سایت شماره یک:

 

 

امروزه موضوع آب آلوده در مبحث سیستم تصفیه آب شهری تبدیل به دغدغه اصلی ساکنان شهرها شده است. سیستم قدیمی تصفیه آب و وجود انواع آلاینده ها در آب آشامیدنی باعث این نگرانی شده است تا حدی که مجبور به تصفیه مجدد آب و تهیه آب تصفیه کن خانگی شده ایم. از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می توان به کاهش سختی آب، حذف کلر، فلوراید و انواع آلاینده های آب و باکتری ها و میکروب های مضر اشاره کرد.

برای این که چه دستگاه تصفیه آب اصلی را بخرید ابتدا باید مارک های معتبر آن را بشناسید. برند های متفرقه در بازار که از نظر قیمت و کیفیت و بازدهی با یکدیگر متفاوت هستند بسیاری از افراد را دچار سردرگمی می کنند در این مطلب برای راهنمایی شما می باشد که برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی را معرفی کنیم .این که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و  کدام مارک تصفیه آب بهتر است از سوالات خریداران هنگام خرید می باشد. شرکت مینروا فیلتر نمایندگی رسمی برند های اصل و اورجیتال در ایران می باشد و با شناخت مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال و اصل می توانید بهترین آن را برای خود  از این شرکت تهیه کنید.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تایوانی همواره مناسب ترین قیمت را نسبت به کیفیت و کارکرد بسیار خوب خود داشته اند و همین علت محبوبیت بیش از اندازه ی این دستگاه ها در بازار بوده است . تایوان قطب اصلی تولید بهترین برندهای تصفیه آب خانگی در دنیا می باشد و به دلیل ارزان بودن نیروی کار در این کشور و تولید انبوه ، قیمت های این دستگاه ها مناسب و مقرون به صرفه است. سه برند  سی سی کا ،سافت واتر و مینروا معتبر ترین مارک های تصفیه آب تایوانی هستند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

مینروا

مینروا تصفیه آب هایی با فناوری اسمز معکوس تولید کرده که موثر ترین و جدید ترین روش برای جداسازی آلاینده ها و املاح آب است. تصفیه آب مینروا با در اختیار داشتن فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی تا 99 درصد ذرات آلوده و املاح آب را از بین می برد. از دیگر ویژگی های تصفیه آب مینروا پمپ قدرتمند و مخزن آنتی باکتریال تانک پک 16 لیتری است برند مینروا بی شک بهترین مارک تصفیه آب تایوانی می باشد که در چندین سال گذشته پر فروش ترین دستگاه آب تصفیه کن بوده است. مینروا تصفیه آب های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی، 8 مرحله ای یووی دار فرابنفش و 8 مرحله ای اکسیژن ساز را تولید و به بازار عرضه کرده است . از مزایایی برند مینروا این است که دارای نماد اصالت می باشد. یعنی به آسانی می توان دستگاه اورجینال از فیک آن را شناسایی کرد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

سی سی کا

کمپانی سی سی کا از بهترین سیستم تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند و  در مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز آن ها را تولید کرده که بسیار عملکرد قدرتمندی دارند .سی سی کا  برند قدیمی و معروف تایوانی که نزدیک به نیم قرن سابقه درخشان در ساخت و تولید انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و قطعات و لوازم جانبی آن را دارد. از ویژگی های سی سی کا می توان به ممبران آمریکایی، پمپ قوی، مخزن آنتی باکتریال و اتصالات و شیرآلات با دوام اشاره کرد. قیمت تصفیه آب سی سی کا نسبت به برند مینروا ارزان تر می باشد.

این شرکت توسعه و گسترش تولیدات خود را در اولویت خود گذاشته تا با تولید دستگاه ها ی تصفیه آب با بهترین کیفیت و بازدهی بتواند به شعار خود که دستیابی تمامی مردم دنیا به آبی سالم و بهداشتی است برسد..

سافت واتر

این برند دستگاه های تصفیه آب با فرایند اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون تولید کرده است. بهترین و حرفه ای ترین مدل سافت واتر می توان به دستگاه 8 مرحله ای اسمز معکوس قلیایی اکسیژن ساز آن اشاره کرد . دهد این کمپانی در سال 1946 تاسیس شد که توانسته تا به امروز رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. سافت واتر یک برند اقتصادی است که می تواند به خوبی آلودگی های آب شرب منزل شما را از بین ببرد و آبی زلال و خالص به شما تحویل دهد. این دستگاه علاوه بر حذف آلاینده ها سختی آب و املاح آن، آب را یونیزه کرده و خاص آنتی اکسیدانی به آن می دهد و اکسیژن آن را افزایش می. تصفیه آب سافت واتر مونتاژ شده در ایران می باشد اما مدل های تقلبی آن در بازار نیز وجود دارد که در هنگام خرید باید به اورجینال بودن دستگاه دقت کنید.

مشخصات دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

نوع روش تصفیه دستگاه نیز مهم است. دستگاه های اصل تایوان از فناوری اسمز معکوس استفاده می کنند که بهترین روش تصفیه آب می باشد .یکی از مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال و اصل ،  برند آن می باشد. تمامی قطعات دستگاه باید تایوانی و اصل باشند. حک برند روی دستگاه نشان از اصالت دستگاه می باشد. دستگاه های مینروا نماد اصالت برای شناسایی تصفیه آب های تقلبی دارند..

دستگاه های تایوانی با برند های معتبر دارای استاندارد های بین المللی از جمله NSF, CE,FDA,WQ می باشند که باید از وجود این استاندارد ها بر روی دستگاه اطمینان پیدا کنید. نمایندگی های معتبر با ضمانت دستگاه شما متعهد می شوند تا در صورت بروز مشکل برای دستگاه بدون هزینه مشکل را برطرف نمایند.ضمانت بی قید و شرط دستگاه و خدمات پس از فروش آن که پس از نصب به شما داده می شود مهم ترین نکته در خرید دستگاه اورجینال است.

مشخصات دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

فروش اینترنتی آب تصفیه کن خانگی

برای سهولت خرید شما مشتریان، فروش اینترنتی آب تصفیه کن خانگی از طریق سایت مینروا فیلتر نیز امکان پذیر است تا شما بتوانید با صرفه جویی در وقت خود در کوتاه ترین زمان دستگاه مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید تا اسرع وقت کارشناسان شرکت برای ارسال و نصب آن در محل شما حاضر می شوند . شرکت مینروا فیلتر نمایندگی برند های معتبر تایوانی مینروا و سی سی کا و سافت واتر در ایران می باشد. . قیمت دستگاه تصفیه آب در مینروا فیلتر به دلیل آن که نمایندگی رسمی این برند ها می باشد بسیار مناسب و با کم ترین نرخ است . این شرکت هم چنین لوازم جانبی و تجهیزات مربوط به دستگاه تصفیه آب مثل انواع فیلتر ها و پمپ و اتصالات را نیز با بهترین قیمت به فروش می رساند. ارسال و نصب رایگان، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، خدمات پس از فروش، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه، امکان خرید با قیمت قطعی داخل جشنواره های فروش ویژه تنها با پرداخت بیعانه اندک ، امکان خرید با قیمت قطعی با پرداخت بیعانه و تکمیل وجه در ماه های آینده ویژگی های خرید از شرکت مینروا فیلتر می باشد.

 این مجموعه با ارائه دستگاه های اورجینال گارانتی یک ساله ی شرکت را نیز در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید برای دریافت راهنمایی و یا مشاوره خرید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب مناسب ترین آب تصفیه کن یاری نمایند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر