سایت شماره یک:

 

تایلند یکی از کشور های جنوب شرقی آسیا است که از گردشگر پذیرترین نقاط دنیا به شمار می رود. این کشور سالانه پذیرای 35 میلیون جمعیت می شود.

اما راز این کشور کوچک در جذب گردشگر برای تورهای پوکت و سامویی تایلند چیست؟

مناطق گردشگری طبیعی متعدد در تورهای تایلند

تایلند با بیش از ۲۴۰۰ کیلومتر ساحل و بیش از ۱۰۰۰ جزیره این فرصت را به شما می دهد که یک سفر دریایی را داشته باشید. شما به راحتی می توانید به غواصی، کشتیرانی، شنا و آفتاب گیری در این سواحل فکر کنید. کافیست وسایل غواصی و شنای خود را به همراه داشته باشید در هنگام سفر با تور تایلند که آژانس فارا گشت کوروش کبیر رزرو می کند

https://faragasht.com/تور-تایلند/

 این سواحل شرق تا غرب تایلند را فرا گرفته و سفر رویایی تورهای تایلند را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که در سواحل شرقی میتوانید به جزایر بکر و دست نخورده سامویی، کو فانگان و کو تائو سر بزنید.

و در سواحل غربی از رفتن به  جزایر پوکت، کرابی و کوه فی فی لذت ببرید. آب دریا های اطراف تایلند تمیز و شفاف همراه با صخره های مرجانی بوده که باعث می شود شما را به یک آب تنی و بعد از آن آفتاب گیری ترغیب کند.

آبشار تی لا سو

این آبشار در انتهای رود مائه کلونگ و در پناهگاه حیات وحش اوم‌ یانگ واقع شده است. برای رفتن به این آبشار می توانید پیاده روی کرده یا از قایق استفاده کنید.

جزیره بون

این ساحل شاید به ظاهر شبیه به ساحل های متعدد دیگر در دنیا دیده شود اما قسمت اصلی و شگفت انگیز این جزیره در زیر آب پنهان شده است. اکوسیستم این جزیره از نظر داشتن جانوران آبزی غنی بوده و آبزیانی همچون دال ماهی ،سفره ماهی و کوسه های دریایی را در خود جای داده است. از دیگر چشم انداز های زیبای این جزیره میتوان به سواحل شنی سفید آن  اشاره کرد.

پارک طبیعت فیل

این پارک یک پناهگاه حیات وحش ، جهت نگهداری از فیل ها به شمار می رود. در این پارک به شما اجازه داده می شود با فیل ها بازی کنید به آنها غذا بدهید و آنها را حمام کنید. 

کوه مقدس فو چی فا ، کوه های خائو نگون ناک ، غار تام لوت و دره صخره ای سام فان بوک از دیگر مناظر طبیعی و دیدنی این کشور به شمار می روند.

غذا های خوش رنگ و لعاب

در زمانی که شما در تایلند مستقر می شوید قطعا بعد از رفتن به مکان های تفریحی گوناگون دچار گرسنگی خواهید شد. در این هنگام بهتر است از غذا های خیابانی و غذا های سنتی خوش رنگ و لعاب تایلندی بچشید. برای آشنایی با غذاهای تایلندی با ما همراه باشید.

توم یونگ گونگ (Tom Yum Goong):

سوپ میگو یک غذای دریایی خوشمزه که تندی و ترشی در این غذا از هر طعمی در این غذا مشهود تر است. اگر به غذا های دریایی علاقه دارید این غذا را امتحان کنید.

گای مدمامونگ (Gai Med Ma Moung):

غذایی بسیار تند که ماده ی اصلی آن مرغ و بادام هندی است. همراه با این غذا برنج خورده می شود.

گنگ کی‌یو وان گای (Geng Kheaw Wan Gai) یا خورشت مرغ کاری سبز:

این غذا مثل دیگر غذا های تایلندی تند بوده و در دو نوع گیاهی و گوشتی همراه با گوشت گاو سرو می شود.

کائو پد (Kao Phad )، برنج سرخ‌شده:

برنج سرخ شده که همراه با یک نمونه از انواع گوشت سرو می شود، دارای طعمی لذیذ که هرگز از خاطر شما بیرون نمی رود.

اسپرینگ رول (Spring rolls):

این غذا که با سس های ترش و شیرین طعم لذیذی را به همراه دارد، نمونه ای از غذا های خیابانی به شمار می رود . اسپرینگ رول به بیشتر به عنوان پیش غذا سرو می شود. 

از دیگر غذا های خوشمزه ی تایلندی می توان به توم خاکای ، سوپ نودل ، پد تای ، کائو پد ساپارود و… اشاره کرد.

نکاتی که باید در هنگام سفر با تور تایلند رعایت کنید!

  • در زمان اقامت در تایلند به سالخورده های آنجا احترام بگذارید و لبخند بزنید.
  • قبل از ورود به معابد و منازل کفش های خود را در بیاورید. ورود با کفش نوعی بی احترامی به شمار می‌رود.
  • در جایگاهی بالاتر از جایگاه کسانی که بزرگتر از شما می رود ننشینید.
  • در زمان ورود به عبادتگاه ها از لباس های باز استفاده نکنید. علاوه بر اینکه بی احترامی به معبد به شمار می رود ، شما را به داخل آنجا راه نمی‌دهند.
  •  

تور پوکت

تور سفر به شهر قدیمی پوکت

یکی از شهر های قدیمی و گردشگر پذیر تایلند با سبک معماری پرتغالی و چینی شهر پوکت می باشد. این شهر با آب و هوای بهاری ، سواحل زیبای متعدد همراه با آب زلال، به بهشت تایلند معروف شده است و دلیل اصلی پر طرفدار بودن تور پوکت برای اکثر مسافران که علاقمند به سفری یک هفته ای به پوکت تایلند هستند.

این شهر با ساختمان های زیبا و طبیعتی بکر با جنگل ها و سواحل متعدد همراه با بازار های بزرگ روز، منطقه گردشگری مهمی به شمار می رود.

بهترین زمان برای سفر به پوکت در تایلند از ماه دسامبر تا ماه مارس می باشد. با این حال آب و هوای پوکت استوایی و گرم بوده و  به شما کمک می کند، در تمام فصول سال بتوانید به این شهر سفر کنید.

جاهای دیدنی پوکت:

  • معبد چالونگ

قدیمی ترین معبد پوکت با تاریخچه ای غنی از دوره ی پادشاهی راما سوم می باشد.

  • ساحل باتونگ

ساحلی بزرگ و منحنی شکل با شن های سفید که یکی از مشهور ترین و بهترین ساحل های پوکت به شمار می رود. قدم زدن در این ساحل متفاوت  حس خوبی را به شما می دهد.

  • تپه کائو رانگ

تپه ای که در آنجا به راحتی می توانید همزمان دو منظره ی جنگل و دریا را از بالا مشاهده کنید، و از آن منظره در طول روز و شب در تور پوکت لذت ببرید.

از دیگر تفریحات پوکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باشگاه تیر اندازی و اسب سواری
  • آکواریوم و باغ وحش
  • پارک ملی دریایی سیرینات
  • نمایش سیام نیرامیت
  • دیدن مجسمه ی بزرگ بودا.

تور پوکت و سامویی

تور سفر به جزیره سامویی

تور سفر به سامویی که به صورت ترکیبی انجام می شود و معروف است به تور پوکت سامویی به شما این اجازه را می دهد تا در یک سفر هفت روزه به جاهای گردشگری زیادی بروید. از جمله مکان های گردشگری این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پارک ملی دریایی آنگ تونگاین

در این پارک دریایی شما میتوانید حیوانات خاصی مثل سمور آبی ، میمون دم دراز آسیایی و عقاب دریایی را مشاهده کنید.

 تئاتر میمون ها

تعلیم میمون ها جهت برگزاری نمایش و چیدن نارگیل ها یکی از مهم ترین و جذاب ترین برنامه های گردشگری در جزیره ی سامویی به شمار می رود.

بازدید از مزرعه ی مارها و کروکودیل ها و بازدید از کمپ فیل سواری

فیل سواری و حمام فیل ها ، غذا دادن به کروکودیل ها و رفتن به نمایش مارها به راحتی یکی از بهترین خاطرات شما را با تور پوکت و سامویی در طبیعت رقم می زند.

بازدید از صخره های افسانه ای  پدربزرگ و مادربزرگ و صخره نوردی و هزاران فعالیت دیگر در شهر سامویی، همراه با آب و هوای معتدل و استوایی این شهر را به یکی از گردشگر پذیر ترین شهر های تایلند تبدیل کرده است و مقصد بسیاری از مسافرین می باشد.

کارگزار رسمی و مستقیم تور تایلند

شما می توانید با تور های ترکیبی سامویی و پوکت علاوه بر لذت بردن از طبیعت و آفتاب گیری در سواحل متعدد به خرید و تفریح و بازدید از مناظر تاریخی بپردازید.

کارگزار رسمی تور تایلند آژانس فارا گشت کوروش کبیر است که بعنوان بهترین سایت تور مسافرتی هر هفته برنامه های پروازی ویژه برای تور پوکت و تور پوکت و سامویی ترکیبی با قیمت ارزان و لحظه آخری دارد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و خرید تور تایلند تماس بگیرید و یا به وب سایت فارا گشت مراجعه کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر