سایت شماره یک:

یکی دیگر از زوایای مهم در هر مکان مسکونی یا اداری، کفپوش است. دنیای کفپوش ها همانند دنیا تکنولوژی تغییر زیادی کرده و در طرح و انواع مختلفی تولید می شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین کفپوش های دنیا که برای هر محیطی کاربرد دارد شما را آشنا کنیم.

کفپوش تایل چیست؟

یکی از کفپوش هایی که مورد توجه بسیار زیادی از افراد قرار دارد کفپوش تایل است. اگر قصد خرید کفپوش تایل را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کفپوش تایل یکی از کفپوش های معروف در دنیای امروز است که قطعات آن با کنار هم قرار گرفتن، زمین را پوشش می دهد.  

کفپوش های تایلی بدون درز و نسبت به دیگر کفپوش ها درز کمتری دارد و این یکی از مهمترین مزیت های کفپوش تایلی است.

کفپوش های تایلی در طرح و جنس و رنگبندی های متنوعی در بازار وجود دارند و کفپوش های تایلی نسبت به دیگر کفپوش ها از قیمت مقرون بصرفه تری برخوردار هستند.

توجه کنید که جنس و برند تولید کننده ی کفپوش عامل بسیار مهمی است که در قیمت کفپوش ها تاثیر گذار است.

سرعت اجرا و نصب سریع در کف زمین باعث شده تا اغلب افراد برای باز سازی منزل یا محل کار خود کفپوش تایلی را خریداری می کنند. متنوع بودن طرح های موجود در کفپوش های زمینی این امکان را فراهم کرده که افراد با سلایق مختلف بتوانند انتخاب کنند.

کم بودن درز بین کفپوش ها باعث شده تا افراد بتوانند نظافت کفپوش ها را به راحتی انجام دهند، همچنین یکی دیگر از مزیت های این کفپوش ها مقاوم بودن آنها در برابر ضربه و تابش نور خورشید است.

 

معرفی کفپوش پی وی سی

یکی از انواع کفپوش های تایل، کفپوش پی وی سی است. کفپوش های پی وی سی از مواد مصنوعی ساخته شده اند، و در برابر ضربه و ساییدگی مقاومت بالایی دارند و دلیل محبوبیت این محصول مقاومت زیاد آنها است. همچنین کفپوش های پی وی سی قابلیت نصب در سطوح مختلف را دارند.

علاوه بر موارد بالا کفپوش های پی وی سی در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارند. کفپوش های یو پی وسی به لایه ی زیرین خود آسیب می رساند؛ زیرا برای نصب این محصول باید زیر ساخت مناسب باشد و برای نصب نیاز به چسب های مخصوص می باشد.

طرح های کفپوش‌ پی وی سی چوبی و سنگی است. این طرح ها نسبت به طرح های دیگر طرفداران بسیاری دارد.

توجه: اگر به دنبال اطلاع از قیمت کفپوش پی وی سی هستید بر روی لینک کلیک کنید. شما با مراجعه به وبسایت فرتاک دیزاین می توانید از قیمت تمامی محصولات مورد نظر مطلع شوید.

کفپوش رولی چیست؟

 

کفپوش رولی معمولاً از جنس پی‌وی‌سی است و با عنوان pvc رولی نیز شناخته شده است. دلیل نامگذاری این محصول این است که تمام ویژگی‌های کفپوش پی‌وی‌سی تایل را دارند و از نظر ظاهری نیز شبیه به رول است.

کفپوش رولی از مواد مشابه پلاستیک و پلیمری تولید شده است. نصب کفپوش رولی در فضا‌های که رفت و آمد بالایی دارد به دلیل وجود پلاستیک و لایه رویه در مقابل رطوبت مقاوم است. کفپوش رولی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و در بازار رایج است.

از جدابترین های کفپوش pvc می توان به طرح سنگی اشاره کرد که این محصول طرفداران بسیاری دارد.  

البته طرح‌های کاشی، سرامیک و حتی طرح پارکت رول نیز نیز در بازار رایج است. این مدل ها شباهت بسیاری به متریال طبیعی دارند که با نگاه اول متوجه تفاوت بین آنها نیستیم. به عنوان نمونه، در بعضی موارد احتمال اشتباه گرفتن طرح پارکت این کفپوش‌ها با پارکت چوبی وجود دارد زیرا شباهت این دو محصول زیاد است و در نگاه اول نمی توان تشخیص داد.

کفپوش های پی وی سی چه مزایایی دارد؟

کفپوش پی وی سی از نوع فوم‌دار، لطافت و نرمی بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و حتی

این امکان وجود دارد که بدون خسته وسرد شدن پا بتوانید ساعت ها روی این کفپوش ها بایستید. با قدم زدن روی کفپوش های پی وی سی می توانید متوجه تفاوت بین این کفپوش ها با کفپوش های دیگر شوید.

یکی دیگر از ویژگی این محصول استفاده راحت آن است. همچنین این امکان وجود دارد که کفپوش پی وی سی را در فضا‌ها‌ی مرطوب استفاده کرد. نظافت این محصول یکی دیگر از ویژگی های چشم گیر آن است که به راحتی می توان تمیز کرد. کفپوش های پی وی سی نگرانی از نظر باد کردن و پوسیدگی ندارد.

کفپوش تایل

خلاصه مطلب

بسیاری از افراد که قصد دارند منازل و یا محل کار خود را تعمیر کنند و به دنبال کفپوش مناسب و جدید هستند می توانند از کفپوش های رولی یو پی وی سی و کفپوش های تایل استفاده کنند در این مقاله به توضیح هر دو مدل پرداختیم و همچنین ایده هایی که می توان از آن برای تعمیر منزل استفاده کرد را نام بردیم. شما هم می توانید برای دیدن ایده های متنوع و طرح های مختلف کفپوش به فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین مراجعه کنید.

همچنین می توانید مدل کفپوش ها را مشاهده مدلی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و به صورت آنلاین و با قیمت مناسب خریداری کنید.

فرتاک دیزاین یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در ایران است که به منظور سهولت خرید هم میهنان عزیز امکان سفارش آنلاین و لحظه ای را فراهم کرده همچنین در صورتی که سوالی دارید می توانید به وبسایت فرتاک دیزاین مراجعه کنید و از طریق صفحه تماس با ما وبسایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سپاس از همراهی شما عزیزان در صورتی که سوالی دارید و یا تجربه خرید از فروشگاه فرتاک دیزاین را دارید با مخاطبان به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده نمایند.

پیشا پیش از اشتراک گذاری نظراتتان متشکریم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر