سایت شماره یک:

خدمات طراحی سایت با وردپرس : در حال حاضر در دنیای بزرگ اینترنت پتانسیل بسیار زیادی وجود داره که شما میتونید با استفاده از این پتانسیل کسب و کار خودتون رو از این رو به اون رو کنید. خدمات طراحی سایت با وردپرس اولین قدم شما برای ورود به این دنیای بزرگ و جذابه که البته به همین آسونی‎ها هم نیست و باید حواستونو خیلی جمع کنید تا بتونید یک سایت اینترنتی خیلی خوب داشته باشید. تو این مقاله قراره 5 نکته ای رو بگیم که برای داشتن یک سایت حرفه ای باید به اون توجه کنید.

  • هدف شما از داشتن سایت چیه؟

طبیعتا قبل از اینکه بخواین سایت خودتونو طراحی کنید باید هدفتون رو از قبل مشخص کنید. اگه فکر میکنید که بعضی از کسب و کارها توی دنیای اینترنت جایی ندارن سخت در اشتباهین چون که اینترنت یک محیط نامحدوده و شما هر کسب و کاری که داشته باشین رو میتوانید در قالب یک سایت قدرتمند وارد اینترنت کنید.

برای همین توی خدمات طراحی سایت با وردپرس باید قبل از همه چیز هدفتون از داشتن سایت اینترنتی رو مشخص کنید. توی اینترنت سایت‎های خیلی زیادی با کاربردهای مختلف وجود داره که حتما تا به الان با خیلی‎هاشون برخورد کردید.

ممکنه شما یک فروشگاه داشته باشید و بخواید که با یک سایت فروشگاه اینترنتی فروش محصولات خودتون رو چندین برابر کنید، یا ممکنه شما یک معلم باشید که بخواید در قالب یک سایت آموزشی، آموزش‎های خودتون رو با بقیه به اشتراک بزارید یا حتی اون‎ها رو بفروشید، حتی ممکنه شما صاحب یک بیزنس بزرگ باشید که بخواید با یک سایت شرکتی خدمات خودتون رو به افراد بیشتری معرفی کنید.

توی دنیای اینترنت و به خصوص خدمات طراحی سایت با وردپرس هیچ محدودیتی وجود نداره پس قبل از اینکه بخواید سایتتون رو طراحی کنید، اول هدفتون از داشتن سایت رو مشخص کنید.

بعد از اینکه هدفتون رو از داشتن سایت مشخص کردید و فهمیدید که میخواید چه سایتی داشته باشید باید توی اون حوزه‌ای که میخواید که فعالیت کنید، وضعیت رقباتون رو بسنجید.

اجازه بدید همین اول با صداقت کار رو شروع کنیم، اینترنت دنیای خیلی بزرگیه، کسب و کار شما قطعا توی دنیای واقعی چندین رقیب خیلی بزرگ داره اما باید حواستون باشه که توی اینترنت تعداد این رقیب‎ها چند برابر میشه!!

قطعا هدف تمامی رقبای شما توی خدمات طراحی سایت با وردپرس اینه که بتونن کسب و کار خودشون رو گسترده تر کنند و طبیعتا به درآمد بیشتری هم برسند، درست مثل شما که همین هدف رو دارید!

بنابراین باید سایت و خدماتی که شما ارائه میدید، طوری باشه که مخاطبین شما توی دنیای اینترنت رو قانع کنه تا از سایت شما دیدن کنن و اگه محصول یا خدماتی برای فروش دارید اون رو ازتون بخرن.

وضعیت رقبای من چطوره

برای اینکار را‎ه های مختلفی وجود داره، اولین و مهم‎ترین اینکه خدمات طراحی سایت با وردپرس شما باید توسط یک تیم حرفه ای انجام بشه تا یک سایت حرفه‌ای و قدرتمند داشته باشید. راه بعدی هم سئو کردن سایتتونه که از همون تیم حرفه ای که ساییتون رو طراحی کرد بخواین تا سئو سایتتون رو هم انجام بده و حرف آخر اینکه برای کنار زدن رقباتون باید هر دوتا راه رو انجام بدید!

  • نمونه کارها رو دست کم نگیرید!

اگه تیم طراحی سایت شما یک تیم حرفه ای و قدرتمند باشه که بهتره حتما همین طور باشه، شما میتونید با دیدن نمونه کارهای طراح سایتتون ایده بگیرید چون در آخر شما باید تصمیم بگیرید سایتتون چه شکلی باشه.

نمونه کارهای طراحی سایت با وردپرس شما به درستی بیانگر اینه که آیا پشت خدمات طراحی سایت با وردپرس شما یک تیم یا فرد حرفه‌ای قرار داره؟ شما با دیدن نمونه کارها به راحتی میتونید متوجه سطح کار طراح سایتتون بشید پس حتما قبل از هرچیزی از طراح سایتتون نمونه کار بخواید.

به علاوه شما میتونید ایده هایی که دارید رو با طراح سایتتون به اشتراک بزارید تا اگه ایده های شما درست و اصولی باشه طراح سایتتون بتونه از ایده هاتون توی طراحی کردن سایت استفاده کنه.

البته اینکه ایده ها و درخواست‎های شما برای طراحی کردن سایتتون عملی باشه یا نه به حرفه ای بودن طراح سایت شما بستگی داره که آیا بتونه ایده ها و خواسته های شما رو عملی بکنه یا خیر!

پس حتما اگر میخواید که وارد دنیای اینترنت بشید و در اون ماندگار بشید و همچنین به درآمد بالا برسید، یک طراح سایت حرفه‌ای پیدا کنید و نمونه کارها رو مشاهده کنید تا از حرفه ای بودن طراح سایتتون مطمئن بشید. به هیچ عنوان نمونه کارها رو دست کم نگیرید!

  • وضعیت سایت من بعد از طراحی

یکی از باورهای بسیار غلطی که مشتریان خدمات طراحی سایت با وردپرس دارند اینه که فکر میکنن بعد از طراحی کردن سایت دیگه نباید کاری به کار سایت داشته باشن و اجازه بدن تا خود سایت مسیرشو توی دنیای اینترنت پیدا کنه!

متاسفانه سایت شما هرچقدر هم که قدرتمند طراحی شده باشه تا وقتی که توسط مخاطبین توی اینترنت دیده نشه، نمیتونه به موفقیتی که شما انتظارشو دارید برسه.

بعد از اینکه سایتتون رو طراحی کردید باید یک کاری کنید تا سایت شما به رتبه های اول توی گوگل برسه تا از این طریق سایت شما توسط مخاطبین اینترنتی بازدید داشته باشه. توی دنیای طراحی سایت به این کار میگن سئو کردن!

خیلی از کسانی که سایت خودشون رو طراحی میکنن، انتظار دارن تا سایتشون بدون سئو کردن به رتبه های اول گوگل برسه تا بتونن از این راه به درآمد ایده‌آل خودشون برسن.

سئو کردن سایت به هیچ وجه کار راحتی نیست و برای اینکه سایتتون رو بخواید سئو کنید باید حتما به سراغ یک تیم حرفه‌ای سئو برید چون در غیر این صورت علاوه بر اینکه سایتتون به رتبه های اول نمیرسه، ممکنه حتی از اینترنت به کلی پاک بشه!!

وضعیت سایت من بعد از طراحی

پس حتما بعد از خدمات طراحی سایت با وردپرس سئو سایت رو جدی بگیرید و برای سئو کردن سایت به دنبال یک تیم حرفه‌ای باشید و ازشون بخواید تا نمونه کارهای سئو سایتشون رو به شما نشون بدن.

  • برای خدمات طراحی سایت با وردپرس کجا خوبه؟

قطعا بعد از خواندن این مقاله این سوال‌ها برای شما پیش میاد برای مثال:

آیا میتونم یک طراح سایت با این نشونه‌ها داشته باشم؟

آیا طراح سایت من وضعیت رقبای من رو بررسی میکنه؟

آیا طراح سایت من نمونه کارهای قوی و حرفه ای داره؟

آیا طراح سایت من سایت من رو بعد از طراحی سئو میکنه؟

برای خدمات طراحی سایت با وردپرس کجا خوبه؟

متاسفانه کمتر طراح سایتی را میتوانیم پیدا کنیم که همه‌ی این درخواست‎های شما را بتواند عملی کند چون هر یک از درخواست‎های شما به تجربه و دانش بسیار زیاد دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد.

خوشبختانه شما میتونید خدمات طراحی سایت با وردپرس و همچنین سئو کردن سایتتون رو به تیم ما بسپارید. تیم قدرتمند آرمین سیلاطانی با دانش بسیار بالای دیجیتال مارکتینگ خود به شما کمک کنند تا بهترین سایت را داشته باشید و تمامی رقبای خودتون رو کنار بزنید. لطفا فقط اگر در کارتان حرفه ای هستید و یک سایت حرفه‎ای میخواهید با ما تماس بگیرید!

تگ های مرتبط

ارسال نظر