سایت شماره یک:

ماندگاری هدایای تبلیغاتی و سازمانی همیشه مهم ترین گزینه در طراحی و ساخت و خرید این هدایا است. برای تحقق این ماندگاری بهترین راه حل، استفاده از رنگ سازمانی، لوگو و نشان در ساخت هدایای تبلیغاتی است. اما هدایای تبلیغاتی عمدتا تکراری و با طراحی های عمومی عرضه می‌شوند.

مجموعه تولیدی کیمیاطرح  با ابتکار و تکیه بر تجربه سالها تولید هدایای شرکتی و سفارشی اقدام به طراحی و ساخت انواع جعبه های چوبی و ام دی اف رنگی و خاص نموده است.

 

جعبه های پذیرایی تبلیغاتی رنگی و باکس محصول رنگی، نوعی جعبه خاص است که برخی شرکت ها برای معرفی برند و شرکت و یا محصول خود و به عنوان هدایای تبلیغاتی، آن را به صورت خاص طراحی و ارائه می‌کنند

این طراحی به گونه ای است که بر روی جعبه پذیرایی، متن و لوگو شرکت بر روی این جعبه حک میشود و به عنوان تبلیغات برای شرکت یا برند مورد نظر به مشتریان و یا همکاران هدیه داده می‌شود.

 ساخت سفارشی هدایای تبلیغاتی می‌توانند در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی شوند. برای مثال می‌توانند برای نگهداری انواع کیسه های نوشیدنی یا به اصطلاح لیپتون ها، دمنوش ها و یا انواع شکلات ها، قهوه و یا هر نوع خوراکی دیگری باشد. جعبه های پذیرایی تبلیغاتی رنگی، نقش بسیار مهمی در فروش و معرفی برند شما دارد

جعبه دمنوش سفارشی مخصوص هدایای شرکتی و سازمانی

این جعبه های منحصر به فرد و زیبا به چند روش می تواند برای مشتری اختصاصی شود؛ اولین روش حک لیزری لوگو، دومین روش چاپ لوگو روی محصول و سومین روش نصب پلاک مولتی روی کار یا داخل کار میباشد. در این جعبه ها خاص ترین مزیتی که باعث می شود محصولات ما از بقیه متمایز باشد، رنگ آمیزی محصول با استفاده از اِلِمان های بصری محصول مورد نظر است که این برتری باعث می‌شود نام برند شما در ذهن مشتری ماندگار شود و این خود می‌تواند پیشرفت بزرگی برایتان رقم بزند

چرا استفاده از رنگ سازمانی در ساخت هدایای تبلیغاتی مهم است؟

در جواب باید بگوییم که معمولا در هدایای تبلیغاتی از جنس چوب و ام دی اف و باکس های تبلیغاتی از حک لیزر و ساخت پلاک مولتی استفاده می‌شود. حالا باکس تبلیغاتی را تصور کنید که در آن از رنگ های سازمانی و سفارشی برند شما در آن به کار برده شده است. این هدایای تبلیغاتی علاوه بر تمام مزیت های سفارشی سازی تاثیر دو چندانی بر ذهن مخاطب می گذارد. مسلما تفاوت چشمگیری بین هدیه تبلیغاتی ساده و هدیه تبلیغاتی متناسب با هویت بصری محصول و برندتان وجود دارد.برای نمونه توجه شما را به باکس تبلیغاتی زیر جلب میکنم:

جعبه سفارشی چوبی برای هدیه شرکتی

ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای کسب و کار شما چیست؟

این روزها با روش مختلفی از تبلیغات روبرو هستیم که انتخاب یکی از آنها از میان انبوه روش های مختلف خود دردسری بزرگ است. اما ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای هر کسب و کاری شاید هنوز بر افراد پوشیده باشد. محصولات تبلیغاتی به صورت باورنکردنی سودمند است و طبق تحقیقات 85 درصد افرادی که از شما هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، در یک مقطع زمانی مجددا باعث تبلیغات ادامه دار محصول شما می‌شوند و بدین ترتیب شما به یک استراتژی بسیار موثر دست پیدا خواهید کرد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیزی فراتر از قرار دادن نام تجاری شما بر روی آن ها می باشدو در واقع پلی برای تقویت رابطه شما با مشتری می باشد که با استفاده از آن با مشتری رابطه دوستانه برقرار کرد.

جعبه های خاص چوبی رنگی تبلیغاتی را انتخاب کنید که مشتریان واقعا از آن استفاده کنند. به عبارتی اگر محصول تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار نگیرد تنها هزینه اضافی برای شما ایجاد می شود و شما در حال ایجاد ارتباط غیرمستقیم با مشتری نیستید.

از ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی که انتخاب می کنید این است که عمر طولانی داشته باشد. مثلا استفاده از جعبه پذیرایی ماهها طول می کشد و یا جعبه پذیرایی تبلیغاتی می تواند سال ها دردست مشتری باشد. هرچه عمر تبلیغاتی شما طولانی تر باشد در ایجاد آگاهی از برند شما کمک می‌کند.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چگونه بر مشتریان شما تاثیر می گذارد؟

همواره محصولاتی را انتخاب کنید که نقش کاتالیزور را برای داشته باشند و مشتریان را به سمت شما سوق می دهند. کالاهایی که حداقل دو ماه مشتری از آن استفاده کند و برای وی مفید باشد. مثلا جعبه های پذیرایی تبلیغاتی، می توانند ماهها مشتریان شما را درگیر کنند و مشتری از آنها استفاده کند. زمانی که فردی از جعبه پذیرایی تبلیغاتی شما استفاده کند، ذهن وی مدتها درگیر می شود و زمان می برد تا برند شما از ذهن وی خارج شود. این یکی از مهمترین دلایل ضرورت استفاده از جعبه پذیرایی تبلیغاتی است.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چگونه مشتریان شما را درگیر می کند؟

تحقیقات نشان می دهد افرادی که از یک برند خاص جعبه پذیرایی دریافت کرده اند مشتریان وفادارتری خواهند بود چرا که ارتباط مثبتی را با برند شما برقرار کرده اند و جلوه ای ماندگار ایجاد شده است. هنگامی که گیرندگان جعبه پذیرایی تبلیغاتی شما را باز می کنند، استفاده می کنند یا به نمایش می گذارند، در واقع، آن فرد یک سفیر برای نام تجاری شما می شود و به شما امکان می دهد تا در نزد مشتری های بالقوه اعتباری ایجاد کنید که ممکن است برخی از آنها قبلا هرگز درباره شما نشنیده باشند.

باکس هدیه طرح دار ویژه ساخت سفارشی هدیه تبلیغاتی

مزایای جعبه های رنگی تبلیغاتی کیمیا طرح

مشاوره صبورانه و تخصصی

مسلماٌ اعتماد و انتخاب مجموعه ای که بتواند با ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و بودجه مناسب پیام آور شما باشد، از مهمترین نکات می باشد.

بسیاری از صاحبین مشاغل پیش از اینکه به ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی فکر کنند، برایشان مهم است که این هدایا چقدر هزینه بردار است؟

جعبه های پذیرایی تبلیغاتی به دلیل اینکه به صورت عمده خریداری می شوند به طور قابل توجهی کاهش قیمت خواهند داشت.

طراحی اختصاصی

جعبه های پذیرایی از لحاظ اندازه و شکل ظاهری و جنس با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال جعبه های مقوایی لوکس، جعبه های پذیرایی چرمی، جعبه های تبلیغاتی مخملی، جعبه های پذیرایی تبلیغاتی شیشه ای که بسیار شیک است نام برد. اما پر طرفدار ترین و مدرن ترین نوع آن، جعبه های چوبی رنگی هستند زیرا ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند. جنس، رنگ، و اندازه جعبه پذیرایی تبلیغاتی بسته به سلیقه و نوع محتویات مورد نظر و هزینه ی در نظر گرفته شده انتخاب می‌شود

ساخت نمونه

قبل از گرفتن تصمیم نهایی در سفارشات عمده طراح مجرب کیمیا طرح با توجه به سلیقه و لوگوی برند مشتری جعبه ی مورد نظررا طراحی و

با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال یک نمونه ساخته می شود سپس بعد از تائید به مرحله ی تولید می رسد. کیمیا طرح به همراه تیم حرفه ای و کارشناسان عالی آماده ی ارائه بهترین محصولات با انواع متریال به مخاطبان عزیز می‌باشد

توانایی تولید بالا

اگر می ‌خواهید محصول مورد نظر خود را بدون وجود واسطه و با بهترین کیفیت با تونایی تولید در تیراژ بالا در زمان تعیین شده و در موعد مقرر به دست مشتری برسانید، کیمیا طرح بهترین انتخاب برای شماست. از دیگر ویژگی های ما ارائه خدمات به نمام نقاط کشور، سرعت عمل بالا، کیفیت فوق العاده محصولات و همکاری با شرکت ها و برند های نام آشنای کشور نام برد که بیان کننده ی بخش کوچکی از عملکردهای ما می باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر