سایت شماره یک:

دندان‌ها را باید یکی از مهم‌ترین و مفیدترین اعضای بدن به حساب آورد که متاسفانه در معرض آسیب قرار دارند. وجود آسیب در دندان‌ها، علاوه بر ایجاد مشکل در غذا خوردن، روی زیبایی فرد نیز تاثیر زیادی دارد. امروزه شاهد هستیم که خدمات دندانپزشکی روزبه‌روز پرهزینه­تر می‌شوند و افراد زیادی نمی‌توانند از آنها بهره ببرند. خوشبختانه طرح کلینیک یونیت با 50 درصد تخفیف دندانپزشکی می‌تواند بخش کوچکی از این مشکل را حل کند.

انواع خدمات دندانپزشکی یونیت

اکثر مطب‌های دندانپزشکی، خدماتی فراتر از مراقبت‌های عمومی و استاندارد دندان‌ها را ارائه می‌دهند. اما این خدمات چه هستند و ما چه زمانی به آن‌ها نیاز داریم؟ در اینجا، خدمات دندانپزشکی ارائه شده توسط یونیت که شامل تخفیف دندانپزشکی تا 50 درصد هستند را بررسی می‌کنیم.

1.دندانپزشکی عمومی

دندانپزشکی عمومی شامل پیشگیری، تشخیص و درمان طیف گسترده‌ای از شرایط، اختلالات و بیماری‌های موثر بر حفره دهان و ناحیه فک و صورت است. همچنین به رفع نیازهای بهداشت دهان و دندان و ارائه آموزش‌های پیشگیرانه می‌پردازد. اگر نیاز به انجام یک روش دندانپزشکی تخصصی دارید، دندانپزشک عمومی یونیت شما را به دندانپزشک متخصص ارجاع می‌دهد تا مطمئن شود که مراقبت‌های لازم را دریافت می‌کنید.

2.ریشه‌درمانی یا اندودونتیک

بهترین انتخاب برای هر فردی، این است که دندان‌های طبیعی خود را حفظ کند. برای درمان ریشه دندان هم باید هر چه زودتر اقدام شود؛ زیرا هر چه بیشتر معطل کنید، درمان ریشه‌های دندان‌ها سخت‌تر می‌شود. یک تصور غلط در مورد ریشه‌درمانی وجود دارد که دردناک‌ترین روش موجود است. همچنین اغلب مردم تصور می‌کنند که تمام روش‌های اندودونتیک نیاز به چندین ویزیت دارد. اما تمام این تصورات، اشتباه هستند. کلینیک یونیت روش‌های بدون درد را در ریشه‌درمانی ارائه می‌دهد. متخصصان اندودنتیست بسیار باتجربه این کلینیک، در هر دو روش اولیه و درمان مجدد ریشه‌درمانی مهارت دارند. همچنین خدمات اندودنتیک را با دستگاه‌های مجهز و به‌روز به‌علاوه تخفیف دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

3.ایمپلنت و کاشت دندان

ایمپلنت دندان، یک نوع جراحی است که با استخوان فک ارتباط برقرار می‌کند تا از پروتز دندان مانند تاج، پل، پروتز صورت یا به عنوان لنگر بهره ببرد. ایمپلنت‌های دندانی یکی از انقلابی‌ترین روش‌های دندانپزشکی ترمیمی در تمام دوران هستند. اساس این روش مدرن، یک فرآیند بیولوژیکی به نام انسداد استخوانی است که در آن، موادی مانند تیتانیوم، پیوندی نزدیک به استخوان فک ایجاد می‌کنند.

ایمپلنت‌های دندانی در واقع بخشی از استخوان فک شما می‌شوند و راه‌حلی دائمی برای از دست دادن دندان، ارائه می‌دهند. سایر روش‌های جایگزینی دندان ازجمله پروتزهای متحرک و بریج‌کاری ممکن است به مرور زمان نیاز به تعویض یا بازسازی داشته باشند. اما اگر از آن­ها به درستی مراقبت شود، می‌توانند تا آخر عمر باقی بمانند.

در کلینیک یونیت، متخصصان ایمپلنتولوژیست واجد شرایطی حضور دارند که تخصص بالینی آن‌ها شامل قرار دادن ایمپلنت‌های دندانی است. آن هم با ابزارهای دیجیتال که تشخیص و برنامه‌ریزی درمانی بهینه را تضمین می‌کند. تمامی این خدمات از تخفیف دندانپزشکی تا 50 درصد برخوردار هستند.

4.ارتودنسی

ارتودنسی یک رشته تخصصی از دندانپزشکی است که روی هم‌ترازی دندان‌ها و فک‌ها برای بهبود لبخند و سلامت دهان و دندان تمرکز دارد. درمان ارتودنسی، می‌تواند به فیکس­کردن دندان‌های بیمار و قراردادن آن‌ها در محل مناسب، کمک کند.

تشخیص و مدیریت زودهنگام مشکلات ارتودنسی، می‌تواند از ایجاد مشکلات جدی در آینده جلوگیری کند و درمان‌های تکمیلی در سنین بالاتر را کوتاه‌تر و آسان‌تر می‌سازد. از طریق ارزیابی اولیه ارتودنسی در دوران کودکی، می‌توانید بهترین فرصت را برای یک لبخند سالم و زیبا به کودک خود هدیه دهید.

در عین حال، برای صاف­کردن دندان‌ها، هیچ‌وقت دیر نیست و ارتودنسی فقط مختص کودکان و نوجوانان نمی‌باشد. بنابراین، مهم نیست چند سال دارید، برای بهبود سلامت دندان و زیبایی لبخندتان هرگز دیر نیست. اگرچه ارتودنسی در سنین پایین می‌تواند موثرتر باشد، اما بزرگسالان هم می‌توانند نتایج یکسانی را به دست آورند. درمان ارتودنسی در کلینیک یونیت کاملا مقرون به صرفه و با تخفیف دندانپزشکی 50 درصدی ارائه می‌شود.

5.دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی به طور کلی، برای اشاره به هر روش دندانپزشکی استفاده می‌شود که ظاهر دندان‌ها و لثه‌ها را بهبود می‌بخشد. این روش در درجه اول، بر بهبود زیبایی دندان‌ها مانند رنگ، موقعیت، شکل، اندازه و هم‌ترازی آن‌ها تمرکز دارد.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه به یک لبخند زیبا و کامل برسید؟ یک لبخند زیبا و درخشان می‌تواند خیلی چیزها را در مورد شخصیت شما بیان کند. همچنین شادی، سلامتی و اعتماد به نفس را به اطرافیان شما منتقل خواهد کرد و انرژی مثبت را در میان آن‌ها پخش می‌کند. لبخند، بزرگ‌ترین دارایی زیبایی یک فرد محسوب می‌شود و اولین چیزی است که افراد هنگام ملاقات با دیگران، به آن توجه می‌کنند.

دندانپزشکی زیبایی، از طریق یک یا چند روش، به طراحی یا اصلاح ظاهر دندان‌ها می‌پردازد. این روش‌ها نیاز به مراقبت منظم و بهداشت دهان و دندان دارند. کلینیک یونیت، تیمی از دندانپزشکان متخصص دارد که به شما کمک می‌کنند تا لبخند رویایی خود را به دست آورید. تمامی روش‌های زیر در این کلینیک با تخفیف دندانپزشکی ویژه  و به صورت تخفیف 50 درصدی دندانپزشکی ارائه می‌شوند.

  • روکش‌های چینی
  • ونیرهای کامپوزیت
  • سفید کردن دندان
  • رنگ‌دانه زدایی لثه‌ها
  • جراحی زیبایی لثه
  • تاج‌های چینی

مزایای خدمات دندانپزشکی یونیت

6.پروتزهای دندانی

پروتز، شاخه‌ای از خدمات دندانپزشکی است که به طراحی، ساخت و نصب جایگزین‌های مصنوعی برای دندان‌ها و سایر قسمت‌های دهان می‌پردازد. جایگزینی دندان‌های ازدست‌رفته، همیشه برای حفظ سلامت و زیبایی دهان و دندان بهینه کاملا ضروری است.

 این امر، با طیف وسیعی از روش‌های درمانی مانند ایمپلنت‌های دندانی، پروتزهای مصنوعی، روکش‌ها و بریج‌ها به دست می‌آید. یونیت، قول پروتز دقیق و بی‌نقص را می‌دهد. زیرا با برترین تکنسین‌های دندانپزشکی و آزمایشگاه‌های دندانپزشکی در کشور ارتباط دارد. انواع خدمات پروتز زیر در این مرکز، با تخفیف دندانپزشکی به بیماران ارائه خواهند شد.

  • تاج‌ها و پل‌های E max و زیرکونیوم
  • ایجاد تاج‌ها و پل‌های فلزی با ظروف چینی
  • پروتزهای متحرک و پروتزهای ثابت
  • ایمپلنت‌های دندانی
  • تاج‌ها و بریج‌های تحت حمایت ایمپلنت
  • دندان مصنوعی کامل
  • توان‌بخشی کامل دهان
  • پروتز CAD CAM

7.پریودنتیت

تمرکز پریودنتیت بر پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌هایی است که لثه‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند و همچنین سایر ساختارهایی که از دندان‌ها حمایت می‌کنند. با پریودنتیت می‌توان مراحل اولیه التهاب لثه را قبل از خارج شدن آن از کنترل، تشخیص داد و درمان کرد.

البته از لیزر یا تکنیک‌های پیوند لثه هم می‌توان برای بازگرداندن ظاهر مطلوب دندان‌ها استفاده کرد. حتی در مواقعی که دندان قابل نجات نیست، می‌توان ایمپلنت‌های دندانی را در فک قرار داد. اما پریودنتیت فقط به ظاهر دندان‌ها توجه نمی‌کند.

زیرا بخش مهمی از سلامت دهان و دندان، به حفظ لثه‌های سالم و عاری از بیماری برمی‌گردد. وقتی بدانید که بیماری لثه عامل اصلی از دست دادن دندان‌ها در بزرگسالی است، متوجه می‌شوید که واقعا لثه‌های سالم چقدر مهم هستند. درمان‌های تحت پوشش تخفیف دندانپزشکی پریودنتیت شامل موارد زیر هستند.

  • درمان‌های غیر جراحی
  • جراحی پیوند لثه
  • لیزر درمانی
  • رویه‌های احیاکننده
  • افزایش طول تاج دندان
  • ایمپلنت‌های دندانی
  • روش‌های جراحی پلاستیک

مزایای خدمات دندانپزشکی یونیت

شما می‌توانید از راه‌حل‌های کامل دندانپزشکی یونیت برای مشکلات دندان‌های خود بهره ببرید. خدمات دندانپزشکی در یونیت دارای مزایای زیر خواهند بود.

  • درمان سریع: این دندانپزشکی، نتایج اشعه ایکس دندان‌های شما را به سرعت مطالعه می‌کند. بنابراین، در بیشتر موارد یک بارگذاری فوری ایمپلنت، لمینیت و کامپوزیت را در یک بار ویزیت انجام می‌دهد که همراه با تخفیف دندانپزشکی است.
  • ایمپلنت تیتانیومی: این کلینیک، فقط از نمونه­های مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) استفاده می‌کند. این مواد از تیتانیوم قوی، سازگار با محیط‌زیست، سبک‌وزن و باکیفیت برتر ساخته شده‌اند.
  • تاج‌های زیرکونیومی: تاج‌های زیرکونیومی از مواد جدیدی ساخته می‌شوند که استحکام روکش‌های فلزی را با ظاهر طبیعی و سفید ترکیب می‌کنند.
  • فرآیند غیرتهاجمی: درمان این مرکز به طور کلی، تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود که حداقل درد و حداقل ناراحتی را برای بیمار تضمین می‌کند.
  • ضمانت طولانی‌مدت: بارگذاری ایمپلنت در این کلینیک، به صورت طولانی‌مدت و حتی مادام‌العمر خواهد بود. این کار با دندانپزشکان متخصص و معتبر یونیت امکان‌پذیر است. فقط برای تمیزکردن بهداشتی آن نباید بازدید دو بار در سال را فراموش کنید.
  • تخفیف 50 درصدی: در نهایت، چه بهتر است که تمامی این خدمات را با تخفیف دندانپزشکی تا 50 درصد تجربه کنید.

جمع‌بندی

اگر هرگونه آسیبی در دندان‌های خود مشاهده می‌کنید، باید هر چه زودتر نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمایید. همچنین مراجعه دوره‌ای به دندانپزشک می‌تواند از بروز مشکلات جدی و حادتر شدن آن‌ها در دندان‌ها جلوگیری کند. با طرح های یونیت با تخفیف 50 درصدی خدمات دندانپزشکی می‌توانید یک بار دیگر همه را با لبخند خود تحت تاثیر قرار دهید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر