سایت شماره یک:

 

تیزر تبلیغاتی چیست؟ چرا باید به دنبال یک تیم حرفه‌ای برای سفارش تیزر تبلیغاتی باشیم؟ آیا تبلیغات بد می‌تواند به کسب و کار ما ضرر بزند؟ این روزها همه کسب و کارها از کوچک تا بزرگ می‌خواهند راهی برای معرفی محصولات و خدماتشان پیدا کنند. راهی که بتواند به‌درستی کسب و کار آن‌ها را به مشتریان احتمالی‌شان معرفی کرده و آن‌ها را برای خرید ترغیب کند. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و کنجکاوید بدانید که تیزرهای تبلیغاتی چقدر می‌توانند به پیشرفت کسب و کارتان کمک کنند؛ با ما همراه شوید. ما در ادامه درباره انواع تیزرهای تبلیغاتی و اهمیت سفارش ساخت موشن گرافیک با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چرا باید به فکر سفارش تیزر تبلیغاتی باشیم؟

روش‌های مختلفی برای انجام تبلیغات وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید خدمات و محصولاتتان را در قالب یک بروشور یا حتی بیلبورد بزرگ در یک خیابان اصلی به مخاطبانتان معرفی کنید یا از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات کمک بگیرید. البته به‌جز این‌ها روش‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد که همه شما تقریباً با آن‌ها کم و بیش آشنا هستید. روش‌های مختلف تبلیغات باید با توجه به هدف و استراتژی تبلیغاتی کسب و کار شما انتخاب شوند. با این حال تیزرهای تبلیغاتی می‌توانند یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای بیشتر کسب وکارها باشند. شما با سفارش تیزر تبلیغاتی می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام استفاده کنید یا رسانه‌های فراگیرتری مانند تلویزیون را برای پخش تیزرهای تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

سفارش تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای

تیزرهای تبلیغاتی اگر حرفه‌ای ساخته شوند می‌توانند تأثیر بسیار چشم‌گیری در افزایش فروش و پیشرفت کسب و کار شما داشته باشند. تیزرهای تبلیغاتی قابلیت وایرال شدن دارند. اگر تیزر تبلیغاتی شما در شبکه‌های اجتماعی وایرال شود، افراد بیشتری به‌راحتی و در مدت زمان کوتاهی با برندتان آشنا خواهند شد. شاید به همین دلیل است که این روزها بازار سفارش تیزر تبلیغاتی داغ است و بسیاری از کسب و کارها بودجه قابل‌توجهی را برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی در نظر می‌گیرند.

با انواع تیزرهای تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید!

اگر قصد سفارش تیزر تبلیغاتی دارید؛ بهتر است قبل از هر چیزی با انواع تیزرهای تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک از انواع تیزرهای تبلیغاتی برای کسب و کارها مناسب‌تر است. البته ما به شما توصیه می‌کنیم که از افراد حرفه‌ای و با تجربه در زمینه تبلیغات کمک بگیرید و از تجربیات آن‌ها برای انتخاب روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات زمانی تأثیرگذارتر هستند که هدفمند باشند. یک تبلیغ هدفمند می‌تواند پیام شما را به ‌درستی و به سرعت به گوش مخاطبان هدف شما برساند. شما برای سفارش تیزر تبلیغاتی با چند گزینه مختلف روبه‌رو هستید. در ادامه درباره انواع روش‌های ساخت تیزرهای تبلیغاتی بیشتر توضیح خواهیم داد.

سفارش تیزر تبلیغاتی رئال یا واقعی

تیزرهای تبلیغاتی رئال به کمک بازیگران تولید و ساخته می‌شوند. بازیگران با توجه به سناریوی تبلیغاتی جلوی دوربین می‌روند و محصولات یا خدمات شما را تبلیغ می‌کنند. گاهی اوقات نیز از جلوه‌های ویژه برای جذاب‌تر شدن تیزرهای رئال استفاده می‌شود. بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی رئال هستند. این نوع تیزرهای تبلیغاتی به شما فرصت چندانی برای ایده‌پردازی جدید و خلاقیت نمی‌دهند.

13

سفارش تیزر تبلیغاتی در تهران

سفارش ساخت موشن گرافیک

برای ساخت این نوع تیزرهای تبلیغاتی از انیمیشن استفاده می‌شود. انیمیشن‌ها همیشه برای همه افراد از کوچک تا بزرگ جذاب و تماشایی هستند؛ به همین دلیل اگر قصد سفارش تیزر تبلیغاتی دارید می‌توانید این روش را انتخاب کنید. در موشن گرافیک تصاویر به کمک نرم‌افزارهای حرفه‌ای تولید و متحرک‌سازی می‌شوند. شما با سفارش ساخت موشن گرافیک به یک تیم خلاق و حرفه‌ای می‌توانید یک تیزر تبلیغاتی تأثیرگذار و جذاب برای معرفی محصولات یا خدماتتان داشته باشید. تیزرهای موشن گرافیک در شبکه‌های اجتماعی با استقبال خوبی مواجه می‌شوند و می‌توانید روی دیده شدن این نوع تیزرهای تبلیغاتی حساب ویژه‌ای باز کنید.

سفارش تیزر تبلیغاتی رئال- انیمیشن

همان‌طور که از نام این نوع تیزرها مشخص است؛ علاوه بر تصاویر رئال از انیمیشن هم برای جذاب‌تر شدن تیزر استفاده می‌شود. این نوع تیزرهای تبلیغاتی نیاز به زمان و هزینه زیادی دارند به همین دلیل شاید انتخاب خوبی برای کسب و کارهای کوچک و افرادی که بودجه محدودی در اختیار دارند نباشند. با این حال نمی‌توان انکار کرد که این نوع تیزرهای تبلیغاتی جذابیت‌های بصری زیادی دارند و می‌توانند مخاطبان زیادی را با خود همراه کنند.

کدام تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب‌تر است؟

احتمالاً این سؤال برای شما هم به وجود آمده است که کدام یک از انواع تیزرهای تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب‌تر است. آیا باید به فکر سفارش ساخت موشن گرافیک باشید یا تبلیغات رئال را برای معرفی کسب و کارتان انتخاب کنید؟ برای این‌که بدانید کدام تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصولات یا خدمات شما مناسب‌تر است باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

مخاطب هدف: مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ تیزر تبلیغاتی شما باید روی چه کسانی تأثیر بگذارد؟ برای مثال اگر در زمینه تولید یا فروش اسباب‌بازی فعالیت می‌کنید؛ مخاطبان هدف شما کودکان هستند پس سفارش ساخت موشن گرافیک می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

بودجه تبلیغات: یکی از مهم‌ترین عواملی که تأثیر زیادی روی انتخاب نوع تیزر تبلیغاتی دارد، بودجه است. بی‌شک کسب و کارهایی که از نظر مالی محدودیتی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی ندارند می‌توانند انتخاب‌های متنوع‌تری داشته باشند. با این حال نمونه‌های موفق تیزرهای تبلیغاتی که هزینه زیادی صرف ساخت آن‌ها نشده نیز کم نیستند؛ پس به خاطر محدودیت بودجه قید سفارش تیزر تبلیغاتی را نزنید!

14

سفارش تیزر تبلیغاتی ارزان

چگونه بهترین استودیو را برای سفارش تیزر تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

انتخاب یک تیم یا استودیوی حرفه‌ای برای سفارش تیزر تبلیغاتی یکی از دغدغه‌های اصلی همه کسانی است که می‌خواهند یک تیزر تبلیغاتی استاندارد و جذاب برای معرفی کسب و کارشان داشته باشند. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین استودیو یا آژانس تبلیغاتی به نمونه کارهای موفق آن‌ها اعتماد کنید. نمونه کارهای قبلی آن‌ها را به دقت ببینید و با آن‌ها مشورت کنید تا در نهایت بتوانید با یکی از آن‌ها همکاری کنید. به خاطر داشته باشید که تیم‌های جوان و پرتلاش زیادی این روزها در آژانس‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کنند که پر از ایده‌های جدید و خلاق هستند؛ بنابراین در هنگام انتخاب آژانس‌ تبلیغاتی در اصفهان فقط تجربه و سابقه کاری را مدنظر قرار ندهید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر