سایت شماره یک:

بهترین دریل شارژی یا شارژی امروزه نوع جدیدی از دریل است که به راحتی می توان آن را حمل کرد و در هر مکانی استفاده کرد. این دریل ها با باتری های با ظرفیت بالا ساخته می شوند و می توان از آنها انتظار سرعت و قدرت بالایی داشت.

برای بسیاری از ما، خرید دریل شارژی یک تصمیم جدی است. دریل های با کیفیت خوب می توانند کمی گران باشند. به همین دلیل مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که بهترین دریل موجود در بازار را برای نیازهای خود دریافت می کنید.

دریل های شارژی یا شارژی به عنوان یکی از مهمترین ابزار برقی مورد استفاده در ساخت و ساز و نوسازی برای کارهای کوچکتر مانند تعمیرات شناخته می شوند. اکنون که تصمیم به خرید این دستگاه گرفته اید، باید از بهترین دریل های شارژی موجود در بازار و نکات اصلی که در مقاله بعدی به آنها می پردازیم، بدانید.

بهترین مارک دریل شارژی

5

برند بوش

واش یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی و ساختمانی است و تقریباً با تمام خودروسازان دنیا تجارت می کند. ابزارهای برقی بوش از نظر کیفیت و کارایی شهرت خوبی دارند، دریل های شارژی بوش بسیار محبوب هستند و به جرات می توان گفت که همه خریداران از آنها راضی هستند.

دریل برقی بوش را می توان یکی از بهترین برندهای دریل برقی در بازار دانست که به خوبی نیازهای مشتریان را برآورده می کند. این برند از پیچ گوشتی های شارژی قیمت بیشتری نسبت به سایر برندهای پیچ گوشتی شارژی دارد اما کیفیت خوب و بادوام و خرید آن منطقی است.

برند رونیکس

رونیکس یکی از برندهای شناخته شده در زمینه ابزارآلات ایرانی است و البته وارد کننده این محصولات است و این محصولات را با نام تجاری رونیکس به بازار عرضه می کند، اما هم سازنده و هم واردکننده صادقانه محصولات با کیفیت را با نام رونیکس لطفا از محصولات این برند در بازار استفاده کنید.

با خرید چرخ گوشت شارژی رونیکس می توانید نه تنها از کیفیت برندهای خارجی بهره مند شوید بلکه قیمت کمتری نسبت به نمونه های خارجی داشته باشید.

برند اکتیو تولز

این برند که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است به لطف دانش خود در زمینه فناوری صنعتی و استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا توانسته است محصولات خود را وارد بازار جهانی کند. دریل شارژی Active Tools یکی از بهترین پیچ گوشتی های شارژی موجود در بازار است. با قیمت مناسب خود توانسته است با بسیاری از برندهای مطرح جهانی رقابت کند.

برند توسن

Tosun یکی دیگر از نام های تجاری شناخته شده ایرانی در زمینه تولید ابزار برقی است. کیفیت محصولات این برند بسیار خوب است و به همین دلیل در بین سایر برندهای ایرانی و حتی خارجی جایگاهی دارد. این شرکت دریل های شارژی خود را به سه سیستم اتوماتیک مجهز می کند.

برند ماکیتا

ماکیتا یکی از معروف ترین برندهای دنیا، یک شرکت ژاپنی تولید کننده لوازم برقی است. این شرکت خصوصی در سال 1915 توسط ماسابرو ماکیتا تاسیس شد.

دریل های شارژی این برند از بهترین پیچ گوشتی های شارژی موجود در بازار هستند که با طراحی و مهندسی دقیق خود باعث خوشحالی مردم در سراسر جهان می شوند. در ادامه به ویژگی های این محصول می پردازیم.

برند دیوالت

برند دیوالت یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین نام‌ها در ساخت ابزارهای دستی و برقی است که از سال 1924 شروع به کار کرده است. این برند آمریکایی در دریل های شارژی خود از گیربکس 3 سرعته و باتری های لیتیوم یونی استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به چراغ LED سه رقمی آن اشاره کرد که حداکثر روشنایی را برای کار فراهم می کند.

نکاتی قبل از خرید انواع دریل باید بدانید

6

دریل برقی دریل شارژی

تنها مزیتی که دریل شارژی نسبت به دریل شارژی دارد قدرت بیشتر به دلیل جریان بهتر است، با این حال دریل شارژی مزایای زیادی نسبت به دریل شارژی دارد، در واقع اگر برای سوراخ کردن دریل شارژی به قدرت زیادی نیاز نداشته باشید قطعا انتخاب بهتر

در شرایطی که نیاز به کار با یک دست است، دریل برقی شارژی هم سبک است و هم دارای مکانیزم چکشی است که به راحتی با یک دست و بدون فشار زیاد به دیوار قابل استفاده است.

دریل شارژی چشکی یا معمولی؟

به طور خلاصه، دریل های چکشی به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان ضربه زدن در حین سوراخکاری را می دهند، برای سوراخ کاری روی سطوح خاصی مانند بتن، نمی توانید بدون ضربه دریل کاری کنید، در این صورت دریل شما باید از این نوع باشد، باید چکشی باشد. می توانید به سطح ضربه بزنید.

در نهایت، اگر فکر می کنید که قصد دارید روی سطوح سخت بتن سوراخ کنید، حتماً یک دریل چکشی تهیه کنید، در غیر این صورت دریل چکشی شما اجباری نیست.

راهنمای خرید دریل شارژی

۱- اندازه سه نظام

این قسمت بخشی از ابزار های حفاری هستند که اندازه ها و سری های مختلف ابزار حفاری برای انجام عملیات حفاری بر روی آن سوار می شوند. دریل های سه سیستم در سه اندازه معمولی 6.5 میلی متری، 10 میلی متری و 13 میلی متری عرضه می شوند و این عدد معمولاً بر حسب میلی متر یا اینچ روی آن مهر می شود. هرچه این عدد کمتر باشد، دریل های کوچکتری را می توان نصب کرد، به عنوان مثال سه سیستم با قطر 10 میلی متر می توانند دریل های 10 میلی متری و کوچکتر را در خود جای دهند.

۲- قدرت دریل شارژی

قدرت دریل شارژی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید در نظر گرفت، قانون این است که هر چه سوراخی که قصد سوراخ کردن آن را دارید سنگین‌تر باشد، باید قوی‌تر بخرید، البته برای حفاری بسیار سنگین توصیه ما استفاده از یک دریل است. Corded Drill Go، دریل های شارژی برای حفاری های بسیار سنگین مناسب نیستند.

ظاهر دریل شارژی

دریل های برقی معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که در دست راحت باشند، اما توجه داشته باشید که دریل های شارژی معمولاً T شکل هستند و دریل های برقی معمولاً تفنگی شکل هستند زیرا قرار است قدرت بیشتری داشته باشند.

هنگامی که تفاوت بین این دو و علت آن را بدانید، به طور کلی وقتی می خواهید از دریل شارژی استفاده کنید، قطعاً بیش از حد سوراخ نمی کنید، به همین دلیل است که دریل به گونه ای طراحی شده است که یک اولویت راحت باشد، نه قدرتی که باید باشد ورود است

باتری دریل شارژی

در دریل شارژی باتری و شارژر بسیار مهم است اگر از باتری ضعیف با ظرفیت کم استفاده کنید باتری به زودی تمام می شود مشکل این است که باتری تقریباً تمام شده است و دریل شارژی بسیار زیاد می شود. کاهش یافته و در عمل از آن استفاده نخواهد شد.

در حال حاضر از باتری های لیتیوم و لیتیوم یون استفاده می شود که سبک و کارآمد هستند و اغلب مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع تغذیه انواع دریل

دریل ها در هنگام برق دو حالت دارند، یا قابل شارژ هستند و با باتری کار می کنند، یا با سیم و با جریان مستقیم کار می کنند، تفاوت چندانی در کارکرد ندارند، با این تفاوت که دریل های شارژی راحت تر و با سیم هستند. هیچ محدودیتی در این مورد ندارد، اما دریل با وجود محدودیت سیم، قدرت بیشتری دارد.

برای خرید بهترین مارک دریل شارژی در بازار ایران میتوانید به سایت ابزار فروشی بیک نیک بهترین سایت بررسی انواع ابزار آلات به این مطلب مراجعه کنید

تگ های مرتبط

ارسال نظر