سایت شماره یک:

  خرید ولورانت پوینت ارزان برای بازی ولورانت یکی از مواردی است که بسیاری از گیمرها به دنبال آن هستند. Valorant Points در واقع امتیاز و پول داخل این بازی است که با استفاده از آن به امکانات بیشتری دسترسی وجود دارد. با خرید ولورانت پوینت می توان سکه و پول های زیادی داشته باشید و به آیتم های مختلفی داخل بازی ولورانت دست پیدا کنید. در حال حاضر خرید ولورانت پوینت در گیفت فا امکان پذیر است. اگر قصد خرید دارید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

ولورانت پوینت چیست؟

ولورانت پوینت همان ارز داخلی بازی است که به اختصار به آن VP هم گفته می شود. شما به عنوان گیمر بازی Valorant برای آنکه بتوانید به امکانات و آیتم های بیشتری در بازی دسترسی داشته باشید، باید گیفت کارت ولورانت پوینت تهیه کنید. شما برای پیروزی در بازی نیاز به اسلحه و زره دارید که باید با پول داخل بازی، آنها را تهیه کنید. با خرید Valorant Points در گیفت فا به آدرس https://giftfa.com ، اسلحه هایی به شما داده می شود که با یک گلوله از آنها به راحتی می توانید رقیب خود را از بازی حذف کنید پس حتما برای پیشرفت در بازی، باید سکه و ارز داخلی داشته باشید.

آیا خرید ولورانت پوینت ضروری است؟

شاید سوال کنید آیا خرید گیفت کارت ولورانت پوینت ضروری است که باید بگوییم شما بدون این گیفت کارت هم می توانید بازی کنید اما هر چه مراحل بازی شما بالاتر می رود، رقیبان سرسخت تری خواهید داشت که برای از پای درآوردن آنها باید امکانات و تجهیزات قدرتمندی داشته باشید. هیجان بازی در مراحل بالاتر به قدری زیاد می شود که حتما به شارژ کردن حساب اکانت خود نیاز پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید با امکاناتی که به واسطه خرید گیفت کارت Point Valorant در اختیار شما قرار می گیرد، هیجان و لذت بازی کردن بسیار بیشتر خواهد شد.

خرید ولورانت پوینت ترکیه

ریجن ترکیه مورد درخواست بسیاری از کاربران بازی ولورانت پوینت است. خرید ولورانت پوینت ترکیه از سایت گیفت فا امکان پذیر شده است و می توانید یکی از مقدارهای 175، 740، 1450، 2850، 5250 و 8500 را انتخاب کنید. برای خرید ولورانت پوینت ارزان ترکیه، مقدار 175 ارزان تر است و گران ترین مقدار هم 8500 است. مقداری که می خواهید را در سایت گیفت فا تعیین کنید تا قیمت دقیق آن برای شما نمایش داده شود.

سایت خرید ولورانت پوینت

اگر به دنبال سایت خرید ولورانت پوینت هستید، گیفت فا را به شما معرفی می کنیم. این سایت با بهترین قیمت ها و به صورت خرید آنی و سریع، کد ولورانت پوینت را در اختیار شما گیمرهای عزیز قرار می دهد و شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد بخش خرید ولورانت پوینت شده و ریجن درخواستی خود را انتخاب نمایید. سپس مقدار مورد نظر را تعیین کرده و مراحل خرید را تکمیل کنید. اگر هم برای خرید با مشکلی مواجه شدید و یا سوالی داشتید، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید ولورانت پوینت ترکیه ارزان

 آموزش فعال سازی و استفاده از کد ولورانت پوینت

نحوه استفاده از کد ولورانت پوینت به ترتیب مراحل زیر است : لانچ کردن بازی در مرحله اول فعال سازی Point Valorant، ابتدا لانچر بازی را باز کنید و پس از وارد کردن پسورد و یوزر نیم، وارد آن شوید. وارد شدن به استور بعد از اینکه وارد بازی ولورانت شدید، از منوی بالا و سمت راست، گزینه استور (sotre) را انتخاب کنید. ورود به قسمت کدها در استور بازی، از منو بالا گزینه prepaid Cards & Codes را انتخاب کنید و سپس کدی که خریداری کرده اید را وارد کنید. بعد از وارد کردن کد، گزینه submit را انتخاب نمایید. اضافه شدن ولورانت پوینت به اکانت پس از مراحل فوق، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن پرداخت دریافت می کنید و ولورانت پوینت خریداری شده به اکانت شما اضافه می شود.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Valorant

برای اجرای بازی Valorant در کامپیوتر نیاز به حداقل سیستم و کمترین کیفیت ممکن یعنی 30 فریم است که در این بخش به صورت لیست زیر توضیح داده ایم : سیستم عامل : ویندوز 7/8/10/11 پردازنده (Cpu): Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Athlon 200GE گرافیک (Gpu): Intel HD 4000 or AMD Radeon R5 200 مموری (Ram): 4 گیگ رم حافظه ی داخلی (Hard Drive): 25 گیگ

مختصری از بازی ولورانت

ولورانت یک بازی ویدئویی در ژانر تیراندازی تاکتیکی شخصیت محور است که 5 نفر در مقابل 5 نفر قرار می گیرند. شخصیت های بازی به مرور اضافه می شوند که هر کدام دارای 4 قابلیت منحصر به فرد خود هستند. دو قابلیت هر کدام از شخصیت ها رایگان است اما دو ویژگی منحصر به فرد را می توان با پول هایی که در دوره های مختلف بازی به دست می آید، خریداری کرد همچنین با همین پول امکان خرید اسلحه و زره هم وجود دارد. بازی ولورانت در زمان انتشار خود تنها یک حالت اصلی خنثی کردن بمب را دارد. یکی از تیم ها در محلی مشخص باید یک بمب بکارد و تیم مقابل باید مانع از این اتفاق شود. در نگاه اول شاید قابلیت های شخصت ها شبیه به هم باشند از جمله آنکه همه آنها می توانند بیشتر از یک اسلحه داشته باشند. شما به عنوان یکی از شخصیت های بازی در ابتدای بازی قادر خواهید بود تعداد زیادی از اسلحه ها را با قابلیت های متنوع خریداری کنید و در حین بازی از آنها استفاده کنید. اسلحه‌ هایی که در بازی ولورانت استفاده می شوند، می ‌توانند به اندازه بازی CS:GO کشنده و مرگبار باشند و تنها یک گلوله از این اسلحه ها کافیست تا رقیب را از پای در بیاورد.

خرید valorant points

 مزایای خرید ولورانت پوینت از گیفت فا

خرید گیفت کارت Valorant پوینت از گیفت فا، مزایایی خواهد داشت که در ادامه اشاره می کنیم : دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز ساماندهی گیفت فا دارای نماد اعتماد الکترونیک است و شما با اطمینان می توانید از سایت خرید کنید. پشتیبانی تخصصی به صورت تیکت و آنلاین سایت گیفت فا خدمات پشتیبانی را در نظر گرفته است و اگر در مراحل خرید ولورانت پوینت با مشکلی مواجه شدید و سوالی داشتید، می توانید به صورت آنلاین با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. ارائه بهترین قیمت با توجه به نرخ ارز قیمت Point Valorant در گیفت فا بسیار مناسب در نظر گرفته شده است تا کاربران بازی از خرید خود راضی باشند. پرداخت آنلاین و تحویل آنی بلافاصله بعد از خرید ولورانت پوینت، برای شما فعال شده و قابل استفاده خواهد بود. دریافت امتیاز با هر خرید و تبدیل امتیازات به کد تخفیف با هر خرید از گیف فا به شما کد تخفیف اختصاص داده می شود که از این کد می توانید در خریدهای بعدی استفاده کنید.

سخن پایانی

اکثر بازی های امروزی دارای یک واحد پولی هستند و کاربران با ورود به بخش فروشگاه بازی می توانند سکه بخرند و از آن برای خرید امکانات و آیتم های مختلف بازی استفاده کنند. بازی آنلاین Valorant هم همینطور است و واحد پولی آن پوینت است. کاربران این بازی پر طرفدار با خرید ولورانت پوینت، از اسکین ها داخل بازی بهره مند شوند. در صورت تمایل به خرید ولورانت پوینت، این گیفت کارت قابل خرید از سایت GiftFa.com می باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر