سایت شماره یک:

 

 

 

از مهم ترین عامل به حرکت انداختن آب گرم در داخل رادیاتور، پمپ می باشد. پمپ رادیاتورها، وظیفه به حرکت درآوردن آب گرم در داخل پکیج ها را بر عهده دارند و همین فرایند موجب می شود تا شما گرمای آب را احساس کنید. همچنین پمپ پکیج، از قطعات مهم پکیج ایران رادیاتور به حساب می آید که تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد پکیج دارد. از این رو شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ایران بوتان، پمپ پکیج ایران رادیاتور را با قیمت کف بازار خریداری کنید!

کاربرد پمپ پکیج چیست؟

پکیج ها جزء به روز ترین سیستم های گرمایشی می باشند که امروزه در اغلب خانه ها دیده می شوند. پکیج شوفاژها، سیستم های گرمایشی می باشند که از آنها می توان برای گرم کردن آب مصرفی خانه و آب داخل رادیاتور ها استفاده کرد. در واقع پمپ پکیج ها هستند که آب گرم داخل پکیج ها را به حرکت در می آورند تا شما گرما را احساس کنید.

حال با توجه به اهمیت این قطعه مهم در پکیج، مهم است شما این قطعه را از مکان معتبر خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی ایران بوتان یکی از بهترین مراکز فروش تجهیزات گرمایشی می باشد که پمپ پکیج های ایران رادیاتور با با قیمت مناسب برای شما به فروش می رساند.

دلایل خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور چیست؟

پمپ پکیج می تواند به دلایل مختلفی اعم از مدل پمپ و پکیج، روش تعمیر پکیج، روش نصب پکیج و نحوه استفاده از پکیج خراب شود. اگر پمپ نصب شده بر روی پکیج متناسب با نوع پکیج باشد و به روش استاندارد نصب شده باشد، می تواند برای شما مدت زیادی بدون خرابی کار کند.

برخی از اوقات به دلیل وجود جرم و رسوبات بیش از اندازه بر روی مبدل و فشار بیش از حد بر روی پمپ چرخش آب، پمپ پکیج ایران رادیاتور آسیب می بیند و اگر هم آسیبی به آن وارد نشود؛ عملکرد پکیج مناسب نخواهد بود و تبادل حرارتی ضعیف انجام خواهد شد. همچنین گاهی ممکن است در صورت سوراخی و نشتی پمپ، کارکرد پمپ بدون آب و... شما ناچار به تعمیر و یا تعویض پمپ پکیج شوید؛ که در چنین شرایطی می توانید، پمپ آب پکیج ایران بوتان و رادیاتور را با قیمت کف بازار از فروشگاه ایران بوتان خریداری کنید!

کارکرد پمپ پکیج ایران رادیاتور:

  • آب در مدار گرمایش مرتب یک مسیر بسته را طی می کند و انرژی گردش آب، توسط پمپ تامین می شود.

  • پمپ پکیج ایران رادیاتور برای گرم کردن آب، آب سرد داخل رادیاتورها را به سمت خود می کشاند و آن را به سمت مبدل حرارتی می فرستد تا آب سرد، گرم شود.

  • آب داغ شده در نهایت به سمت رادیاتورها فرستاده می شود و این عمل مرتبا انجام می شود.

نحوه تنظیم پمپ پکیج ایران رادیاتو:

پمپ ها اغلب در سه دور، برحسب واحد دور در دقیقه (R.P.M) و یا Min وجود دارد. شما می توانید با کلیدی که بر روی پمپ وجود دارد، یکی از سرعت های گفته شده را انتخاب کنید. برخی از پمپ ها نیز هستند که برحسب تغییر جریان ورودی، سرعت دورانشان کم و یا زیاد می شود؛ که اصطلاحا به این نوع پمپ ها، مدولار می گویند.

این نوع پکیج ها به دلیل قابلیت تنظیم سرعت پمپ پکیج، کاربرد فراوانی دارند و امروزه کاربرد آن ها در حال افزایش می باشد. پمپ های مدولار باعث می شود تا در اکثر مواقع، پمپ پکیج با حداقل سرعت کار کند و در مقایسه با مدل های دیگر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه کارکرد پمپ پکیج ایران رادیاتور با مبدل دومنظوره:

پمپ در پکیج های دو مبدله هم در حالت زمستانه، هم در حالت تابستانه و هم در مواقع مصرف آب گرم بهداشتی، فعال می باشد. این نکته را در ذهن خود داشته باشید که در پکیج، همواره اولویت با مدار آب گرم بهداشتی می باشد.

اگر شیر آب گرم باز نشده باشد، سیستم به گرم کردن آب مدار گرمایش و آب رادیاتورها می پردازید. در صورت باز شدن آب گرم، پمپ شروع به گرم کردن آب مصرفی می نماید و تا زمانی که شیر آب گرم بسته نشود، آب گرم را به سمت رادیاتور ها ارسال نمی کند.

پمپ پکیج ایران رادیاتور را با قیمت کف بازار خریداری کنید!

حال که با اهمیت پمپ در پکیج ها آشنا شدید و فهمیدید عملکرد آن ها در پکیج به چه صورت است؛ حتما خرید پمپ از یک مکان و فروشگاه معتبر برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی ایران بوتان (https://www.iranbutane.com/) یکی از معتبر ترین مراکز فروش انواع تجهیزات گرمایشی در ایران می باشد که شما می توانید پمپ پکیج ایران رادیاتور را با قیمت کف بازار در این فروشگاه خریداری کنید!

 

برچسب ها : پمپ آب پکیج,ایران بوتان

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر