سایت شماره یک:

در این مطلب قصد داریم در مورد خرید انواع انگشتر زنانه مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم. در این بین سوالاتی ممکن است برای مخاطبان به وجود بیاید از جمله اینکه انواع انگشتر زنانه برای خرید کدام هستند؟ به غیر از انگشتر طلا، چه انگشترهایی وجود دارند؟ انگشتر مشابه طلا با قیمت ارزان تر در بازار چی داریم؟ همه اینها به همراه توضیحاتی در مورد انواع مدل انگشتر زنانه را در این مطلب بخوانید.

خانم ها معمولا از انگشتر، النگو و گردنبند استفاده می کنند و اینها به عنوان اکسسوری های اصلی هستند که خانم ها مورد استفاده قرار می دهند. خیلی ها دوست دارند خرید انواع انگشتر زنانه از جنس طلا داشته باشند، اما توجه داشته باشید که به خاطر بحث هایی مثل بحث تورم و قیمت بالای طلا، برخی ها توانایی خرید محصولات طلای زنانه را ندارند، به همین خاطر به دنبال انواع دیگری ازجواهرات هستند که بتواند هم قیمت مناسب داشته باشد و هم از نظر ظاهری نزدیک به طلا باشد.

 همچنین غیر از آن بد نیست که با توجه به گم شدن یا بحث سرقت، خانم ها برخی مواقع انگشتر طلای خود را کنار بگذارند و انگشترهای دیگر را مورد استفاده قرار دهند. مثلا انگشتر نقره زنانه یکی از این گزینه ها است که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

به غیر از بحث جنس انگشتر، با هم بررسی خواهیم کرد که در خرید انواع انگشتر زنانه چه مدلهایی وجود دارد و انواع مدلهای موجود و جدید چیست؟ پس با ما همراه باشید.

خرید انواع انگشتر زنانه و بررسی انواع مدل های موجود

شاید بتوان گفت که انگشتر یکی از مهمترین اکسسوری ها و جواهراتی است که خانم ها می توانند استفاده کنند. چرا؟ چون هم در نظر اول جلب توجه می کند و هم در هر انگشت می تواند بیانگر یک نماد باشد.

انواع انگشتر زنانه از نظر جنس فلز

انواع فلزهای گرانبها هستند که برای ساخت جواهرات و انگشتر مورد استفاده قرار می گیرند، که برخی از آنها را همه می دانیم و برخی را آشنا نیستیم:

  • طلا؛ طلا محبوب ترین فلزی است که در دنیا وجود دارد. بسیاری از جنگ های دنیا به خاطر بدست آوردن طلا بوده است و خانم ها عاشق طلا هستند. طلا به طور طبیعی به صورت زرد و به رنگ طلایی یافت می شوند اما با ترکیب فلزات دیگر می تواند به رنگ سفید هم در آید. قیمت طلا بالا است و هرکسی توانایی خرید انگشتر زنانه طلا را ندارد.
  • پلاتین؛ فلز گرانبهای بعد که از نظر گرم و قیمت مشابه طلا است، پلاتین است. پلاتین به طور طبیعی دارای رنگ سفید مایل به خاکستری و طوسی است. پلاتین از نظر جنس و دوام بسیار مستحکم است، حتی از طلا نیز دوام بیشتری دارد.
  • نقره؛ فلز گرانبهای بعدی، نقره است. البته قیمت نقره از طلا و پلاتین بسیار کمتر است و یکی از دلایل محبوبیت آن هم همین موضوع است. انگشتر نقره زنانه با آبکاری و روکش طلا در بازار موجود است، برای خانم هایی که به دنبال جایگزین طلا هستند.
  • فلزات پایه؛ در جواهر سازی غیر از نقره، طلا و پلاتین از آهن، نیکل، استیل، مس و برنج هم برای ساخت انواع انگشتر زنانه استفاده می شود که قیمتشان مناسب تر است و با روکش طلایی و آبکاری طلا عرضه می شوند.

انواع انگشتر زنانه از نظر نگین و سنگ

نگین و سنگ های مختلفی هستند که برای انگشتر زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. در خرید انواع انگشتر زنانه، برخی از خانم ها به دنبال نگین هایی شبیه الماس هستند، برخی به دنبال نگین های خوش رنگ هستند و برخی هم به دنبال نگین های ریز. با هم بررسی کنیم و ببینیم چه چیزهایی به عنوان نگین و سنگ بر روی رکاب انگشتر زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید مدلهای انگشتر نقره زنانه

  • انگشتر زنانه با نگین های اتمی

اگر به دنبال نگین هایی شبیه به نگین الماس هستید، اگر به دنبال درخشندگی هستید، نگین های اتمی گزینه مناسبی برای شما هستند. نگین اتمی که دست ساز انسان است، گزینه ای جایگزین برلیان و الماس اما با قیمت پایین تر و به صرفه تر است، اما ظاهر آن بسیار شبیه به الماس است.

  • انگشتر زنانه با نگین عقیق

انگشتر عقیق زنانه یکی از پرفروش ترین انگشترهای دارای سنگ است. عقیق یک سنگ زیبا، خوش رنگ و دارای خواص مختلف برای بدن است. معروف ترین عقیق، عقیق سرخ است اما بیشترین تنوع رنگی را در رنگ های مختلف آبی، سبز، سفید، سیاه و غیره دارد که در نوع خود بی نظیر است.

  • انگشتر زنانه با نگین یاقوت

یاقوت هم یکی از نگین های درخشان اما با رنگ سرخ است. البته رنگ های دیگر یاقوت هم موجود است اما معروف ترین آن به رنگ سرخ و نزدیک به بنفش است.

  • انگشتر زنانه به نگین فیروزه

فیروزه یکی از گرانبهاترین و خوش رنگ ترین سنگ هایی است که در خرید انواع انگشتر زنانه توجه هر کسی را به خود جلب می کند. فیروزه دارای رنگ منحصر به فردی است و انواع بدون رگه و رگه دار ( با رگه های طلایی) آن در بازار موجود است.

  • انگشتر زنانه با نگین زمرد

زمرد هم دیگر انواع سنگ است که برای نگین انگشتری زنانه به کار می رود. زمرد مثلا الماس درخشان و کریستالی است و به رنگ سبز شناخته می شود. زمرد یکی از سنگ های پر خاصیت است و در اسلام به استفاده از آن توصیه شده است.

اینها نمونه هایی از انواع انگشتر زنانه بودند که به شما معرفی کردیم.

توجه داشته باشید که دست کردن انگشتر دارای آدابی است و همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، انگشتر در هر انگشت دارای نمادی است.

یکی از معروف ترین نماد های انگشتری، انگشتر ازدواج یا حلقه نامزدی است. این انگشتر در دست چپ و در دومین انگشت کنار انگشت کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

البته معنی انگشتر در هر انگشت متفاوت است ولی معمولا انگشت کوچک و انگشت دوم برای استفاده از انگشتر زنانه به کار می رود که بهتر است قبل از خرید انواع انگشتر زنانه آن را بدانید. انگشت اشاره و شصت جایگاه مناسبی برای انگشتر های زنانه نیستند.

خرید انگشتر نقره زنانه

از کجا خرید انواع انگشتر زنانه را انجام دهیم؟

برای خرید انگشتر زنانه، روش های مختلفی پیش پای شما است، اما ما به شما یک پیشنهاد خوب داریم.

فروشگاه اینترنتی زر مد با آدرس https://zarmod.com در دسترس است و شما می توانید خرید انگشتر زنانه خود را به صورت آنلاین از این فروشگاه با سابقه انجام دهید. زر مد دارای انواع انگشتر نقره زنانه می باشد و در مدلهای مختلف، انگشتر زنانه را عرضه می کند.

ارسال سریع، قیمت مناسب، تنوع بالای محصولات، تخفیفات مقطعی، ضمانت محصولات، ضمانت مرجوعی 7 روزه بی قید و شرط، ارسال رایگان، پرداخت امن از شاپرک از مزیت ها و ویژگی های فروشگاه اینترنتی و معتبر زر مد است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر