سایت شماره یک:

 

بر اساس تحقیقات و مطالعات انجام شده ویپ های بدون نیکوتین ضرر کمتری نسبت به ویپ های دارای نیکوتین دارند و همچنین افراد کمتر دچار اعتیاد می شوند. اما مصرف ویپ بدون نیکوتین نیز مضرات خودش را دارد همانطور که مصرف بیش از حد هر چیزی باعث آسیب رساندن به خودمان میشود. ویپ بدون نیکوتین عوارضی مانند تحریک سیستم تنفسی˓ آسیب رگ های خونی˓ ضرر برای دندان و التهاب لثه را دارد پس باید در مصرف آن احتیاط کنید.

14

 

ترکیبات داخل مایع ویپ

برای شروع ویپینگ ابتدا باید مایع درون ویپ را تهیه کنید که حاوی ترکیبات گیاهی مانند طعم دهنده ها یا اسانس˓ آب˓ پروپیلن گلیکول˓ گلیسیرین گیاهی می باشد. این مایع درون مخزن دستگاه ریخته می شود و کویل با حرارت دادن به مایع درون ویپ آن را به بخار تبدیل می کند و حس سیگار کشیدن را در افراد القا میکند. مایع درون ویپ که به آن جویس یا ایجوس نیز گفته می شود در انواع مختلفی موجود می باشد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. یکی از مواردی که در هنگام خرید جویس ویپ مورد توجه قرار میگیرد میزان نیکوتین درون جویس ها میباشد. جویس ها در انواع مختلفی تولید می شود که برخی از آن ها حاوی نیکوتین و برخی دیگر فاقد نیکوتین می باشند. نیکوتین که ماده ای اعتیاد آور است عوارض زیادی را برای مصرف کننده ها به همراه دارد و فرد مصرف کننده را دچار وابستگی و اعتیاد می کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما جویس های فاقد نیکوتین هستند که هم اعتیاد کمتری را برای فرد دارند و هم کمتر به سلامت مصرف کننده آسیب میزنند.

 

16

جویس های بدون نیکوتین

از آنجایی که نیکوتین یکی از مضر ترین موادی است که میتوانید مصرف کنید˓ بهتر است از جویس بدون نیکوتین استفاده کنید که تا حد زیادی عوارض دستگاه ویپ را کاهش میدهد. با اینکه نیکوتین موجود در جویس با نیکوتین سیگار تفاوت دارد ولی باز هم مضر بوده و اعتیاد آور است و نباید در مصرف آن زیاده روی کرد چون در طولانی مدت برای بدن خطرناک است.

17

 

ترک سیگار با جویس های بدون نیکوتین

برای افرادی که زیاد سیگار مصرف میکنند سیگار به یک جزء جدانشدنی تبدیل شده و ترک کردن سیگار برای آن ها بسیار سخت است. اگر به دوستان و اطرافیان خود که سیگار میکشند توجه کنید ˓ مشاهده میکنید که بار ها به دلایل مختلف مثل خراب شدن دندان ها˓ تنگی نفس و خطر ابتلا به سرطان تلاش کرده اند تا سیگار را ترک کنند ولی هر بار شکست خورده اند˓ چون به سیگار اعتیاد پیدا کرده اند و به آن وابسته شده اند. ما به این افراد پیشنهاد میکنیم تا روش ترک سیگار با ویپ را امتحان کنند˓ شاید اینبار توانستند موفق شوند.

در سال های 2016 تا 2017 تحقیقاتی در مورد ترک کردن سیگار انجام شد و دانشمندان به این نتیجه رسیدند که تمام روش هایی که برای ترک کردن سیگار توصیه شده فایده ای نداشته و پیشنهاد شده که اگر افراد سیگاری برای مدتی ویپ بدون نیکوتین مصرف کنند به آن ها کمک میشود تا بتوانند به تدریج سیگار را ترک کنند.

تفاوت نیکوتین ویپ با نیکوتین سیگار

به این دلیل که نیکوتین موجود در ویپ در حالت بخار وارد بدن می شود ˓ تاثیراتی را بر روی بدن می گذارد که در این مورد سیگار و ویپ با هم شباهت دارند. بیشتر سیگار های معمولی حاوی نیکوتین 4 تا 14 میلی گرم هستند که فرد با سیگار کشیدن مقدار بسیاری از آن را وارد ریه های خود می کند که البته این مقدار بستگی به نحوه ی سیگار کشیدن فرد هم دارد. از آنجایی که میان هر پک از سیگار کمی فاصله وجود دارد˓ مقداری از نیکوتین داخل سیگار وارد بدن نمیشود و میسوزد. در دستگاه های ویپ نیز به همین صورت است و مقدار نیکوتینی که وارد بدن میشود به دو مورد بستگی دارد : اولین مورد˓ میزان تنفسی که فرد در هر بار استفاده از دستگاه دارد و دومین مورد به بازدم او بستگی دارد.

همچنین نوع دستگاه هم در مقدار نیکوتینی که وارد بدن میشود تاثیر دارد.

میزان نیکوتین موجود در سیگار

اگر بخواهیم مقدار نیکوتینی که در سیگار وجود دارد را بررسی کنیم، باید بگوییم که به اندازه یک گرم تنباکو در هر سیگار وجود دارد. میزان نیکوتینی که در یک گرم تنباکو وجود دارد، حدود 8 میلی گرم می باشد که از این مقدار، میزان زیادی از آن جذب بدن نمی شود. البته باید به این مورد اشاره کنیم که سیگار هم مانند ویپ انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها مقدار نیکوتین متفاوتی دارند.

همچنین باید این را هم بدانید که میزان نیکوتینی که در هر نخ سیگار وجود دارد ، چیزی بین 8 تا 20 میلی گرم می باشد که این میزان نیز بر اساس نوع و برند سیگار متفاوت خواهد بود. به همین دلیل میزان نیکوتین موجود در سیگار، 8 میلی گرم اعلام می شود، چرا که احتمال خیلی کمی وجود دارد که تمام نیکوتین موجود در سیگار به بدن فرد مصرف کننده جذب شود.

همچنین علاوه بر این نکته که تمام نیکوتین موجود در سیگار جذب بدن نمی شود، میتواند به عواملی مانند تعداد دفعات استفاده فرد از سیگار، میزان کام هایی که می گیرد و همچنین میزان سوختن سیگار و کام نگرفتن از سیگار هنگام روشن بودن آن ˓ نیز بستگی داشته باشد.

میزان نیکوتین موجود در ویپ

بیشتر جویس ویپ های که در بازار وجود دارند حاوی نیکوتین 0 تا 12 میلی گرم هستند و حتی در برخی از جویس ها 36 میلی گرم نیز وجود دارد که انتخاب این مقدار به سلیقه فرد بستگی دارد. جویس با مقدار نیکوتین 0 میلی گرم که در مورد آن توضیح دادیم فاقد نیکوتین است و مناسب افرادی می باشد می خواهند سیگار را ترک کنند.

سخن پایانی

برای تهیه ویپ باید به عواملی مانند مقداری که میخواهید هزینه کنید˓ مقدار نیکوتینی که قصد دارید مصرف کنید و طعمی که مطابق سلیقه شماست˓ توجه کنید. برای مقایسه انواع ویپ و جویس ویپ و اینکه خرید ویپ بهتری داشته باشید باید یه سایت های معتبر مراجعه کنید. سایت جویس لند یک سایت معتبر که با فروش محصولات با کیفیت اعتبار خود را تضمین کرده است. این سایت با تیم فروش و پشتیبانی با تجربه ای که دارد می تواند شما را در خریدتان راهنمایی کند.

09909508757

09190625333

تگ های مرتبط

ارسال نظر