سایت شماره یک:

 

زیبایی چشم ها در ترکیب با ابروهایی خوش فرم تکمیل می شود. این قاعده مرد و زن ندارد زیرا پرپشتی و حالت ابروها موجب افزایش جذابیت هر چهره‌ای می گردد و درست به همین خاطر است که انواع روش های تتو ابرو مانند میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و … از جمله نخستین تغییرات گسترده و ماندگاری بودند که آرایشگران برای تغییر حالت چهره زنان استفاده کردند.

 

 لیفت ابرو یکی از انواع جراحی لیفت صورت است. ضرورت انجام لیفت ابرو از انجایی اغاز می شود که با افزایش سن و تاثیر نیروی جاذبه زمین عضلات ناحیه پیشانی ضعیف می شوند. در نتیجه ابروها حالت کشیده و خوش فرم خود را از دست داده و به طرز مشهودی دچار افتادگی می گردند.

زمانی که ابروها به سمت پایین خم می شوند اینطور به نظر می رسد که چشم ها برجستگی خود را از دست داده و چهره حالتی اخمو، خشمگین و خسته پیدا می کند. این تغییر حالت به طور محسوسی زیبایی تمام عناصر چهره شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. در چنین شرایطی لیفت ابرو می تواند حالت چهره و فرم ابروهای شما را به طور کلی تغییر دهد.

 با توجه به اینکه ابرو در ناحیه پیشانی قرار گرفته و افتادگی ان ارتباط مستقیمی با عضلات پیشانی دارد معمولا لیفت ابرو و لیفت پیشانی به طور همزمان انجام می گیرند.

انواع روش های لیفت ابرو

بالا کشیدن ابروها از آن دسته عمل های زیبایی است که به روش های متفاوتی انجام می گیرد. از روشی بسیار ساده که خود فرد می تواند هر روز ان را در خانه انجام دهد تا روش های پیچیده تری که آرایشگران در سالن های زیبایی به کار می گیرند و لیفت ابرو دائمی با بهترین کیفیت و بالاترین تغییر که متخصصان جراحی پلاستیک در کلینیک های زیبایی قادر به انجام ان هستند.

اگر به فکر لیفت ابروهای خود هستید پیش از هر اقدامی باید انواع روش های آن را بشناسید:

  • روش های غیر تهاجمی (بدون جراحی)
  • روش های جراحی

لیفت ابرو بدون جراحی

معمولا کسانی که دوره نقاهت کوتاه مدت با کمترین عارضه ممکن برای آن ها در اولویت است طرفدار انجام لیفت ابرو با روش های بدون جراحی هستند..

اگرچه بالا کشیدن ابروها با روش های غیر جراحی تقریبا هیچ عارضه قابل توجهی ندارد و نتیجه کاملا طبیعی به نظر می رسد اما در مواردی که شل شدگی پوست و عضلات پیشانی و افتادگی ابروها شدید باشد این روش های غیر تهاجمی معمولا نتایج موثری نخواهند داشت.

4

لیفت ابرو با بوتاکس

امروزه با توجه به گستردگی کاربرد بوتاکس در عمل های زیبایی کمتر کسی است که با این روش اشنایی نداشته باشد. در بوتاکس از مقدار بسیار کم و مشخصی از سم بوتولینوم نوع A برای ایجاد فلج موقتی در یک ناحیه استفاده می کنند که این امر موجب از بین رفتن چین و چروک، انقباض عضلات و لیفت می گردد.

لیفت ابرو با فیلرهای پوستی

اگر دستی در زیباسازی پوست داشته باشید احتمالا با نام تجاری انواع فیلرهای پوستی پرطرفدار مانند بلافین، رادیس، رستلین، ژویدرم و … اشنا هستید. فیلر پوستی محلولی است که خاصیت حجم دهندگی داشته و با پر کردن فضاهای خالی زیر پوست موجب از بین رفتن چین و چروک ها و برجستگی ناحیه تزریق می گردد.

لیفت با فیلرهای پوستی در عرض چند دقیقه انجام شده و تنها عارضه احتمالی ان قرمزی پوست در ناحیه تزریق می باشد اما این روش نتیجه دائمی نداشته و به طور منظم باید تمدید شود.

 

لیفت ابرو با روش پی ار پی

پی ار پی یا همان پلاسمای غنی از پلاکت یکی دیگر از روش های تزریقی برای لیفت ابرو و پیشانی است که از فراورده خونی خود فرد برای شادابی و جوانسازی پوست او استفاده می کند. این روش معمولا در ترکیب با سایر روش ها مانند بوتاکس، فیلر و میکرونیدلینگ کاربرد دارد.

لیفت ابرو با نخ های PDO

اگر طرفدار روش های غیر جراحی برای زیباسازی ابرو هستید احتمالا نخ های POD گزینه محبوب شما خواهد بود. از این نخ طبی که ترکیبات اصلی ان نوعی قند پیچیده به نام پلی دیوکسانون می باشد برای بالا کشیدن و سفت کردن ابروها بدون بر جای ماندن اسکار استفاده می شود.

لیفت ابرو با لیزر

تکنولوژی لیزر با تولد خود گامی بزرگ در جهت اصلاح عوارض پوستی و جوانسازی ان برداشت به گونه‌ای که امروز دیگر نیازی نیست که نگران چین و چروک ها، کک و مک، اثرات جوش و یا هر عارضه دیگری بر روی پوست خود باشید. در اکثر موارد لیزرتراپی این توانایی را دارد که زیبایی و لطافت را به صورت شما بازگرداند.

لیفت ابرو با فرکانس رادیویی

در این روش که به ان اولتراپی نیز گفته می شود از یک دستگاه اولتراسوند برای تحریک کلاژن سازی پوست و جوان سازی ان استفاده می شود. با توجه به حجم چین و چروک و میزان افتادگی ابروها ممکن است که بیش از یک جلسه مورد نیاز باشد. مدت زمان هرجلسه اولتراپی یک الی دو ساعت می باشد و نتایج اولیه این روش معمولا چند روز پس از انجام خود را نشان می دهند.

5

جراحی لیفت ابرو

در این روش نیز مشابه روش اولتراپی، از امواج صوتی اولتراسوند ساده با شدت بالا و قدرت کم برای تحریک کلاژن سازی پوست و افزایش استحکام و شادابی ان استفاده می شود. این امواج خطری برای پوست نداشته و باعث سفت شدگی و کشیده شدن آن می گردند که در نهایت لیفت ابروها و پیشانی را به همراه دارد. تعداد جلسات هایفوتراپی به نوع پوست و سن فرد بستگی دارد.

لیفت ابرو با اندوسکوپی

 لیفت ابرو با اندوسکوپی، در این روش که به ان اولتراپی نیز گفته می شود از یک دستگاه اولتراسوند برای تحریک کلاژن سازی پوست و جوان سازی ان استفاده می شود. با توجه به حجم چین و چروک و میزان افتادگی ابروها ممکن است که بیش از یک جلسه مورد نیاز باشد. مدت زمان هرجلسه اولتراپی یک الی دو ساعت می باشد و نتایج اولیه این روش معمولا چند روز پس از انجام خود را نشان می دهند.

لیفت ابرو با روش کلاسیک

لیفت ابرو و پیشانی با جراحی کلاسیک برای کسانی مناسب است که افتادگی شدید دارند و می خواهند در یک چشم بر هم زدن تغییرات زیادی را مشاهده کنند. در این روش نیز مانند سایر روش های تهاجمی، بیمار ابتدا به طور کامل بیهوش می شود. جراح در این روش با ایجاد برش عمل لیفت یعنی کشیدن پوست ناحیه ابرو و پیشانی را انجام داده سپس پوست اضافه را جدا نموده و برش را بخیه یا منگنه می زند.

لیفت ابرو به روش کرنال

این روش نیز یکی از روش های قدیمی محسوب می شود که نیاز به بیهوشی دارد. در روش کرنال که به ان لیفت باز هم گفته می شود جراح با ایجاد برشی کوچک در ناحیه پیشانی عمل کشیدن پوست را انجام می دهد. لیفت ابرو به روش کرنال بیشتر برای کسانی مناسب است که پیشانی های کوتاهی دارند.

 

جمع بندی

اگر شما نیز به دنبال لیفت ابرو هستید پیشنهاد می کنیم از سایت دکنتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی زیبایی به نشانی drkambizizadpanah.com بازدید کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر