سایت شماره یک:

 

شهرک امیردشت  یکی از زیباترین و معروف ترین شهرک های استان مازندران است که از امکانات کامل تفریحی و ورزشی از جمله پلاژ خصوصی و راه پارک جنگلی برخوردار است و بسیار مورد توجه افراد مشهور سیاسی، هنری، ورزشی و … قرار دارد.

بی شک یکی از زیبا ترین و برند ترین شهرک های شمال و ایران شهرک امیردشت می باشد. این شهرک در کلارآباد در یکی از توریستی ترین شهرهای شمال قرار دارد و تمامی شهرک سازه ها و ویلا های لوکس و لاکچری ساخته شده است که به دلیل قیمت های بالا در شهرک هر کسی قادر به خرید در این شهرک نمی باشد.

 

شهرک امیردشت کجاست؟

ساحل شهرک امیردشت مازندران متل قو و کلارآباد از قدیمی ترین شهر و منطقه تفریحی و توریستی با زیرساخت های گردشگری در منطقه شمال در کنار دریای خزر واقع شده اند. این منطقه با داشتن آب و هوای معتدل خزری مکان خوبی برای استراحت و تفریح و آرامش می باشد. در قلب شهر کلارآباد با دسترسی به ساحل و مشاعات ۲ هکتاری با تمامی زیر ساخت و قواره های ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ متری و ویلا های لوکس و امنیت و نگهبانی عالی در شهرک فضای سبز و خیابان بندی بسیار شیک و زیبا خود به تنهایی می تواند گزینه بسیار خوبی برای یک شهرک استاندارد با زیرساخت های قابل قبول باشد.

9

شهرک امیردشت در فاصله ۱۷ کیلومتری از چالوس و آزاد راه تهران شمال و ۳ کیلومتری منطقه تفریحی توریستی نمک آبرود و در شهر کلارآباد واقع شده است  دسترسی به این شهرک بسیار راحت بوده و بعد از ورودی به شهر کلارآباد و عبور از میدان خوشامیان اولین شهرک سمت چپ جاده با سر در شیک  شهرک امیردشت می باشد.

اکثر سازه های و ویلا های داخل شهرک با طراحی مدرن و زیر بناهای بزرگ و همگی از حداکثر سطح اشغال مجاز زمین و حداکثر ارتفاع مجاز برای ساخت در شهرک نهایت استفاده را انجام داده اند اکثرا با تعداد خواب های بالا استخرهای سرپوشیده و روباز و طراحی های داخلی فوق العاده ساخته شده اند برای مثال بعضی از ویلا ها با طراحی  های مدرن نوعی ساخته شده است که در بهترین نقاط ایران همانند این ویلا ها را نخواهید دید.

شهرک ساحلی امیردشت با داشتن بیش از ۵۰ سال سابقه و با توجه به متراژ زمین های موجود در شهرک همانند ویلا باغ می مانند و با ساخت های فوق العاده زیبا تبدیل به ویلاکاخ های مجلل می شوند. تمامی ویلاها در شهرک ساحلی امیردشت دارای سند ۶ دانگ عرصه و اعیان بوده و از کل ویلاهای موجود در شهرک ساحلی امیردشت تنها بخش بسیار کمی از آنها بنیادی بوده و بقیه دارای اسناد با اصالت شخصی و قدیمی می باشند.

10

قیمت ویلا و زمین در شهرک امیردشت

شهرک امیردشت با توجه به متراژ قواره های زمین در این شهرک و قیمت بالای زمین و نوع سازه هایی که اکثر این ویلا ها دارای استخر و سونا و جکوزی هستند برآورد قیمت برای این ویلا ها نیاز به کار کارشناسی دارد . قیمت ویلا در شهرک امیردشت مازندران وابسته نکات ریز دیگری نیز هست در همه شهرک های برند مازندران از جمله شهرک امیردشت همیشه نقاط یا خیابان های طلایی از نظر قیمت ها وجود دارند بر این ساس در شهرک امیردشت هم که بر اساس زوج و فرد تقسیم بندی شده اند نظر بر این است که خیابان های زوج از نظر قیمتی ارزش بالاتری را  دارا هستند نسبت به خیابان های فرد باز هم این نظر قطعی نمی باشد و نیاز به کار کارشناسی دقیقی در مورد اندازه زمین ، و اینکه  بر زمین چند متر می باشد و یا این زمین دو کله هست و یا از دو طرف ورودی دارد یا خیر تمامی ای موضوعات نتیجه قیمت کارشناسی می دهد 

نوع سازه امکانات موجود در ویلا طراحی ساخت متریال ،سن بنا  هم بخش دیگری از محاسبه قیمت پایانی یک ویلا در شهرک امیردشت را دارد. در شهرک امیردشت قیمت زمین های در حال حاضر از متری ۷۰ میلیون تومان شروع می شود و ویلا ها نیز از قیمت ۸۰ میلیارد تومان و ویلا های لوکس قیمت بالای ۱۰۰ میلیارد را  در بر دارند که این قیمت ها بر اساس تورم بازار و افزایش قیمت ها متغیر هست و بسته اقتضای زمان در حال حاضر در سایت نوشته شده است 

شهرک ساحلی امیردشت و سخن پایانی ویلا املاک با شما

شهرک امیردشت در مجموع در رنج سه شهرک برند شمال و یا حتی ایران قرار دارد با توجه به تغییرات رنج قیمتی و نبود کارشناسان خبره در بحث کارشناسی درست قیمت همیشه در خرید در این شهرک ها دقت فراوان بفرمایید چون در مجموعه ویلا املاک نیز کارشناسی خرید و قرارداد در شهرک امیردشت توسط تنها یکی از همکاران انجام میشود که این شخص حدود ده سال در شهرک امیردشت در زمینه خرید و فروش ملک و ویلا تجربه دارد .از اینرو این توصیه برای قبل از خرید و مشاوره تخصصی از طرف ما می باشد.

از نظر سرمایه گذاری در شهرک امیردشت در چند سال گذشته ارزش افزوده بسیار زیادی داشته و برای مالکین و یا سرمایه گذاران آورده بسیار خوبی داشته است.

اگر شخصی یا سازمانی خصوصی قصد سرمایه گذاری کلان در شمال را  دارد این شهرک یکی از امن ترین شهرک های شمال برای سرمایه گذاری مطمئن می باشد. با توجه به امکانات و قدمت این شهرک  کسی یا شخصی تا به حال در صورت خرید و فروش درست در این شهرک چیزی را از دست نداده است بلکه آورده خود را چندین برابر نموده است .

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر