سایت شماره یک:

شاید برای شما پیش آمده باشد که دنبال ارتقای سیستم صوتی خودرو خود باشید.

سیستم های صوتی خودرو که معمولا در درب های خودرو نصب میشوند و وظیفه پخش موسیقی را برای شما دارند و گاها پیش آمده از حجم صدای و بیس سیستم صوتی خودرو خود راضی نباشین و به فکر ارتقای آن باشین .  

 کمی از انواع بلندگو خودرو آشنا بشیم

1- بلندگو کواکسیال

بلندگو کواکسیال که در دو نوع گرد و بیضی هستند و تمامی اقسام صدا اعم از بیس و صدای وسط (خواننده) و صدای ریز را دارد.

2-  میدرنج

2

 

میدرنج ها و میدبیس ها نوعی از بلندگو هستند که فقط فرکانس های وسط (صدای خواننده) را پخش میکنند و برای تکمیل صدا نیاز به سوپرتیوتر برای تامین صدای ریز و ساب ووفر برای بیس دارند .

میدرنج ها به دلیل سایز بزرگی که نسبت به میدرنج به کار رفته در کواکسیال دارند دارای حجم صدا و پرتاب صدای بیشتری هستند .

3- ساب ووفر

معمولا خودرو ها دارای کواکسیال گرد میباشند که صدای خواننده خوبی دارند ولی بدلیل کوچک بودن سایزشون معمولا کمبود بیس در موسیقی احساس میشود . ساب ووفر ها فرکانس های پایین یا همان بیس را پخش میکنند و اگر علاقه به صدای بیس دارین حتما توصیه میشود که از ساب ووفر استفاده کنین .

لازم به ذکر است که ساب ووفر چون فقط فرکانس های پایین را پخش میکند حتما برای استفاده آن باید از آمپلی فایر و بستن فرکانس های بالا استفاده نمود .

خرید اینترنتی سیستم صوتی خودرو

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید سیستم صوتی آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرتنتی معتبر مثل کارادیوویددو بروید و انواع مختلفسیستم ها را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تنوع قیمت و مدل هم در کارادیوویدیو  بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالابه سایت کارادیوویدو  بروید و سیستم صوتی مدنظرتون انتخاب کنین.

تگ های مرتبط

ارسال نظر