سایت شماره یک:

 

 

گوشی آیفون یکی از پر طرفدارترین تلفن های همراه در بازار است. ایرپاد های این گوشی نیز در بین افرادی که صاحب آیفون یا آیپد هستند، بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. زمانی که هندزفری های سیم دار از گوشی های موبایل اپل و دیگر دستگاه های آن حذف شدند ایرپاد وارد بازار شد که از طریق آن کاربر هم می‌ تواند موسیقی گوش کند و هم امکان مکالمه فراهم شده است.

ایرپاد اولیه در سال ۲۰۱۶ به همراه آیفون ۷ وارد بازار  شد و از آن سال به بعد شرکت اپل به تولید ایرپاد با ویژگی های مختلف پرداخته است که در سال ۲۰۲۲ و اخیرا ایرپاد پرو ۲ را روانه بازار کرده است. این مدل شبیه به ایرپاد پرو بوده اما در آن فناوری Find My نیز قرار داده شده است که اگر آن ها را گم کردید از طریق گوشی قابل ردیابی باشد. این مدل هم چنین ضد آب بوده و دارای حسگر تناسب اندام و کنترل دمای بدن است.

تراشه ای که در آن قرار داده شده نسبت به مدل های دیگر پیشرفته تر است که این باعث عمر بیشتر و عملکرد بهتر ایرپاد می شود. اگر با اطلاع از امکانات ایرپاد پرو ۲ قصد خرید آن را دارید و شما نیز از طرفداران اپل هستید، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای خرید این سری جدید از ایرپادهای اپل را نیز به شما آموزش دهیم.

2

بررسی قیمت ایرپاد پرو 2

قیمت هندزفری یکی از مهم ترین مواردی است که برای خرید ایر پاد پرو ۲ در نظر گرفته می شود. معمولا محصولات اپل به دلیل استفاده از تراشه ها و سخت افزار با کیفیت، گران تر از باقی برند ها است. اما اپل همیشه تلاش خود را کرده است که قیمت های مقرون به صرفه را برای کاربران ارائه دهد تا همه بتوانند از محصولاتش استفاده کنند.

همان طور که می دانید قیمت ایرپاد پرو 2 بر اساس دلار محاسبه می شود. به دلیل نرخ متغیر دلار بهتر است تا به صورت به روز از قیمت این ایرپاد اطلاع پیدا کنید. برای این کار بهتر است تا به فروشگاه اینترنتی دارسو مراجعه کنید‌. این وب سایت انواع گوشی به همراه لوازم جانبی آن را برای فروش قرار داده است که شما می توانید برای خرید ایرپاد پرو ۲ به وبسایت دارسو مراجعه کرده و با بهترین قیمت این محصول جذاب را تهیه کنید.

چطور ایرپاد پرو 2 را خریداری کنیم؟

خرید ایرپاد پرو 2 بعد از اینکه درباره قیمت آن دانستیم یکی دیگر از چالش های پیش روی ما است. برای خرید، اگر برای اولین بار است که قرار است از این نوع ایرپاد استفاده کنیم، بهتر است با یک فرد با تجربه یا افرادی که این محصول را دارند صحبت کنیم تا درباره جزئیات آن اطلاعات پیدا کنیم.

شما هم چنین می توانید به فروشگاه آنلاین دارسو مراجعه کنید و در آن جا مشخصات ایرپاد پرو 2 را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با پشتیبانی آنلاین این سایت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید. بعد از اینکه شناخت کافی درباره این ایرپاد پیدا کردید و آن را با دیگر محصولات مقایسه کردید نوبت به خرید می رسد.

در فروشگاه آنلاین دارسو اغلب تخفیفات عالی وجود دارد که باعث کاهش قیمت محصولات می شود. این تخفیف ها باعث می شوند تا شما ایرپاد پرو 2 را با قیمتی کمتر از دیگر فروشگاه ها خریداری کنید.

3

چه نکاتی را هنگام خرید ایرپاد پرو 2 باید رعایت کنیم؟

برای اینکه بتوانیم ایرپاد پرو 2 را خریداری کنیم نیاز است تا به نکاتی توجه کنیم. اولین موردی که باید به آن توجه کرد، کیفیت است. باید توجه کنیم که کالای پلمپ شده و با کیفیت بالا را خریداری کنیم. خرید از دارسو این اطمینان را به شما خواهد داد که کالای اصلی و با کیفیت را خریداری می کنید. هم چنین باید توجه کنید که آیا امکان پس گرفتن کالا یا گارانتی آن وجود دارد یا خیر.

فروشگاه آنلاین دارسو این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید کالای خود را پس بفرستید یا آن را تعویض کنید. یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد نویز کنسلینگ بودن ایرپاد است. ایرپاد پرو 2 این امکان را نیز دارد.

عمر باتری نیز بسیار مهم است. برای ایرپاد پرو 2 این موضوع نیز بسیار تقویت شده است. شما می توانید با یک بار شارژ حدود 30 ساعت از ایرپاد استفاده کنید که این موضوع نسبت به دیگر ایرپادها ارتقا یافته است. یکی از مهم ترین مواردی که برای ایرپاد پرو 2 در نظر گرفته می شود این است که اگر شما اپل واچ داشته باشید امکان شارژ کیس با اپل واچ فراهم شده است. این یکی از مهم ترین نکات است که باید به آن توجه شود.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر