سایت شماره یک:

حتما تابحال نام مجله اینترنتی بازی نیوز را شنیده یا برای یکبار هم که شده از اپلیکیشن آن استفاده کرده اید. بازی نیوز حدود شش ماه است که با انتشار خبر های داغ روزانه، دنیای اخبار بازی های ویدیویی را دستخوش تحول کرده و حتی می توان گفت که فرهنگ تازه ای را در این زمینه تعریف کرده است.البته مجله اینترنتی بازی نیوز ضمن آنکه طرفداران خاص خود را پیدا کرده، مخالفان خودش را هم دارد و برای مثال همین ماه پیش بود که بعضی از صاحبان رسانه، زمزمه هایی می‌کردند که با رویکرد مجله اینترنتی بازی نیوز، دیگر کاربران علاقمند شدند که اخبار دنیای بازی های ویدیویی را بیشتر دنبال کنند. به خاطر فعالیت های این مجله اینترنتی، صاحبان بعضی از رسانه ها و وبلاگ نویسان، اعتراض خودشان را مکتوب برای مجله اینترنتی بازی نیوز ارسال کردند و خواستار کاهش فعالیت از مدیرعامل شرکت شایا گستر هنر ایرانیان برای مجله اینترنتی بازی نیوز شدند. مصاحبه ای با شایان سجادی مدیرعامل شرکت شایا گستر هنر ایرانیان داشته ایم تا از او در مورد مشکلات این مجله اینترنتی  و همچنین برنامه های آتی برای گسترش فعالیت های بازی نیوز بپرسیم. پس تا ادامه مطلب با خبرگزاری شماره یک همراه باشید.

چه تصمیمی روی گسترش فعالیت مجله اینترنتی بازی نیوز در آینده گرفته اید که باعث افزایش کاربران شود؟

همانطور که می دانید هر مجله اینترنتی که با نیت جذب کاربر بالا، فعالیت خودش را شروع می‌کند، انتظار دارد رقیبی برای مجله اینترنتی اش نداشته باشد و خودش در کاری که شروع کرده است، درجه یک و منحصر به فرد باشد اما من به عنوان مالک مجله اینترنتی بازی نیوز، از این جنبه و دید به سایر رسانه هایی که تازه پا به عرصه نشر برخط می گذارند، اولین نفری خواهم بود که مشوق اون عزیز برای پیشرفت کارش در این عرصه باشد.

آیا شرایط منحصر به فرد ایران و اکوسیستم خاص آن در زمینه نشر خبر برای شما در طول این شش ماه نگران کننده نبوده است ؟

کشور عزیزم ایران، هیچ‌گونه شرایط منحصر به فردی از نظر کمی و کاستی ندارد که باعث نگرانی باشد، مگر منحصر به فرد بودن ایران بخاطر جوانان نخبه و باهوشی که با استعداد های گوناگونی که دارند ایران را سربلند می‌کنند، باعث شده که از سایر کشور ها، متمایز و سربلند تر باشد و من به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ ایرانی، افتخار میکنم که مجله اینترنتی بازی نیوز را راه اندازی کردم که هم در سطح جهان بتوانم، نشر برخط تک بعدی، در قالب انتشار اخبار با موضوع بازی های ویدیویی را باب کنم که باعث شود مخاطبانی که فقط دوست دارند، اخبار دنیای بازی های ویدیویی را دنبال کنند، بدون اتلاف وقت و گذراندن ساعت ها جستجو در اینترنت، فقط با نصب اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز، اخبار روز دنیای بازی های ویدیویی را دنبال کنند.

کمی در مورد فرهنگ سازی، کلاس های آموزشی برای کارکنان خودتان و تناوب برگزاری شان برای ما توضیح دهید.

ما سعی داریم کلاس های آنلاین در آینده با تصمیم مدیر مجله اینترنتی بازی نیوز به واسطه فروشگاه اینترنتی S Market برگزار کنیم که تا بتوانیم ابتدا فرهنگ سازی نشر برخط به صورت تک بعدی در قالب انتشار اخبار را از کارکنان خودمان شروع کنین و بعد در صورت مثبت بودن بازخورد، در قالب تبلیغات در فضای مجازی، این فرهنگ سازی را گسترش بدهیم.

آیا واقعیت دارد که میگن نام تجاری S Market که دارد در قالب فروش نرم افزار های کامپیوتری اورجینال فعالیت میکند، تحت مالکیت شرکت شایا گستر هنر ایرانیان نیست ؟

خیر، این شایعات برای همه ی شخصیت های حقیقی و حقوقی که دارند در کار خودشان پیشرفت می‌کنند، وجود دارد و من با شنیدن این حرف و دامن زدن این شایعات توسط افرادی که نمی‌خواهند فروشگاه اینترنتی S Market فعالیت کنند، تعجب نکردم و با مطرح کردن این عنوان توسط شما، جا دارد از همینجا به کاربران و مشتریان مجله اینترنتی بازی نیوز و فروشگاه اینترنتی S Market بگم که اصلا شایعاتی که می شنوید، واقعیت ندارد و تا از وب سایت مجله اینترنتی بازی نیوز و یا وبلاگ فروشگاه اینترنتی S Market منتشر نشده است، به صحت آن توجه نکنید.

و در پایان آیا از همینجا توصیه ای برای جوانان دارید ؟

خیر، من توصیه ای ندارم چون میدانم جوانان کشور عزیزم ایران، به قدری باهوش و پر استعداد هستند که راه موفقیت خودشان را به صورت جهشی طی می‌کنند و من به عنوان مالک مجله اینترنتی بازی نیوز جز آرزوی موفقیت،  چیز دیگری ندارم بگم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر