سایت شماره یک:

هودی یکی از لباس‌های گرم پاییزی و زمستانی است که در میان جوانان و نوجوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. این لباس، طرح و رنگ‌های متنوعی پیدا کرده تا مورد پسند قشر زیادی از افراد جامعه باشد و تمامی افراد بتواند بر اساس سلیقه خود، سویشرت موردنظر خود را تهیه کند. عکس و طرح موجود بر روی این لباس نیز بسیار مهم است و همواره کیفیت چاپ روی سویشرت و هودی مورد توجه قرار می‌گیرد.

سویشرت مد 2022

هودی و سویشرت در انواع مختلف دخترانه، پسرانه، بچه‌گانه و مدل‌های کاملاً جدید 2022 در بازار وجود دارد. به دلیل اهمیت زیاد طرح هودی برای افراد در هنگام انتخاب، شرکت‌های مختلفی نیز در حوزه چاپ روی سویشرت­ها فعالیت می‌کنند‌. فعالیت این مجموعه‌ها در حوزه طرح‌های دلخواه و اختصاصی قابل انجام است‌. در واقع می­توانید سویشرت مد 2022 را با طرح موردپسند خودتان تهیه کنید.

جدیدترین مدل هودی با طرح دلخواه

علاقه ما به طرح و لوگو‌های خاصی ممکن است بسیار زیاد باشد؛ به طوری که دوست داشته باشیم هودی با طرح دلخواه را بر روی لباس یا وسایلمان ثبت کنیم. وجود این لوگو بر روی لباس ما، علاوه­ بر زیبایی زیاد، می تواند احساسات بسیار خوبی را نیز ایجاد کند.

هودی و سویشرت، در تیپ افراد در فصول سرد، اهمیت زیادی دارد و چاپ طرح‌های مورد علاقه بر هودی جدید 1401 بسیار لذت‌بخش است. بنابراین، خرید و چاپ روی سویشرت و هودی ، با طرح دلخواه و ویژگی‌های خاص مثل کرک‌دار بودن، کاربرد زیادی خواهد داشت.

هودی جدید ۱۴۰۱

سویشرت مدل ۱۴۰۱ در طرح و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد. شما می‌توانید این لباس را در هر رنگی که بخواهید، خریداری کنید. هودی‌های جدید بیشتر ساده هستند و شما می‌توانید طبق میل خودتان طرح‌های چاپی را بر روی آن‌ها اجرا کنید که زیبایی لباس را چندین برابر می‌کند. هودی ساده، برای پوشیدن با لباس‌های طرح­دار مناسب هستند.

ضمن آنکه هودی‌های دارای طرح‌های چاپی بهتر است با کاپشن‌های ساده پوشیده شوند. از طرفی، استایل شلوغ جذابیت آنچنانی ندارد و به همین دلیل بهتر خواهد بود طرح‌های موردپسند خودتان را بر روی لباس چاپ کنید تا اینکه لباس‌های طرح­دار آماده را خریداری کنید. سویشرت مد ۲۰۲۲ در تنوع رنگی گوناگون و جنس‌های مختلف به بازار عرضه شده است. شما می­توانید طرح اختصاصی خودتان را به‌صورت سفارشی بر روی سویشرت خریداری کنید.

افزایش جذابیت تیپ با هودی

خرید هودی و سویشرت و پوشیدن آن همراه با لباس‌های خاصی جذابیت چند برابری به استایل شما خواهد داد. پوشیدن هودی همراه با یک کاپشن می‌تواند یک ترکیب فوق‌العاده برای زمستان باشد. این ترکیب لباس در کنار گرم و کاربردی بودن، بسیار شیک و مدرن است.

همچنین می‌توانید هودی طرح‎دار را با کت ساده نیز بپوشید. برای داشتن این لباس جذاب نیز می‌توانید طرح موردنظرتان را برای چاپ روی سویشرت و هودی سفارش دهید. همچنین می‌توانید برای داشتن استایل زیبا، سویشرت پسرانه ساده را با کت طرح‌دار بپوشید.

 

 

2

ویژگی‌های سویشرت دخترانه

خرید سویشرت دخترانه حتماً باید با توجه به جنس و مواد لباس باشد. معمولاً جنس آن پنبه، نخ، پلی استر یا ترکیبی از این مواد است. هنگام تهیه سویشرت و هودی، حتما به موقعیت استفاده آن توجه کنید تا جنس مناسبی را انتخاب نمایید.

هودی‌های نخی که نازک هستند و طرح‌های ورزشی دارند، برای استفاده در باشگاه مناسب‌تر خواهند بود. در مقابل، جنس سویشرت دخترانه برای پوشیدن در فصل زمستان یا پاییز، حتماً باید پنبه و پشم باشد. هودی‌ها از نظر سایز معمولاً گشاد و آزاد هستند. بنابراین باید در انتخاب لباس مناسب خودتان دقت داشته باشید.

هودی‌ها معمولاً به‌صورت گشاد و آزاد هستند و از نظر سایز فیزیکی نسبت به جثه فرد، بزرگتر دوخته می‌شوند. قسمت سرشانه هودی باید کاملاً متناسب با بدن شما باشد و در قسمت سینه مقداری آزاد در نظر گرفته شود. پس از بررسی این عوامل هنگام چاپ روی سویشرت و هودی ، می‌توانید طرح موردنظرتان را سفارش داده و نقش زیبای درخواستی را بر روی هودی تحویل بگیرید.

3

ویژگی‌های سویشرت پسرانه

سویشرت پسرانه معمولاً طرح و رنگ‌های متفاوتی از سلایق دخترانه دارد. قسمت‌های داخلی سویشرت پسرانه از کرک برخوردار است که باعث گرم بودن بدن در زمستان می‌شود. جنس نخ پنبه این سویشرت‌ها یک گزینه مناسب برای خرید است. رنگ‌های تیره در این نوع از پوشش، به طور معمول طرفداران بیشتری دارد. شما می‌توانید طرح موردنظرتان را برای چاپ روی سویشرت و هودی ، به‌صورت سفارشی انتخاب کنید.

سویشرت پسرانه را می‌توان بر اساس طرح موجود بر روی آن با لباس‌های مختلفی ست کرد. پوشیدن سویشرت با طرح دلخواه به تنهایی همراه با شلوار جین و کتانی برای راحتی استایل یک گزینه مناسب است. همچنین می‌توان هودی‌های ساده را با کت جین مردانه یا کت تک چرم پالتو نیز پوشید. البته در کنار استفاده از این لباس‌ها، بهتر است سویشرت و هودی شما طرح خاصی نداشته باشد.

چاپ طرح دلخواه روی سویشرت و هودی

فروشگاه کارن چاپ می‌تواند طرح دلخواه شما را روی سویشرت و هودی چاپ کند. طرح دلخواه هودی و سویشرت پسرانه و دخترانه در این مجموعه چاپ می‌شود. در نتیجه می‌توانید رنگ هودی و طرح موردنظر بر روی آن را مشخص کنید و آن را با قیمت بسیار مناسب درب منزل تحویل بگیرید. این مجموعه محدودیت چاپ روی سویشرت و هودی ندارد و برای افرادی که به‌دنبال اجرای طرح دلخواه بر روی لباس هستند، یک گزینه مطمئن است.

نحوه شستن سویشرت طرح دار

چاپ طرح روی سویشرت و هودی به‌صورت دلخواه در نمونه‌های جدید این لباس، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طرح‌های چاپی برای افزایش دوام و ماندگاری، نیاز به روش‌های نگهداری خاصی دارد. هنگام شست‌و‎شو حتماً هودی را به‌صورت پشت و رو برگردانید و آن را با دمای آب ۳۰ درجه سانتی‌گراد بشویید. بهتر است شستن هودی را به خشکشویی نسپارید و آن را در داخل ماشین لباسشویی نیندازید. هنگام اتو کردن نیز لباس را به‌صورت پشت و رو اتو کنید و از بخار استفاده نمایید تا به بافت آن آسیبی نرسد.

4

چاپ طرح مورد پسندتان را از کارن چاپ بخواهید!

امکان چاپ روی سویشرت و هودی ، باعث افزایش زیبایی این لباس‌ها می‌شود و آن را برای سلایق مختلف منطبق می سازد. در واقع افراد می‌توانند با انتخاب طرح موردنظر و رنگ سویشرت، لباس موردپسند خود را در اختیار داشته باشند.

چاپ کارن در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و بر روی هودی‌های جدید 2022 طرح‌های مختلفی را پیاده کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه، نسبت به ثبت سفارش و تهیه طرح‌های جدید 2023 و 1401 اقدام کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر