سایت شماره یک:

 

قالیشویی همشهری تهران به ارائه خدمات درجه یک شهرت داره

بیشتر منازل امروزه آپارتمانی هستن و افراد به دلیل مشغله‌های روزمره فرصت چندانی برای شستشوی فرش‌ها در منزل ندارن؛ به‌همین دلیل انتخاب یک قالیشویی مطمئن در شهر تهران امری ضروریه. چون با نزدیک شدن به روزهای نزدیک به عید نوروز و فصل خانه‌تکانی شستشوی فرش‌ها یک دغدغه مهم برای خانواده‌ها به شمار می‌ره. می‌تونیم بگیم تقریبا همه قالیشویی‌ها برای جذب مشتری تبلیغات گسترده و متنوعی انجام می‌دن و از شعارهای وسوسه‌کننده‌ای هم برای معرفی خدمات خودشون استفاده می‌کنن. به همین دلیل هم افراد ممکنه در انتخاب یک قالیشویی مناسب دچار تردید بشن. برای آشنایی با خدمات یکی از بهترین قالیشویی‌های شهر تهران یعنی همشهری این مطلب رو از دست ندید.

 

با ویژگی‌های قالیشویی همشهری تهران آشنا بشید

اولین ویژگی قالیشویی همشهری به عنوان مطمئن ترین قالیشویی تهران امکان دسترسی به راه‌های مختلف برای سفارش‌گذاری هستش. قالیشویی همشهری تهران تمامی خدمات شستشو مانند شستشوی مبلمان، خوشخواب و بسیاری از موارد را انجام می‌ده و دارای خط تلفن و سایتی برای سفارش‌گذاری آنلاین هستش. کارشناسان مجموعه در این زمینه همواره آماده ارائه مشاوره پیش از سفارش به شما مشتریان عزیز هستن. در قالیشویی همشهری به باور ما زمان جمع‌آوری سفارش نیز از اهمیت زیادی داره. در قالیشویی همشهری جمع‌آوری فرش‌های شما در همان روز و یا نهایتا تا فردای روز ثبت سفارش انجام می‌شه.

13

قالیشویی همشهری از تجهیزاتی مدرن برای شستشوی انواع فرش و موکت استفاده می‌کنه

یکی از ویژگی‌های قابل توجه قالیشویی همشهری به عنوان یک قالیشویی مناسب در غرب تهران، برخورداری از تجهیزاتی مدرن برای شستشوی انواع فرش و موکت هستش. در کل شستشوی فرش‌ها با استفاده از روش‌های سنتی فرایندی به شدت آسیب‌زا هستش و اصلا پیشنهاد نمی‌شه. در قالیشویی همشهری ما از دستگاه‌های مختلفی برای شستن، آبگیری و خشک کردن فرش‌ها استفاده می‌کنیم که هم از نظر بهداشتی و هم از نظر سرعت عمل اگر بخواهیم با روش‌های سنتی مقایسه کنیم، برتری زیادی دارن.

در قالیشویی همشهری تهران یک ناظر کیفی در صفر تا صد شستشو حضور داره

یک قالیشویی مطمئن در شهر تهران مانند همشهری بخشی به نام کنترل کیفیت داره که وظیفش اینه محصولات و خدمات ارائه شده را به دقت بررسی کنه. در قالیشویی همشهری هم شما می‌تونید این متخصصان رو ببینید. ناظران کیفی قالیشویی همشهری تهران همه فرش‌های شستشو شده شما رو مورد بررسی قرار می‌دن تا بهترین شکل شسته شده باشند. بعد از اینکه تمامی این مراحل توسط کارشناسان ما تایید شد، فرش‌های شما رو به قسمت بسته‌بندی و ارسال می‌فرستن. در مجموعه ما فرش‌ها را کاملا اتوکشیده و با بهترین بسته‌بندی‌ها تحویل می‌گیرید.

14

تحویل رسید سربرگ به مشتری

یکی از کارهایی که یک قالیشویی مورد اطمینان مثل همشهری تهران باید انجام بده تحویل یک رسید سربرگ به مشتری هستش که داخل اون مشخصات کارخانه مثل شماره ثبت و شماره مجوز در آن درج شده باشه. در مجموعه ما شما می‌تونید قبل از اینکه رسید رو امضا کنید همه اطلاعات و مشخصات درج شده در برگه رسید رو خونده و برای رفع هر ابهامی که دارید با پشتیبانی تماس بگیرید.

آیا تا به حال از خدمات قالیشویی همشهری تهران چیزی شنیدید

یکی از مهم‌ترین خدماتی که ما در قالیشویی همشهری تهران به شما عزیزان ارائه می‌کنیم، شستشوی تابلو فرش است. چرا تابلوفرش‌ها اینقدر مهم هستن؟ چون تابلوفرش‌ها توی دکوراسیون نقش مهمی رو از نظر زیبایی دارن و به همین خاطر هم برای شستشوی بسیار حساس هستن. دلیل حساسیت شستشو هم به دلیل نخی هستش که در بافت این تابلوفرش‌ها استفاده می‌شه. با قالیشویی همشهری تهران خیالتون از این بابت کاملا راحت باشه.

 

در قالیشویی همشهری شستشوی فرش‌های ماشینی شما را به بهترین شکل انجام می‌دیم

قالیشویی همشهری تجربه زیادی تو شستشوی فرش‌های ماشینی شما داره و به همراه نیروهای متخصص و مجربی که در این زمینه داره نگرانی شما را از این بابت به صفر می‌رسونه. وقتی که شما یک فرش ماشینی تهیه میکنید باید اون رو تمیز نگه دارید. در مجموعه ما از شوینده‌هایی استفاده می‌شه که قدرت پاک‌کنندگی زیادی داشته باشن.

خدمات تخصصی مبل‌شویی قالیشویی همشهری تهران

تا به اینجا درباره خدمات مهمی که یک قالیشویی مطمئن مثل همشهری باید در شهری مانند تهران ارائه بده آشنا شدیم. حالا نوبت به یکی از خدمات تخصصی در زمینه شستشوی می‌رسه. مبل‌شویی جزو امور تخصصی نظافت منزل هستش. اما شما خودتون نمی‌تونید برای این کار دست به کار بشید. در مجموعه همشهری تهران از دستگاه‌های صنعتی مثل وکیوم آب و همینطور بخارشو استفاده می‌شه که می‌تونه مبل‌های شما را با نهایت کیفیت در نظافت به شما تحویل بده.

 

با قالیشویی همشهری تهران دیگه حتی نگران ترمیم فرشاتون هم نباشید

قبل از اینکه سرویس ترمیم فرش مجموعه را به شما معرفی کنیم خوبه که یکم درباره ترمیم فرش بدونید. ترمیم فرش رج به رج مجموعه ما برای برطرف کردن هر نوعی از کجی، پارگی، پوسیدگی، سوختگی و آسیب‌دیدگی فرش‌های شما انجام می‌شه. اگر فرش‌های شما نیاز به ترمیم بیشتری هم داشته باشه جایی برای نگرانی شما نیست. چون در قالیشویی همشهری مشکلات و ایرادات بزرگ‌تری مثل پوسیدگی و سوختگی با روش‌هایی مثل رفوگری و بازسازی انجام می‌شه.

اگر فرش دستبافت هم دارید باعث افتخار ما هستش که در خدمت شما باشیم

فرش‌های دستباف خیلی ارزشمند هستن. قالیشویی همشهری تهران به کمک سال‌ها تجربه و داشتن نیروهایی مجرب در این زمینه خیال شما رو از بابت شستشوی فرش دستبافت راحت می‌کنه. از طرفی این فرش‌های دستبافت جلوه‌ای از هنر ایران زمین هستند و ما به این خاطر علاوه بر شستشوی مناسب، این فرش‌ها رو با بهترین بسته‌بندی و بدون وارد کردن کوچک‌ترین آسیب به شما تحویل می‌دیم.

15

قالیشویی رو به متخصصش بسپار

قالیشویی همشهری در مناطق مختلفی از تهران از جمله هروی، رسالت، اقدسیه، فرمانیه و پاسداران تمامی سفارشات شما را می‎پذیرد.  قالیشویی همشهری، سال‌های زیادی هستش که قالیشویی فرش دستباف، فرش ماشینی، فرش ابریشمی، موکت، مبلمان، پرده، خوشخواب و پتو را با کیفیتی بی نظیر و قیمتی بسیار مناسب انجام می‌ده.

قالیشویی همشهری به دلیل حضور نیروهای مجرب و آموزش دیده و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک انتخابی بسیار شایسته برای شستشوی فرش های شماست. شما در قالیشویی همشهری همان مبلغی را برای ارائه خدمات پرداخت می‌کنین که توسط اتحادیه معرفی شده. شما نه تنها هیچ هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنین بلکه از خدمات ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین قالیشویی در تهران استفاده می‌کنین.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر