سایت شماره یک:

 

 

یکی از با ارزش ترین منابع طبیعی هر کشور معادن آن است که سنگ های آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پس از استخراج از معادن و رودخانه ها، این مواد معدنی نمی توانند به صورت خام مورد استفاده قرار گیرند و باید اصلاح شوند. داخل این سنگ ها ناخالصی هایی وجود دارد که توسط دستگاه های مختلف جدا شده و برای استفاده در صنایع دیگر آماده می شود. سنگ های استخراج شده از معادن بزرگ بوده و برای تبدیل آنها به قطعات کوچکتر باید از سنگ شکن در خط تولید استفاده کرد. تجهیزات سنگ شکن وظیفه خرد کردن سنگ های معدنی را به قطعات کوچک بر عهده دارند و بدون این دستگاه استفاده از سنگ های معدنی در خط تولید تقریبا غیر ممکن است. طبق مشخصات خوب محصولات ماکان سنگ شکن می توانیم خرید سنگ شکن makansangshekan را انتخاب کنیم و میتوانیم از سنگ شکن فکی این برند استفاده کنیم . گیربکس SN عمدتا برای نوار نقاله های کوچک و کاربردهای مشابه استفاده می شوند. این نوع گیربکس ها از دو چرخ دنده مارپیچ تشکیل شده اند. بدنه این گیربکس ها آلومینیومی بوده و چرخ دنده های این گیربکس ها می تواند از فولاد و چدن باشد. که این گیربکس ها در انواع تجهیزات صنعتی استفاده میشوند.

انواع سنگ شکن های صنعتی

یکی از ثروت های طبیعی هر کشور، مواد معدنی موجود در آن است که مواد اولیه مورد نیاز سایر صنایع را برای ساخت اقلام کاربردی و روزمره تامین می کند. مواد معدنی واقع در نزدیکی سطح زمین به روش باز و مواد معدنی واقع در اعماق زمین به روش زیرزمینی از زمین استخراج می شوند. پس از استخراج مواد معدنی از زمین، باید عملیات خاصی مانند خرد کردن با انواع سنگ شکن های صنعتی انجام شود تا برای استفاده در صنایع دیگر آماده شوند. انواع سنگ شکن ها بسته به محل خط تولید به سه دسته سنگ شکن اولیه، سنگ شکن ثانویه و سنگ شکن سوم تقسیم می شوند. سنگ شکن های اولیه در ابتدای سنگ شکن قرار می گیرند و می توانند انواع سنگ ها مانند سنگ شکن فکی و هیدروکن را خرد کنند. پس از خرد شدن سنگ ها توسط سنگ شکن اولیه وارد مرحله دوم خردایش شده و توسط سنگ شکن های ثانویه خرد می شوند. اگر اندازه سنگ ها همچنان بزرگ باشد، مرحله دیگری به خطوط تولید اضافه می شود که اغلب در کارخانه های شن و ماسه استفاده می شود. در مرحله سوم، سنگ های شکسته شده ثانویه وارد مولدهای ماسه شده و به قطعات بسیار کوچک تبدیل می شوند. در خطوط فرآوری مواد معدنی ابتدا سنگ شکن فکی نصب می شود. این سنگ شکن قابلیت خرد کردن سنگ های با درجه سختی بالا را دارد و با وجود بدنه بسیار مستحکم نیازی به تعمیر آسان ندارد. در داخل سنگ شکن فکی دو فک ثابت و متحرک وجود دارد که سنگ ها با قرار گرفتن بین این دو فک و تحت فشار ناشی از حرکت آنها به قطعات کوچک خرد می شوند. سنگ شکن فکی در ظرفیت های مختلفی عرضه می شود، بنابراین خطوط تولید ممکن است بسته به ظرفیتی که انتظار دارند، یکی از آنها را خریداری کنند. عملکرد هر سنگ شکن نشان می دهد که دستگاه قادر است چندین تن سنگ را در ساعت خرد کند. معمولاً جنس بدنه و قسمت‌های این سنگ‌شکن از فولاد منگنزی است تا مقاومت بالایی در برابر ضربه و سختی سنگ نشان دهد. سنگ شکن فکی به طور گسترده در صنایع معدنی، ساختمانی، متالورژی و جاده استفاده می شود.

برای خرید سنگ شکن فکی روی لینک زیر کلیک کنید : 

https://makansangshekan.net/محصولات/محصول-سنگ-شکن-فکی

سنگ شکن کوبیت

یکی دیگر از سنگ شکن های صنعتی پرکاربرد، سنگ شکن کوبیت است که به عنوان سنگ شکن ضربه ای نیز شناخته می شود. فرآیند خرد کردن سنگ ها در این دستگاه به کمک ضربات وارده از کنار چکش ها صورت می گیرد به همین دلیل به آن سنگ شکن کوبیت می گفتند. سنگ های خرد شده توسط سنگ شکن فکی برای کاهش اندازه به سنگ شکن کوبیت فرستاده می شوند. سنگ ها پس از ورود به کیوبیت با چکش هایی برخورد می کنند که علاوه بر کاهش اندازه مواد معدنی، آنها را به سندان دستگاه پرتاب می کنند. داخل سندان سنگ شکن کوبیت چکش ها و گیره هایی تعبیه شده که در اثر ضربه سنگ ها را خرد می کنند و این کار را تا رسیدن سنگ ها به اندازه از پیش تعیین شده ادامه می دهند. سنگ شکن کوبیت به دلیل ظرفیت بالا و قدرت قابل توجه در صنایع مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است و هزینه نگهداری آن نسبت به سایر دستگاه های سنگ شکن کمتر است.

سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن در مراحل اولیه یا ثانویه خطوط تولید کاربرد دارد و قابلیت خرد کردن سنگ های بسیار سخت را دارد. کوچک سازی مواد معدنی در سنگ شکن هیدروکن با بستن شکاف بین پوسته و مخروط انجام می شود و سیستم روغن کاری اتوماتیک عمر قطعات آن را افزایش می دهد. قطعات سنگ شکن هیدروکن از فولاد مولیبدن منگنز ساخته شده و در برابر انواع ضربه ها بسیار مقاوم است.

 

گیر بکس سنگشکن هیدروکن

ماکان سنگ شکن makansangshekan.net با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و فروش قطعات انواع سنگ شکن و خطوط سنگ شکن، فعالیت های طراحی گسترده ای را انجام داده و قابلیت های خود را در اختیار افراد مختلف قرار داده است. این شرکت پس از سالها تحقیق، تولید، تامین و تامین انواع ماشین آلات سنگ شکن معدنی و قطعات یدکی کلیه کارخانه های شن و ماسه و آسفالت، علاوه بر تامین ماشین آلات معمولی، اقدام به ساخت دستگاه های مخصوص نیز می نماید. همچنین فعالیت قابل توجهی در جهت خرد کردن کانی های مختلف با ویژگی های منطقه ای دارد. ماکان سنگ شکن علاوه بر تامین تجهیزات فوق در کشور قادر است این محصولات را در سطح بین المللی با کیفیت رقابتی نیز عرضه کند. دقت، سرعت، تضمین کیفیت و ارائه خدمات در سراسر کشور چهار فاکتور مهم و اساسی است که همواره در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه دهد. قطعات یدکی عرضه شده توسط این شرکت شامل انواع سنگ شکن در اندازه ها و ظرفیت های مختلف مانند سنگ شکن فکی، سنگ شکن چکشی، سنگ شکن مخروطی (Hydrocon)، سنگ شکن ضربه ای (Qubit)، سنگ شکن گریز از مرکز و آسیاب پودر می باشد.

ماکان سنگ شکن

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر