یکی از سایت های برتر و زبان فارسی برای دانلود تم و قالب پاورپوینت سایت پارد وب (pardweb.ir) که دارای بیش از 1000 تم و قالب پاورپوینت دانشجویی رایگان و حرفه ای می باشد را معرفی نماییم

سایت شماره یک:

در اینجا می خواهم یکی از سایت های برتر و زبان فارسی برای دانلود تم و قالب پاورپوینت سایت پارد وب (pardweb.ir) که دارای بیش از 1000 تم و قالب پاورپوینت دانشجویی رایگان و حرفه ای می باشد را معرفی نماییم

 

شما می توانید از سایت پارد وب در بخش قالب پاورپوینت انواع تم پاورپوینت دانشجویی را دانلود کنید

از نکات مثبت سایت پارد وب این است که شما به راحتی می توانید طرح اسلایدهای خود را انتخاب کنید و حتی در بخش قالب پاورپوینت رایگان دانلود کنید.

اما در مورد بسته ی پیشنهادی سایت پارد وب که به عنوان پکیج تم و قالب پاورپوینت دانشجویی برای دوره دکتری تهیه شده است این مطلب را می توانید در اینجا مطالعه کنید.

پکیج قالب پاورپوینت دانشجویی

اگر دانشجوی دوره دکترای هستید و می خواهید برای ارائه دفاع رساله و یا پروپوزال پاورپوینت تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنیم از این مجموعه قالب پاورپوینت دانشجویی که در سایت پارد وب موجود است دیدن کنید.

2

همونطور که می دانید برای ارائه ی پاورپوینت تاثیرگذار و مخاطب پسند لازم است که در طراحی اسلایدهای آن دقت و توجه کنیم و ظرافت مشخصی این اسلایدها را تهیه کنیم .

البته در ارائه های رسمی بخصوص در زمانی که می خواهیم نتیجه ی یافته های علمی خود یعنی پایان نامه یا تحقیق را ارائه دهیم در تهیه این اسلایدهای پاورپوینت چارچوب پایان نامه و ... را رعایت کنیم.

که در سایت پارد وب با بیش از 7 سال سابقه ی ارائه قالب پاورپوینت حرفه ای و رایگان می توان این نمونه تمپلیت های پاورپوینت را مشاهده و دانلود نمود.

 محتوای پکیج قالب پاورپوینت دانشجویی

1- قالب آماده برای دفاع پروپوزال دکتری : کامل ترین تم پاورپوینت برای ارائه طرح پیشنهادی (پروپوزال ) دکتری شامل 35 اسلاید با فرمت و بر اساس پروپوزال های دانشجویی تهیه شده است.

2-قالب پاورپوینت برای دفاع رساله دکتری : قالب پاورپوینت که برای دفاع از پایان نامه های دوره دکتری یعنی رساله یا پیش دفاع پایان نامه  که دارای 44 اسلاید ارائه و 22 اسلاید ایکون تصاویر بگراند با کیفیت و کلیپ آرت های مناسب توضیحات پیش فرض جهت تکمیل سریع تر فونت های خیلی جذاب فارسی پیوست شده رنگبندی مناسب و کاملا قابل ویرایش تهیه شده است.

3

3-قالب برای ارائه زبان انگلیسی رساله دکتری : یکی از دغدغه های دانشجویان ارائه سمینارهای به زبان انگلیسی می باشد که در این پکیج پاورپوینت دانشجوی این تم پاورپوینت زبان انگلیسی را می توانید دانلود و استفاده کنید.

4- پکیج اینفوگرافیک های پاورپوینت با 64 اسلاید متنوع : برای طراح های کسب و کار شخصی و پوسترها و ... که برخی از دانشجویان می خواهند طرح های خود را به سرمایه گذاران معرفی کنند از این اینفوگرافیک ها می توانند استفاده کنند.

5-پکیج قالب و طرح ورد word 

6-پکیج قالب و طرح گل word 

7-پکیج نمودار گرافیکی و اینفوگرایک بیش از 200 پاورپوینت آماده

8-پکیج فونت نصبی فارسی و انگلیسی و … با بیش از 1000 فونت

9- پکیج رزومه فارسی و خارجی با بیش از 20 طرح word 

برای دانلود این پکیج قالب پاورپوینت از سایت پارد وب دیدن کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر