سایت شماره یک:

 

شاید شما به دنبال بهره گیری از خدمات دندانپزشکی نزد متخصصین با تجربه بوده اید، ملاک برتری یک دندانپزشک برای انتخاب در درمان های دندانپزشکی چیست؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

 

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران برای درمان های زیبایی دندان و بهره گرفتن از خدمات بهترین دندانپزشک ترمیمی برای ترمیم دندان ها از اهمیت بالایی برای افزایش درصد موفقیت درمان های دندانپزشکی برخوردار است. امروزه انتظارات از درمان های دندانپزشکی بسیار افزایش یافته و برای رسیدن به نتایج بهتر در درمان های مختلف، انتخاب دندانپزشک خوب از اهمیت بالاتری برخوردار است. یکی از مهم ترین شرایط برای یافتن متخصص مناسب، فراهم شدن فضای دوستانه بین دندانپزشک و بیمار برای درمان های مختلف است.

ویژگی های دندانپزشک خوب چیست؟

دندانپزشک باید محیطی آرامش بخش را برای درمان بیماران فراهم اورد، درمان در محیطی با استرس فراوان برای بیماران مطلوب نیست. یک دندانپزشک خوب نه تنها درمان مناسب را برای بیمار خود انتخاب می کند، بلکه سعی می کند در طول درمان ها کمترین درد را در بیماران ایجاد نماید، دندانپزشک باید با داروهای بی حسی شرایط بدون درد را برای بیمار در طی درمان دندانپزشکی فراهم آورد.

یک دندانپزشک خوب باید از مراجع معتبر مدارک دانشگاهی خود را کسب کرده باشد، داشتن گواهینامه ها برای انواع درمان های دندانپزشکی از معیارهای انتخاب یک دندانپزشک مجرب برای انواع درمان های دندانپزشکی است. نکته دیگر در مورد دندانپزشک خوب آن است که دندانپزشک باید دارای نمونه کارهای متعدد در زمینه درمان های دندانپزشکی باشد، بیمار می تواند با دیدن نمونه کارهای پزشک به سطح کیفی خدمات او پی ببرد. 

برای انتخاب دندانپزشک خوب چه راه حلی داریم؟

هنگامی که به دنبال دندانپزشک هستید، می توانید با استفاده از موارد زیر، انتخاب دقیق تری داشته باشید:

  • از خانواده، دوستان، همسایگان یا همکاران بخواهید که توصیه هایشان را بکنند.
  • از پزشک خانواده خود بپرسید.
  • با انجمن های دندانپزشکی محلی خود تماس بگیرید.
  • به سطح نمونه کارهای دندانپزشک توجه نمایید.
  • به تجهیزات و فناوری های ارائه شده توسط دندانپزشک برای درمان های دندانپزشکی توجه کنید.
  • ...

با انتخاب دقیق دندانپزشک مناسب می توان درصد موفقیت درمانی انواع درمان های دندانپزشکی را افزایش دهید. اکنون که به دنبال دندانپزشک هستید، احتمالاً متوجه تبلیغات آنلاین، روزنامه و صندوق پستی خود شده اید.  سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است نظرات بیماران از دندانپزشکان نزدیک شما را نیز داشته باشند، اما به یاد داشته باشید که نیازها و تجربیات سلامت دندان هر فرد مربوط به خود اوست. این موارد می توانند به انتخاب دندانپزشک خوب به شما کمک نمایند.

انواع خدمات دندانپزشکی

می توان به صورت کلی، خدمات دندانپزشکی را در دو دسته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در نظر گرفت، دندانپزشکی ترمیمی به عنوان یک تخصص شناخته شده در سال 1973 تکامل یافت و در بریتانیا به طور قانونی تحت دستورالعمل اتحادیه اروپا به عنوان یک تخصص شناخته شده است.از بدو پیدایش، این تخصص تغییرات قابل توجهی را شاهد بوده و در پاسخ به عواملی مانند: افزایش امید به زندگی توسعه یافته است. در دندانپزشکی ترمیمی به پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و حفظ سلامت دهان و دندانتوجه می گردد. در این حوزه ترمیم دندان برای استفاده بهینه از آن توسط افراد پیگیری می شود

در دندانپزشکی زیبایی هدف زیبایی و فراهم کردن لبخند زیبا برای بیماران است، در دندانپزشکی زیبایی از روش های درمانی نظیر سفید کردن دندان، لمینت های دندانی، ارتودنسی و ... استفاده می گردد. برای انتخاب بهترین دندانپزشک، سعی نمایید از خدمات دندانپزشکی استفاده نمایید که به صورت تخصصی در هر یک از حوزه های ترمیمی و زیبایی اقدام به درمان های لازم برای بیماران نمایند.

فناوری های دیجتال در خدمت بهترین دندانپزشک

یکی از معیارهایی که می توان برای انتخاب بهترین دندانپزشک به آن توجه نمود، بهره بردن او از فناوری های دیجیتال است. برخی از مهم ترین فناوری ها در این حوزه عبارتند از ، فناوری پیشرفته کد کم برای ساخت ریستوریشن های دندانی نظیر لمینت دندان و روکش دندانی و ... یا استفاده از فناوری پیشرفته لیزر برای کاهش درد و خونریزیهای احتمالی بیماران که رضایت خاطر آن ها را در پی دارد.

از دیگر فناوری های دیجیتال و روز دندانپزشکی می توان به نرم افزارهای طراحی لبخند اشاره نمود، در این نرم افزارها می توان آنالیز دقیق لبخند بیماران را انجام داد و به بهترین نجو ممکن شرایط دندانی و خط لبخند مناسب را برای بیمار ایجاد نمود.

بنابراین اگر قصد انتخاب بهترین دندانپزشک را دارید، به سطح خدمات و فناوری های مورد استفاده توسط او توجه نمایید.

هزینه دندانپزشکی مناسب

یکی دیگر از معیارهای انتخاب دندانپزشک خوب، هزینه مناسب خدمات دندانپزشکی است، برخی از پزشکان در این حوزه  تعرفه های مختلفی را برای انواع درمان های دندانپزشکی طلب می نمایند، دندانپزشک خوب باید بهترین روش های دندانپزشکی را با مناسب ترین قیمت ممکن برای بیماران ارائه دهد. توجه داشته باشید که هزینه درمانی بین روش های مختلف دندانپزشکی کاملا متفاوت است.

ارائه خدمات توسط پرسنل مجرب

یکی از مهم ترین ارکان مراکز دندانپزشکی، پرسنل مجرب این مراکز می باشند، بیمار باید در محیطی آرامش بخش درمان های دندانپزشکی مناسب برای خود اقدام نماید. دندانپزشکان حرفه ای برای درمان بیماران از فضای آرامش بخش و متناسب برای بیماران بهره می گیرند، به عنوان مثال برای درمان کودکان باید محیطی کودکانه برای بیماران تهیه گردد.

شما با انتخاب بهترین دندانپزشک در زمینه های مختلف می توانید با خیال آسوده اقدام به درمان های مختلف دندانپزشکی برای خود نمایید.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر