سایت شماره یک:

هایفوتراپی صورت یکی از ماندگارترین، ایمن ترین و جدیدترین روش های زیبایی که برای جوانسازی پوست صورت تمامی افراد ها شامل خانم ها و آقایان استفاده می شود.

در این روش از امواج کاملا بی ضرر و ایمن اولتراسوند استفاده میشود. با تحریک لایه های زیرین پوست در لایه درم و تحریک کلاژن و الاستین سازی بیشتر موجب رفع چین و چروک ها، لیفت پوست، از بین بردن مشکلات عمقی و سطحی پوست و همچنین روشن شدن پوست میگردد.

 ماندکاری هایفوتراپی صورت با توجه به نوع و میزان مشکلات پوستی تعیین می گردد. از طرف دیگر مهارت پزشک متخصص در انجام این روش و تنظیم درجه صحیح این امواج نیز بی تاثیر نخواهد بود.

 معمولا ماندگاری هایفوتراپی صورت بین یک تا دو سال متغیر می باشد.در این مقاله در مورد تاثیرات هایفوتراپی بر روی صورت و میزان ماندگاری آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

عکس هایفوتراپی

هایفو چگونه انجام می شود؟

هایفوتراپی باید توسط متخصصین پوست در مطب مجهز مانند مطب پوست و لیزر دکتر رفیعی صورت ‌گیرد. البته بسیاری از سالن های زیبایی نیز برای انجام هایفوتراپی اقدام می‌کنند، اما توصیه می گردد که حتما این روش را زیر نظر پزشک متخصص پوست انجام دهید.

پس از جلسه مشاوره معمولا پزشک مربوطه با در نظر گرفتن مشکلات پوستی شما و میزان چین و چروک و افتادگی پوست به انجام هایفوتراپی و تعیین تعداد جلسات لازم برای آن می پردازد.

از آنجا که هایفوتراپی معمولا بدون درد و خونریزی است، از بی حسی استفاده نمی‌شود، اما به علت برخورد اشعه با پوست و تولید گرما ممکن است منجر به بروز گزکزی یا بی حسی در این منطقه گردد.

قبل از قرار دادن دستگاه بر روی پوست از ژل مخصوص بر روی پوست استفاده می شود، سپس دستگاه بر روی پوست شما قرار داده می شود.

 پزشک متخصص با در نظر گرفتن نوع پوست شما، میزان مشکلات پوستی بعد تنظیم درجه امواج اقدام می‌کند و سپس شروع به تاباندن امواج به پوست شما می کند.

دقت داشته باشید که معمولاً انجام هر جلسه هایفو بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول می انجامد و زمان انجام شده کاملاً بستگی به وسعت مشکلات پوستی و نوع آن دارد.

باید دقت داشته باشید که معمولاً ماندگاری هایفوتراپی صورت با توجه به موارد مختلفی در نظر گرفته می شود، اما به طور کلی با توجه به اینکه کدام قسمت از صورت یا بدن نیاز به هایفوتراپی دارد و همچنین تعداد جلسات انجام آن، سطح و وسعت و عمق انجام هایفوتراپی میزان سختی و آسانی از بین بردن مشکلات پوستی می تواند بین یک تا دو سال ماندگاری آن را تخمین زد.

دکتر درحال هایفو صورت

-هایفوتراپی صورت

از آنجا که به زیبایی پوست و صورت اهمیت زیادی داده می شود و در برقراری روابط اجتماعی و کاری تاثیرگذار است؛ لذا رسیدگی به آن از اهم واجبات می باشد.

 شما می توانید با استفاده از روش هایفوتراپی صورت که روشی ایمن و کاملاً کم خطر می باشد و انجام هایفوتراپی صورت به از بین بردن مشکلات سطحی و عمیق پوست بپردازید.

مشکلات پوستی شامل جای جوش، جای زخم، جای بخیه، جای اسکار، جای سوختگی، از بین بردن تاتو های قدیمی و ... تحت پوشش و درمان هایفو قرار خواهد گرفت.

به کمک این روش می توان علاوه بر لیفت پوست صورت به از بین بردن چین و چروک و در نتیجه کاهش سن خود اقدام‌نمایید. این روش؛ به خصوص برای افراد کارمند و شاغل می‌تواند بسیار مناسب باشد، زیرا دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و شما می توانید بلافاصله پس از انجام این روش به انجام کارهای روتین روزمره خود بپردازید.

-هایفوتراپی غبغب

غبغب که به واسطه افزایش سن یا افتادگی پوست، دهیدراته شدن و عدم رسیدگی به پوست در زیر گردن رخ می دهد، با تجمیع پوست های اضافه به تشکیل غبغب می پردازد.

راه چاره چیست؟ شما می‌توانید با استفاده از روش های مختلف زیبایی که ایمن ترین و کم خطرترین آن استفاده از هایفوتراپی غبغب میباشد، با تاباندن امواج به ناحیه گردن علاوه بر اینکه موجب تخریب سلول‌های چربی ایجاد شده در این ناحیه می گردید، با تحریک کلاژن سازی سلول های کلاژن ساز موجب کشیدگی پوست گردن به سمت طرفین و بالا می گردد.

 در نتیجه علاوه بر لیفت پوست خود به خود چین و چروک را نیز از بین می‌رود. البته دقت داشته باشید که تاثر هایفوتراپی حدود ۳ الی ۴ هفته بعد از انجام این روش مشخص خواهد شد.

ماندگاری هایفوتراپی غبغب حدود یک و نیم تا دو سال ماندگار خواهد داشت و شما میتوانید نتایج آن را در این مدت استفاده کنید. پس از این زمان، می توانید مجدداً برای انجام ترمیم و استفاده مجدد از  اشعه‌های هایفو اقدام نمایید.

-هایفوتراپی گونه

افرادی که به دنبال زاویه سازی صورت خود هستند، می توانند با استفاده از روش هایفوتراپی صورت  و تاباندن اشعه اولتراسوند به از بین بردن لایه های چربی اضافی در این مناطق بپردازند. پزشک با طراحی خوبی که قبل از انجام هایفوتراپی انجام می دهد، قسمت های مورد نیاز به ریمو را با برخورد اشعه هایفو درهم شکسته و از بین میبرد و سایر سلول ها باقی خواهد ماند‌ به این ترتیب باعث زاویه سازی گونه و فک می گردد و همچنین با از بین بردن چین و چروک ها و صاف و شفاف شدن پوست منجر به لیفت پوست و لیفت گونه نیز میگردد و صورتی شکیل و زاویه‌دار ایجاد خواهد شد.

دَوام هایفو چقدر است ؟

به طور کلی دوام و ماندگاری هایفوتراپی در بین سایر روش‌های زیبایی بیشتر می باشد. در واقع ماندگاری هایفوتراپی صورت بین یک و نیم تا دو سال با توجه به نوع پوست، نوع مشکل پوستی، مهارت و تجربه پزشک متخصص، استفاده از دستگاه های به روز و جدید و شناخت صحیح مشکل پوستی می باشد.

افراد می توانند بدون هیچ نگرانی ها و انجام این روش بپردازد و تاثیرات این روش در حدود سه الی چهار هفته پس از انجام آن مشاهده نمایند. به طور کلی در انجام هایفوتراپی از هیچ گونه مواد شیمیایی و دارویی استفاده نمی‌شود و تنها به کمک اشعه مشابه با اشعه دستگاه سونوگرافی میباشد، بهره گرفته می‌شود.

 این اشعه در ناحیه درم پوست نفوذ کرده و تنها با تخریب جزئی برخی سلول های پوستی به کمک حرارت می تواند منجر به تولید کلاژن و الاستین بیشتر شود و همچنین سلول های چربی اضافه را از بین برده و حذف کند.

علاوه بر آن از این روش برای تمامی قسمت‌های صورت از جمله گردن، غبغب، گونه، فک، پیشانی، ابرو، چشم، زیر چشم، شقیقه ها، خط لبخند، خط اخم و ... استفاده می‌شود.

خلاصه مطلب

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب روش های زیبایی برای افراد مهم و تاثیر گذار می باشد، میزان ماندگاری روش های زیبایی است.

هایفوتراپی صورت یکی از روش‌های جدید و کاملاً بی خطر می باشد که منجر به از بین رفتن چین و چروک و لیفت پوست و از بین رفتن برخی مشکلات جزئی و عمیق پوستی می گردد.

 ماندگاری هایفوتراپی صورت با توجه به مواردی از جمله میزان مشکلات پوستی، نوع پوست و تجربه و مهارت پزشک متخصص معمولا بین یک و نیم تا دو سال می باشد. به این ترتیب فرد می تواند با خیال راحت و بدون دوره نقاهت از این روش استفاده کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر