سایت شماره یک:

مهم‌ترین تولیدکنندگان باتری در ایران، تولیدکنندگان باتری خودرو و باتری‌های قدرتمند می‌باشند. مانند صبا باتری و غیره. اما برای اطمینان در خرید در اینجا به معرفی بهترین برند باتری در بازار ایران پرداختیم.

بهترین برند باتری در ایران

در حال حاضر برندهای متنوعی از انواع باتری در ایران وجود دارد، چه برندهای داخلی و خارجی با یک نظرسنجی ساده این چند مورد برترین برندهای باتری داخلی و خارجی در بازار ایران می‌باشند.

صبا باتری

زمانی که صحبت از برند معتبر باتری در ایران می‌شود، به ویژه باتری خودرو، صبا باتری اولین نامی سات که می‌شنوید.

این برند با تولید محصولات با کیفیت و بهبود و ارتقا باتری‎های خود و البته قیمت مناسب جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و تقریبا رقیب بزرگی ندارد.

اولین تولید کننده باتری خودرو و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان باتری در خاورمیانه با 40 سال قدمت و تجربه صبا باتری می‌باشد.

سپاهان باتری

این برند یکی دیگر از برندهای موفق داخلی است که با دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران

  1. ایران خودرو
  2. سایپا

همکاری می‎کند. این برند باتری سازی با استفاده از به ‌روزترین تکنولوژی‌‌‎های صنعت باتری سازی در جهان، انواع باتری‌های خودرو را تولید و و با قیمت مناسب وارد بازار ایران می‌کند.

باتری انرژایزر

2

انرژایزر در دهه 1890 با فروش یک چراغ قوه با باتری شروع به کار کرد. و با سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در تولید انواع باتری، به یک نام و برند جهانی تبدیل شد.

باتری انرژایزر در دهه 1980، انرژایزر به یکی از تامین کنندگان عمده باتری‌های قلیایی خانگی تبدیل شد، اگرچه محصولات تخصصی آن به توسعه و تولید ادامه دادند.

انرژایزر اولین باتری قلیایی AAAA را در سال 1989 معرفی کرد. در سال 1992، این شرکت شروع به فروش باتری‌های لیتیوم یونی در اندازه معمولی AA برای استفاده طولانی مدت در تجهیزات الکترونیکی مانند کاست‌های قابل حمل و پخش کننده‌های سی دی کرد.

سه سال بعد، باتری‌های انرژایزر اولین باتری‌هایی بودند که دارای تست‌کننده‌های روی باتری بودند. باتری‌های قابل شارژ انرژایزر NiMH در سال 1995 ظاهر شد وتا امروز این شرکت تنها در حال پیشرفت و ارائه باتری‎های متنوع و با کیفیت و البته عرضه در سراسر جهان می‌باشد.

باتری کملیون

3

از سال 1997، برند کملیون در تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی راه‌حل‌های انرژی پایدار و سازگار با محیط‌ زیست از جمله

  1. باتری‌های اولیه
  2. باتری‌های قابل شارژ
  3. روشنایی
  4. و سایر محصولات مرتبط با انرژی

تخصص و فعالیت دارد.

در طول چند دهه، این برند بر اساس کیفیت و عملکرد برتر محصول، شهرت بالایی در بازار به دست آورده است.

امروزه، کملیون به عنوان یکی از تأثیرگذارترین برندهای باتری در بازار جهانی و البته ایران فعالیت می‌کند.

این کمپانی بزرگ تلاش می‌کند تا پایداری و خلاقیت را القا کند و مسئولیت خود را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های راه حل انرژی برای جامعه‌ای پویاتر و هماهنگ‌تر پیش ببرد.

چند ویژگی مهم که قبل خرید باطری باید در نظر بگیرید:

  • نوع باتری
  • تاریخ تولید باتری
  • میزان آمپر باتری
  • ابعاد و سایز باتری مورد نیاز
  • محل قرارگیری قطب‎های باتری
  • از همه مهم‌تر برند باتری
  • قیمت نسبت به کیفیت و ویژگی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش برند

یک باتری خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

4

دانستن اینکه کدام ویژگی یک مارک یا نوع باتری را از دیگری متمایز می‌کند به شما امکان می‌دهد در هزینه خود صرفه جویی کنید و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

اگر قبلا هرگز باتری نخریده‌اید یا به آنها توجه زیادی نکرده‌اید، چند نکته وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

ممکن است با افزایش درک خود از موضوع، از بسیاری از مشکلاتی که افراد هنگام خرید باتری‌های با کیفیت پایین با آن مواجه می‌شوند که در مدت کوتاهی نشت می‌کنند، منفجر می‌شوند یا شارژ خود را از دست می‌دهند، جلوگیری کنید.

  • آیا جیوه یا کادمیوم در آنها وجود دارد؟

مواد شیمیایی بسیار سمی و برای محیط زیست خطرناک هستند. اگر آنها در باتری‌هایی که برای خانه و محل کار خود می‌خرید نباشند،

آیا می‌توان از آنها در دمای زیر صفر استفاده کرد؟

اگر در بخشی از کشور زندگی می‌کنید که آب و هوای آن بسیار زیاد است یا در آن چهار فصل وجود دارد، باید مطمئن شوید که باتری‌هایی که برای دستگاه‌ها، خودرو و تجهیزات خود می‌خرید به درستی کار می‌کنند.

دماهای شدید با بهترین باتری‌ها قابل مقایسه نیستند. مهم نیست که کولاک باشد یا موج گرما؛ شما می‌توانید بدون مشکل به باتری خود اعتماد کنید.

  • آیا آنها ویژگی‌های ضد نشتی دارند؟

برای جلوگیری از نشتی، بسیاری از باتری‌ها دو مانع آب بندی می‌شوند. به این ترتیب، دیگر نگران خوردگی اسید باتری دستگاه‌های خود نخواهید بود.

شما سرمایه‌گذاری‌های خود را از آسیب‌های ناشی از نشت باتری‌ها ایمن می‌کنید و به شما این امکان را می‌دهید که برای سال‌های آینده از آن‌ها استفاده کنید.

  • آیا درزگیر انبساط فشاری روی آنها وجود دارد؟

این محافظ از داغ شدن بیش از حد باتری و انفجار آن جلوگیری می‌کند. اگر باتری هایی که قصد خرید آن را دارید این ویژگی را ندارند، بهتر است پول خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید.

در صورت گسترش، باید از منفجر شدن مهر و موم و انتشار محتویات آن جلوگیری کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر