات شما استفاده بکنند. شرکت های تبلیغاتی بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که در حوزه های مختلف تبلیغات فعالیت می کنند و با توجه به دامنه ی خدماتشان مشتری هایی را سمت خود جذب می کنند.

یک آژانس تبلیغاتی موفق باید نیازهای مشتری هایش را به خوبی بشناسد و بتواند با استفاده از تیم خلاق نویسندگان مجموعه اش بتواند بهترین ایده ها را برای آن ها پیاده سازی کند.

شرکت های تبلیغاتی خارجی

در اینجا قصد داریم تا از چند شرکت تبلیغاتی خارجی برایتان بگوییم. اولین شرکت های تبلیغاتی خارجی که در موردشان می خواهیم بگوییم مربوط به کشور آلمان است. بیشتر از صد و نود  شرکت  تبلیغاتی در آلمان وجود دارد که خدمات مختلف تبلیغاتی در سراسر آلمان و جهان انجام می دهند.

آلمان بزرگترین بازار فناوری اطلاعات در اروپا را در خود جای داده است - که از نظر ارزش حدود یک چهارم بازار اروپا را به خود اختصاص داده است. نوآوری به عنوان استاندارد در صنعتی است که به بهترین وجه با شکوفایی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​مشخص می‌شود.

شرکت های برتر فناوری اطلاعات در آلمان را که در زمینه تبلیغات از جمله برندسازی، طراحی UX، طراحی وب، توسعه وب، بازاریابی رسانه های اجتماعی، برنامه های موبایل تخصص دارند. در زیر چند شرکت مطرح تبلیغاتی آلمانی را برایتان معرفی می کنیم.

شرکت تبلیغاتی خارجی

شرکت های تبلیغاتی کشور آلمان

1-Creative Think Digital

Creative Think Digital  یک آژانس مستقل است که  50 نفر  نیروی جوان و مستعد دارد. این شرکت در اشتوتگارد آلمان فعالیت دارد. این شرکت به ارائه موثرترین راه حل های توسعه وب، سئو و بازاریابی دیجیتال در صنعت اختصاص دارد.

2-NYBA Media GmbH

شبعه اصلی این شرکت فرانکوفورت است و نزدیک به 250 نفر برای این شرکت به صورت ثابت کار می کنند. این شرکت در حوزه  کسب و کار شما با تبلیغات گوگل، فیس بوک، اینستاگرام یا تیک تاک فعالیت می کند. این شرکت فروش بیشتر با هزینه تبلیغاتی کمتر را به شما تضمین می کند.

3-HBI

این شرکت در مونیخ فعالیت می کند و 50 نفر کارمند ثابت در حوزه تبلیغات دارد. در یک محیط رقابتی فزاینده، ارتباطات شما را همگام سازی می کنند.  بیزنس ها برای تبلیغات تیمی نیاز دارند که بشناسند و بتوانند چالش های مدرن را مدیریت کنند.

4-Wave Web Design 

این شرکت در برلین واقع است و مدل کاری اش با کارمندانش به صورت فری لنسری می باشد.گروهی متخصص در وب سایت های واکنش گرا با ظاهر عالی که در موتورهای جستجو یافت می شوند شرکت هایی که می خواهند مشتریانشان را به صورت آنلاین پیدا کنند این شرکت گزینه بسیار مناسبی است.

5-Beth Media

این شرکت که در فرانکوفورت است تنها با داشتن 9 کارمند ثابت توانسته است سهم بزرگی از بازار تبلیغات را به نام خود در آلمان ثبت بکند.  با تمرکز بر ارائه نتایج، به حداکثر رساندن رضایت مشتری، و تقویت موفقیت کارمندان و مشتریان، یک سازمان مستقل در حوزه ساخت و پخش تبلیغات است.

شرکت های تبلیغاتی کشور فرانسه

1-PURE BLACK STUDIO

این شرکت توانسته است از شروع  سال 2022 تا به امروز بیش از 175 پروژه تبلیغاتی را به اتمام برساند. در این مجموعه 8 نفر به طور ثابت کار می کنند و حداقل مبلغ پروژه های تبلیغاتی این شرکت 3000 یورو می باشد.

2-Lets Clic

این شرکت از شروع سال 2022 تا به امروز بیش از 133 پروژه تبلیغاتی را به اتمام رسانده و 31 نفر به طور ثابت در این شرکت تبلیغاتی کار می کنن. شروع خدمات تبلیغاتی در این شرکت از 1000 یورو آغاز می شود.

3-Growthyouneed

32 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و شروع خدمات تبلیغاتی این شرکت از 1000 یور می باشد.

4-Wsi

چهارمین شرکت تبلیغاتی فرانسه که در سال 2022 شرکت wsi  می باشد که 52 نفر کارمند به صورت ثابت دارد و 63 پروژه موفق در این سال انجام داده است.

5-Venice Activation

یک شرکت تبلیغاتی 25 نفره که پروژه های بسیار زیادی را در حوزه تبلیغات انجام داده است و شروع قیمت هایش از 1000 یورو می باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر