قیمت دوچرخه ویوا در سبک‌ها و مدل‌های مختلف متفاوت است و بر اساس سطح تجهیزات و فناوری‌های به کار رفته در آن قیمت گذاری می‌شود.

سایت شماره یک:
 

مختصری در مورد خرید دوچرخه

امروزه خرید دوچرخه یک مسئله تخصصی و حساس است. روند پیشرفت چشم‌گیر در زمینه تکنولوژی‌های ساخت و ابداعات جدید در مورد این محصولات سبب شده تا گستردگی بالایی را شاهد باشیم. به همین دلیل و به جهت قیمت‌های نسبتا بالا نیازمند تحقیق و کسب اطلاعات لام در هنگام خرید دوچرخه هستیم. یکی از مهم‌ترین موارد تحقیق در مورد برندهای تولیدکننده دوچرخه است. در بازار کشور ما یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده مربوط به دوچرخه‌های ویوا است. این برند سابقه نسبتا طولانی در زمینه ارائه محصولات با کیفیت و حرفه‌ای دارد.

درباره برند دوچرخه ویوا

شرکت سازنده دوچرخه ویوا در سال 1992 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید دوچرخه در تایوان آغاز کرد. کارخانه‌های دیگر تولید کننده محصولات این برند در کشورهای سریلانکا و ماکائو فعالیت دارند. این برند یکی از تأمین کنندگان اصلی بازار دوچرخه در کشورهای آمریکا، روسیه و ژاپن است. محصولات این برند علاوه بر ایران به 44 کشور دیگر نیز صادر می‌شود. محصولات این برند به قیمت مناسب و کیفیت بالا مشهور هستند.

2

دوچرخه ویوا

انواع دوچرخه ویوا

قبل از خرید دوچرخه ویوا بهتر است هدف خود را تعیین کرده و مشخص کنید در چه سطحی قرار است دوچرخه سواری کنید. دوچرخه ویوا بر اساس سبک دوچرخه سواری در انواع کوهستان، شهری، کورسی، برقی، حرکتی نمایشی BMX، تاشو و کودک طراحی و تولید می‌شود. در هر سبک، ده‌ها مدل با سایزهای مختلف طراحی و روانه بازار شده است.

تمامی مدل‌ها بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند تا بالاترین کیفیت سواری را برای دوچرخه سوار به ارمغان آورند. همچنین از قطعات و سیستم‌های پیشرفته با بالاترین سطح استاندارد در ساخت دوچرخه‌های برند ویوا استفاده می‌شود. سطح تجهیزات و فناوری‌های به کار رفته در هر دوچرخه، بر اساس سبک دوچرخه سواری و مسیری که قرار است طی شود، متفاوت است. همین موضوع سبب تفاوت قیمت دوچرخه‌های ویوا نیز می‌شود.  

دوچرخه کوهستان ویوا

دوچرخه کوهستان ویوا بهترین انتخاب برای رکاب زدن در مسیرهای ناهموار و شیب دار با پیچ‌های تند است. از بارزترین مشخصات ظاهری این دوچرخه می‌توان به فرمان عریض و صاف آن اشاره کرد. بیشترین تنوع برند ویوا در سبک کوهستان است. ده‌ها مدل دوچرخه کوهستان توسط برند ویوا تولید و به بازار عرضه شده است. این مدل‌ها از نظر نوع ترمزها، تعداد دنده‌ها، سطح حرفه‌ای بودن قطعات و جنس بدنه با یکدیگر تفاوت دارند.  

دوچرخه کوهستان ویوا در سایزهای 26، 27.5 و 29 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا بر اساس قد و وزن خود بهترین سایز را انتخاب کنند. اکثر مدل‌های دوچرخه‌های کوهستان برند ویوا دارای بدنه آلومینیومی هستند. همچنین به دوشاخ کمک فنر دار مجهز بوده و برخی از آن‌ها قابلیت قفل شو نیز دارند. این قابلیت، لذت یک سواری نرم و دلچسب در ناهمواری‌ها را برای دوچرخه سوار به همراه دارد. در تولید دوچرخه‌های کوهستان این برند از سیستم ترمز دیسکی برند شیمانو استفاده می‌شود که از نظر کیفی زبانزد است.  

 

دوچرخه ویوا

دوچرخه ویوا شهری

دوچرخه ویوا شهری برای رکاب زدن در مسیرهای صاف و آسفالت طراحی شده است. این دوچرخه‌ها برای امنیت بالا به هنگام ترمز گرفتن، لاستیک بدون عاج و باریکی دارند. همچنین برای عبور از مسیرهای شهری شلوغ، پر ترافیک و باریک، فرمان آن‌ها عریض نیست. بدنه این دوچرخه‌ها از آلومینیوم ساخته شده و سبک است.

دوچرخه ویوا هیبرید برقی

تمامی سبک‌های دوچرخه به صورت برقی نیز تولید شده‌اند. دوچرخه‌های برقی تنها به یک بخش الکتریکی اضافه‌تر مجهز هستند که شامل موتور الکتریکی در توپی چرخ، باطری، مانیتور کنترل سرعت و سنسور تشخیص حرکت است.

دوچرخه حرکتی BMX ویوا

دوچرخه‌های حرکتی BMX، برای انجام حرکت‌های نمایشی و پرش از موانع طراحی شده‌اند. این دوچرخه‌ها طراحی متفاوتی دارند و برای دوچرخه سواران حرفه‌ای در این رشته ساخته شده‌اند. این دوچرخه‌ها معمولاً تک سرعته و دارای طوقه‌های تقویت شده هستند.

از مشهورترین و محبوب‌ترین مدل‌های دوچرخه ویوا می‌توان به مدل‌های ژولیت، کیلو، اکسیژن، تراول، ورتکس، المنت و کمپ اشاره کرد. هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و نمی‌توان یکی را برتر از دیگری دانست. دوچرخه‌های برند ویوا در سطوح معمولی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای عرضه می‌شوند. دوچرخه‌های حرفه‌ای برای شرکت در مسابقات ساخته شده‌اند. اما دوچرخه‌های معمولی برای عموم مردم مناسب هستند.

قیمت گذاری دوچرخه‌های برند ویوا

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در خرید دوچرخه، قیمت آن باشد. قیمت دوچرخه از برندهای مختلف متفاوت بوده و به عوامل متعددی بستگی دارد. قیمت دوچرخه‌های برند ویوا بر اساس سطح تجهیزات و میزان و نوع قطعاتی که در آن‌ها به کار رفته است تعیین می‌گردد. دوچرخه‌های ویوا بر اساس سیستم ترمز، سیستم دنده، نوع شانزمان و غیره قیمت گذاری می‌شوند و از یک مدل به مدل دیگر، قیمت کمی متفاوت است.

هر چه میزان پیچیدگی فنی دوچرخه ویوا بیشتر باشد و از قطعات پیشرفته‌تری در آن استفاده شده باشد، قیمت بالاتری دارد. به طور مثال ترمزهای قدرتمند هیدرولیک قیمت بالاتری در مقایسه با ترمزهای دیسکی مکانیکی دارند. البته لازم به ذکر است که قیمت پایین برخی از مدل‌ها نشانی از بی کیفیت بودن آنها نیست.

ویوا در کلیه محصولات خود به بالا بودن سطح کیفیت و ایمنی، راندمان بالای دوچرخه و ارائه یک سواری مطلوب به دوچرخه سوار به شدت توجه کرده است. بنابراین تنها با افزایش سطح حرفه‌ای بودن دوچرخه، قیمت آن افزایش می‌یابد. به طور مثال دوچرخه‌های حرفه‌ای برند ویوا از بدنه کربن ساخته شده‌اند که قیمت به مراتب بالاتری در مقایسه با فریم‌های آلومینیومی دارد.

3

دوچرخه ویوا

قیمت دوچرخه‌ ویوا معمولی

ارزان قیمت ترین دوچرخه‌های ویوا ساده‌ترین آن‌ها هستند. در این دوچرخه‌ها از ترمزهای دیسکی مکانیکی (سیمی)، تعداد دنده 21 سرعته، طبق عوض کن شیمانو مدل تورنی، شانزمان عقب شیمانو مدل تورنی آسرا، دوشاخ برند زوم و غیره استفاده شده است. مدل‌های دراگون، برلین، سیدنی، اکسیژن، اورانوس و غیره در این دسته قرار می‌گیرند.

قیمت دوچرخه‌های نیمه حرفه‌ای ویوا

اما دوچرخه‌های نیمه حرفه‌ای ویوا که در آن‌ها از دنده 24 سرعته، دوشاخ برند RST Gila، شانزمان عقب شیمانو آسرا و غیره استفاده شده است قیمت بالاتری دارند. مدل‌های المنت، سوپر بایک، ایکس اسپید، الیت، تورنتو و غیره در این دسته قرار دارند.

قیمت دوچرخه‌ ویوا حرفه‌ای

گران قیمت ترین دوچرخه‌های ویوا هم دوچرخه‌های حرفه‌ای این برند هستند. در این مدل‌ها از بدنه کربن، ترمز هیدرولیک شیمانو یا تکترو، طبق عوض کن، طبق قامه، شانزمان و دسته دنده شیمانو استفاده می‌شود. تعداد دنده‌های این مدل‌ها 24، 27 یا 30 دنده است. مدل‌های منچستر، میلان، هرمس، ویوا کمپ و غیره در این دسته قرار می‌گیرند.

خرید دوچرخه ویوا از آریا چرخ

این برند شناخته شده در ایران نمایندگی‌های بسیار زیادی دارد. آریا چرخ یکی از نمایندگی‌های دوچرخه ویوا است که کلیه محصولات این برند را با ضمانت اصل بودن کالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. از مزیت‌های خرید اینترنتی دوچرخه از این فروشگاه می‌توان به صرفه جویی در مصرف وقت و انرژی، دریافت خدمات پس از فروش، ارسال رایگان و فوری درب منزل و دریافت مشاوره فنی رایگان به هنگام خرید اشاره کرد. اگر قصد خرید هر یک از محصولات برند ویوا را دارید قبل از هر چیز با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا از مشاوره‌های تخصصی آن‌ها بهره مند شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر