سایت شماره یک:

 

بهترین گوشی شیائومی

گوشی موبایل شیائومی در تنوع بالایی از مدل‌ها طراحی و تولید می‌شود و در حاضر به عنوان یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌ها در بازار ایران تلقی می‌شوند. شیائومی (Xiaomi) یک شرکت چینی و از بزرگترین تولید کنندگان گوشی هوشمند در دنیا است که سابقه زیادی را در این زمینه ندارد ولی با تولید و ارائه محصولات با کیفیت توانسته در مدت زمان کوتاهی به یک رقیب جدی برای برندهای مطرحی چون سامسونگ و اپل تبدیل شود.

 

 

شیائومی گوشی‌های خود را باکیفیت ساخت مناسب و در عین حال قیمت‌های مقرون به صرفه تولید و به بازار فروش عرضه می‌کند و همین موضوع یکی از دلایلی است که سبب شده تا در لیست برترین برندهای گوشی موبایل در دنیا قرار بگیرد. تنوع مدل و قیمت گوشی شیائومی بالا است و شما متناسب با هر بودجه و نیازی که داشته باشید می‌توانید مدلی مناسب را یافته و خریداری کنید. در ادامه ما با توجه به نیازها و خواسته‌های متفاوت کاربران بهترین گوشی شیائومی را معرفی کرده‌ایم.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

گوشی‌های شیائومی به باتری‌هایی با کیفیت و بادوامی مجهز شده‌اند و از نظر ظرفیت باتری با یکدیگر متفاوت هستند. از بهترین گوشی‌های شیائومی که عملکرد باتری بهتری دارند و با یک بار شارژ شدن می‌توانند برای مدت زمان طولانی روشن بمانند می‌توان مدل‌هایی چون Poco M5s، Redme Note 11، Poco M4 Pro، Poco X4 Pro، Redmi Note 10 Pro، Poco F3، Poco X4 GT، Redmi note 11 pro plus وRedmi note 11 pro  را نام برد که در این بین Redme Note 11 نسبت به بقیه با یکبار شارژ شدن بیشتر روشن می‌ماند. گوشی نیز Poco X4 Pro نیز سریع‌ترین شارژر را دارد و در کمتر از نیم ساعت می‌تواند 75 درصد از ظرفیت باتری رو تکمیل کند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

قیمت گوشی های شیائومی با توجه به کیفت ساخت مناسب، امکانات و قابلیت‌هایی که دارند مقرون به صرفه است یعنی اگر بخواهید یک گوشی با همین مشخصات و ویژگی‌ها را از برندهای دیگری بخرید می‌بایست مبلغ بیشتری را صرف کنید و همین مساله ارزش خرید گوشی شیائومی را بالا برده است. مدل‌هایی نظیر

شیائومی ۱۱ تی پرو، می ۱۱ لایت و نوت 11 پرو به نسبت قیمتی که دارند امکانات و مشخصات سخت افزاری خوبی را ارائه می‌دهند و می‌توان آنها را در دسته بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت گوشی موبایل قرار داد. بنابراین این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه ارزان ترین گوشی شیائومی بهترین مدل‌ از لحاظ قیمت نیست بلکه مدل‌هایی که امکاناتشان از قیمتی که دارند بیشتر است نیز بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت تلقی می‌شوند.

 

5

 

بهترین گوشی شیائومی برای بازی

شیائومی یکی از تولید کنندگان گوشی‌‌های گیمینگ اقتصادی است به طوری اگر قیمت گوشی گیمینگ شیائومی را با قیمت گوشی آیفون، سامسونگ و دیگر برندها که برای بازی طراحی شده‌اند مقایسه کنید متوجه مقرون به صرفه‌تر بودن قیمت گوشی شیائومی می‌شوید. گوشی‌های سری بلک شارک (Black Shark) و خط تولیدk  در سری ردمی (Redmi) مخصوص بازی تولید شده‌اند. گوشی‌های سری بلک شارک عموماً از آلومینیوم براق هستند و در پشت آنها آرمBlack Shark  به همراه یک چراغRGB  وجود دارد که این سبک طراحی مورد پسند بسیاری از گیمرها است و از تولیدکنندگان کنسول‌های بازی‌ ایده گرفته شده است. گوشی Black Shark 5 Pro بهترین گوشی مخصوص بازی شیائومی در سال 2022 است البته گوشی‌‌ها‎ی سری ۱۲ شیائومی از گوشی‌های بالارده و پرچمدار این برند هستند که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی دارند و می‌توانند به عنوان بهترین گوشی شیائومی برای بازی نیز تلقی شوند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

شیائومی همواره گوشی‌های خود را به دوربین‌های با کیفیت مجهز می‌کند ولی گوشی‌های سری 12 شیائومی چونXiaomi 12 Pro و 12S Ultra Xiaomi دارای بهترین پیکربندی از لحاظ دورین هستند و به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین 2022 شناخته می‌شوند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

کاربران اولویت‌های متفاوتی در زمان خرید دارند برای برخی قیمت گوشی شیائومی و برای برخی دیگر دوربین یا باتری و دیگر موارد مهم است بنابراین به طور قطعی نمی‌توان گفت که کدام مدل بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران است. با جستجو در سایت‌های اینترنتی و یا سوال پرسیدن از فروشندگان می‌توانید به راحتی مدل‌هایی که به عنوان پرفروش ترین گوشی شیائومی در بازار تلقی می‌شوند و کاربران از آنها استقبال بیشتری کرده‌اند را بشناسید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که بهترین گوشی شیائومی برای شما مدلی است که ابتدا از نظر قیمت با بودجه‌تان هماهنگی داشته باشد و سپس از نظر امکانات و قابلیت‌ها بتواند بیشترین خواسته‌های شما را پوشش دهد.

6

 

قیمت گوشی شیائومی در فروشگاه سل

فروشگاه‌های بسیاری هستند که در زمینه فروش گوشی موبایل فعال هستند ولی با توجه به اینکه نرخ یکسانی برای قیمت موبایل در نظر گرفته نشده است بدون شک قیمت جدیدترین گوشی شیائومی 2022 و یا دیگر مدل‌ها در فروشگاه‌های مختلف یکسان نیست و به قول معروف برخی از آنها گران فروش هستند.

اگر قصد خرید اینترنتی گوشی شیائومی را دارید ما به شما فروشگاه سل را پیشنهاد می‌دهیم. در فروشگاه اینترنتی سل تنوع مدل گوشی شیائومی جدید و قدیمی بسیار بالا است و شما حق انتخاب‌های بسیاری دارید. از طرفی قیمت موبایل شیائومی نوت، قیمت موبایل شیائومی پوکو، قیمت گوشی شیائومی بلک شارک، قیمت گوشی شیائومی ردمی و ... در فروشگاه سل بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است. گروه سل، عکس گوشی شیائومی را به همراه اطلاعات دقیق و کامل از ویژگی‌های مدل‌های مختلف درج کرده است تا با دسترسی داشتن به این اطلاعات انتخابی هوشمندانه داشته باشید. با توجه به نوسانات قیمت بازار، شما به راحتی از طریق استعلام تلفنی از قیمت گوشی امروز شیائومی در فروشگاه سل مطلع شوید.

فروش اقساطی موبایل شیائومی در فروشگاه سل

اگر از نظر مالی در سطح مناسبی قرار ندارید و قیمت موبایل شیائومی برایتان بالا است بهترین راه حل خرید گوشی موبایل قسطی است. فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد در زمینه فروش اقساطی گوشی موبایل شیائومی با بهترین شرایط است.

شما عزیزان در هر کجای ایران که ساکن هستید می‌توانید خرید قسطی جدیدترین گوشی شیائومی و دیگر مدل‌ها را با روش‌های متنوعی نظیر خرید قسطی با چک، بدون ضامن، با کسر از حقوق و ... از فروشگاه سل انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه و شرایط خرید اقساطی گوشی شیائومی کافی است به سایت فروشگاه سل (sell.ir) مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر