سایت شماره یک:

 ما به شما در راه اندازی فروشگاه لوازم تولد پر درآمد خودتان کمک خواهیم کرد .

کسب و کارهای پردرآمد تعدادشان زیاد است !اما اکثرا نیازمند این هستند که شما دارای تحصیلات بالا ، سرمایه ی خیلی زیاد و امکانات بسیار هزینه بر باشید.

هستند کسب و کارهای پردرآمدی که درکنار درآمد خوبی که دارند ،تاثیرات مخربی بر روح و روان انسان میگذارند.

کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان ، که بزرگترین تولید کننده انواع لوازم جشن و تم تولد بشمار میرود ؛از شما میخواهد تا عضوی از این خانواده بزرگ باشید . این به این معناست که شما هم میتوانید با داشتن کم ترین سرمایه و امکانات برای راه اندازی فروشگاه لوازم تولد دست به کار شوید و از همین حالا شروع کنید.

همین حالا با شماره 09126006057 تماس گرفته و جهت اخذ نمایندگی فروش تم تولد و وسایل جشن اقدام نمایید.

2

انواع وسایل برای راه اندازی فروشگاه لوازم تولد

همانطور که میدانید به تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز برای برپایی یک مراسم جشن، وسایل جشن یا لوازم جشن میگویند.

این به این معناست که راه اندازی فروشگاه لوازم تولد یعنی برپا کردن یک نمایندگی خرید و فروش عمده وسایل جشن که در آن بیش از 7000 قلم جنس می توان عرضه کرد و فروش در آن نامحدود است.

برای دیدن تمام محصولات روی عمده تم تولد و وسایل جشن نامبروان کلیک کنید.

بعضی از وسایل کاربردی پرطرفدار در جشن را در ادامه به شما معرفی میکنم.

1.کاغذپران :

کاغذپران یا همان بمب شادی یکی از وسایل جشن پرطرفدار است که در کارخانه نامبروان ، بیش از 12 مدل مختلف دارد و هر مدل از آن دارای چندین طرح و رنگ متفاوت است . از این وسیله در اکثر اعیاد و مهمانی ها میتوان استفاده کرد و بین اطرافیان هیجان بالایی ایجاد میکند.

2.بادکنک :

انواع متنوعی از بادکنک ها در جشن ها استفاده میشود که برای مثال میتوان به بادکنک لاتکس، بادکنک فویلی، بادکنک کروم، بادکنک عدد و حروف ... اشاره کرد. گروه تولیدی نامبروان تمامی این بادکنک ها را با بهترین کیفیت روز و پایین ترین قیمت در اختیار مشتاقان راه اندازی فروشگاه لوازم تولد ، میگذارد .

3.وسایل آتیش بازی :

در اکثر مهمانی های شبانه مخصوصا جشن چهارشنبه آخرسال ، اعیاد مختلف و تحویل سال نو از انواع مختلف وسایل آتیش بازی استفاده میشود.

وسایل آتیش بازی در دو نوع آتیش بازی سرد ( بیشتر برای استفاده در محیط بسته استفاده میشود و در دسترس کودکان قرار میگیرد. ) و آتیش بازی گرم ( برای استفاده در محیط های باز تهیه شده و علاوه بر زیبایی خاصی که ایجاد میکند ، رعایت نکردن ایمنی در استفاده از آن خطرساز است.) ارائه میشود که هر کدام کاربرد خارق العاده خود را دارند.

4.شمع :

شمع های متنوع و زیبا در چندین طرح و رنگ به صورت تکی و یا بسته ی چند عددی قابل عرضه است که از انواع آن میتوان به شمعهای وارمر، شمع های مدادی، میله ای، پاستلی و ... اشاره کرد.

استفاده از انواع این شمع ها حس خوبی را منتقل میکند و شاهد استفاده از آن در مکان و زمان های مختلفی بوده ایم . برای مثال :در تولد ها از انواع شمع های عدد و حروف ، فانتزی و یا مولتی تاپر و ... استفاده میشود . در قرار های رمانتیک  از انواع شمع عطری ، وارمر و ... استفاده میشود و در رستوران ها و مکان های شیک هم حضور شمع به طور واضح حس میشود.

5.کلاه تولدی 

6.استند بادکنک و استند شخصیت

7.یکبارمصرف

3

انواع تم تولد برای راه اندازی فروشگاه لوازم تولد

در فروشگاه لوازم تولد خود علاوه بر وسایل جشنی که در بالا به آن اشاره شد میتوانید انواع تم تولد را هم بفروش برسانید. برای دیدن تمام انواع تم تولد نامبروان کافیه کلیک کنید .

انواع تم تولد که به راحتی برای راه اندازی فروشگاه لوازم تولد به کار می آید :

  • تم تولد پسرانه
  • تم تولد بزرگسال
  • تم تولد دخترانه
  • تم تولد فوتبالی
  • تم مناسبتی

نمایندگی فروش لوازم تولد

داشتن نمایندگی فروش لوازم تولد نامبروان کار بسیار آسانی است . براحتی میتوانید با شماره 09126006057 تماس بگیرید و با مشاورین حرفه ای نامبروان صحبت کنید . با کمترین سرمایه کارتان را شروع کنید و با کمک مشاورین نامبروان با توجه به سرمایه و متراژ مغازه یا انبار خود ثبت سفارش کنید و با خیال آسوده کسب درآمد کنید .

مشاورین نامبروان با توجه به شرایط شما بهترین راهکار را ارائه میدهند و سود صد در صدی شما تضمینی است.

همین حالا میتوانید کلیک کنید و لوازم تولد نامبروان را ببینید .

انواع نمایندگی فروش لوازم تولد

جالبه بدونید بعضی از نمایندگی های فروش نامبروان فقط در یک زمینه فعالیت میکنند ، برای مثال :

  • فروش عمده انواع شمع
  • عمده فروشی وسایل آتش بازی
  • فروش عمده بادکنک
  • عمده فروشی کلاه تولدی و بمب شادی
  • و هر چیزی که به نوعی به برگزاری و تزئینات جشن مرتبطه

برای شروع این راه خوبی محسوب میشود . با این روش رفته رفته میتوانید مشتری پیدا کنید و بعد از مدتی محصولات بیشتری را عرضه کنید و یک نمایندگی فروش لوازم تولد کامل داشته باشید.

در نمایندگی فروش لوازم تولد ، گاهی به صورت عمده محصولات را به مغازه دار های کوچک میفروشید و گاهی هم مستقیما به دست مشتری خرده میرسانید . بسته به نوع برنامه ریزی خودتان ، هرکدام از روش ها را انتخاب کنید مزایای خودش را دارد .

4

در نمایندگی فروش لوازم تولد چه میفروشید ؟

بسته به نوع نمایندگی و زمینه فعالیت شما ، میتوانید محصولات متفاوت تری را بفروش برسانید .برای مثال من دو نوع از نمایندگی فروش لوازم تولد و تم تولد را به شما معرفی میکنم . نمایندگی عمده شمع و نمایندگی عمده بادکنک .

نمایندگی فروش شمع

در نمایندگی فروش عمده شمع دست شما برای فروش تمامی انواع شمع و جا شمعی باز است. در تمام تولد ها از انواع شمع تولدی استفاده میشود . حتی برای دیزاین هتل ها و رستوران ها از شمع عای پارافینی استفاده میکنند .

بطور خلاصه ، تقریبا شمع در تمامی مناسبت ها و مکان ها کارایی دارد و همین امر موجب پرفروش بودن این محصول شده است .

نمایندگی فروش بادکنک

در نمایندگی فروش بادکنک عمده ، تمامی انواع بادکنکی که در بازار موجود هست را میتوانید بفروش برسانید . امروزه بادکنک و بادکنک آرایی خیلی مورد توجه است و خواهان بسیاری دارد و همین امر باعث شده تا نمایندگی عمده بادکنک یکی از مشاغل پردرآمد باشد .

بادکنک ها بر اساس جنس مواد ، مدل و رنگ بندی به چند دسته تقسیم میشوند که در اینجا کامل توضیح میدهیم .

  1. انواع بادکنک لاتکس
تگ های مرتبط

ارسال نظر