سایت شماره یک:

 

بهترین محصول مراقبت از پوست برای هر فرد معنی متفاوتی دارد و نمی توان یک محصول خاص را برای افراد مختلف توصیه کرد. طبق نظر متخصصان قدم اول برای داشتن پوستی زیبا و سالم، شناخت کافی از نوع پوست است و در مراحل بعدی تحقیق و شناخت بهترین برندهای مراقبت پوستی. تیم مشاوران پوستی گیلاسک ابتدا توضیحاتی ازانواع پوست ارائه کرده و در مراحل بعدی به توضیحاتی از بهترین برندها می پردازد.

 

 

بهترین محصولات مراقبت پوستی

شاید شما هم از کسانی باشید که با استفاده از محصولات مراقبت پوستی ، سریعا واکنش نشان داده و جوش یا لک های زیادی روی پوست خود مشاهده می کنید و تجربیات ناخوشایندی از این محصولات دارید. توصیه ما به شما این است که از بهترین برندهای جهانی محصولات پوستی استفاده کنید.

 چرا که این برندها، با بکارگیری محصولات گیاهی و عدم استفاده از محصولات بی کیفیت، حساسیتی ایجاد نخواهند کرد. لازم به ذکر است که لوازم پوستی را از مراکز معتبری مانند داروخانه ها یا فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا ، ترب ، گیلاسک و روژا شاپ و ... خرید کنید. چرا که این وب سایت ها بسیار معتبر بوده و همواره اصل محصولات را به فروش می رسانند.

 از مهم ترین محصولات پوستی که باید برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست خود بگنجانید می توان به آبرسان ها ، کرم ضد آفتاب پوست ، کرم مرطوب کننده ، شوینده ها و ... استفاده کرد از این میان چندی از محصولات به دلایل زیادی به محبوبیت بالا رسیده اند. محصولاتی مانند شوینده نوتروژینا ، تونر بادی شاپ و روشن کننده اولاین .

 فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک با در نظر گرفتن عوامل مختلف مانند میزان رضایت کاربران، فروش و تقاضای جهانی، توصیه متخصصان و ... این محصولات را معرفی و عرضه می کند. افتخار گیلاسک ، توزیع اصل بهترین برندهای جهانی مراقبت پوستی می باشد. ما در بخش های  بعدی ، به توضیحات انواع پوست ها پرداخته و در ادامه با معرفی مزایای محصولات روتین پوستی ، بهترین برند آنها را معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی انواع پوست

پوست چرب: معمولا چرب و براق به نظر می رسد و مستعد انواع جوش هاست.

پوست خشک: سریعا خشک و بی آب شده و دچار خارش و پوسته پوسته شدن و کشیدگی می شود.

پوست حساس: به محصولات پوستی سریعا واکنش نشان داده و دچار سوزش، التهاب و قرمزی می شود.

پوست مختلط: در نواحی T صورت چرب بوده و سایر نقاط مانند گونه ها و ... خشک می باشد.

پوست نرمال: پوستی ایده آل که هیچ حساسیت و چربی و ... روی آن احساس نمی شود.

 

 

کرم ضد آفتاب پوست

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فصل های گرم ، لکه های پوستی و تیرگی هایی روی پوست خود مشاهده کرده باشید. متاسفانه فعالیت های انسانی باعث از بین رفتن لایه اوزون شده و سلامت پوست انسان به خطر افتاده است. کرم های ضد آفتاب با ایجاد سدی روی پوست ، مانع از اثرات این اشعه ها بر پوست شده و از بروز لک ، تیرگی ، چروک و و سرطان پوست جلوگیری می کند. توصیه می کنیم که برای خرید کرم ضد آفتاب  هرگز قیمت را ملاک قرار نداده و با مطالعه اطلاعات روی بسته بندی آن، به کشور سازنده ، نوع مارک، spf  و ... توجه کنید. از بهترین برندهای ضد آفتاب می توان به نوتروژینا، ایزدین، اوردینری و ... اشاره کرد. شما می توانید جهت خرید کرم ضد آفتاب اصل به فروشگاه اینترنتی گیلاسک مراجعه کنید.

6

 

شوینده های صورت

استفاده از لوازم آرایشی، کرم پودرها، گرد و غبار هوا، و چربی و سلول های مرده روی پوست، باعث ایجاد آلودگی روی پوست شده و سلامت آن را به خطر می اندازد. این آلودگی ها، به مرور زمان از طریق منافذ پوستی وارد لایه های زیرین پوست شده و باعث ایجاد جوش و آکنه می شوند. شوینده صورت با پاکسازی منافذ پوستی، آنها را از آلودگی ها پاک کرده و به این ترتیب از بروز جوش ها جلوگیری می کنند. یکی از بهترین شوینده های صورت، شوینده نوتروژینا می باشد. این محصول به دلیل اثر گذاری بالا در سراسر جهان معروف شده است و توانسته محبوبیت زیادی بدست آورد. شاید بتوان شوینده نوتروژینا را موفق ترین محصول برند نوتروژینا نامید که عامل زیادی بر موفقیت این برند بزرگ پوستی دانست.

تونر پوست

تونر ها به طور کلی جهت کنترل ph  پوست ساخته شده اند. چرا که بعد از شستشوی صورت، پوست ph  استاندارد خود را از دست داده و آسیب پذیر می شود. تونرها هم چنین با محکم کردن بافت پوست، کوچک تر کردن منافذ پوستی، و حذف چربی های اضافه روی پوست ها مانع از ورود آلودگی ها روی پوست شده و به این ترتیب از جوش جلوگیری می کنند. توجه کنید که اگر پوست شما حساس است حتما ازتونرهایی استفاده کنید که فاقد الکل باشد. یکی از محبوب ترین تونر پوست، تونر بادی شاپ می باشد. مشاوران پوستی فروشگاه اینترنتی گیلاسک ، به دلایل زیادی این تونر را توصیه می کنند که مهم ترین آن میزان اثر گذاری سریع آن بر روی پوست می باشد.

 

آبرسان پوست

بعید است که تاکنون نام آبرسان و ضرورت آن بر پوست بر کسی پوشیده باشد. آبرسان ها با جذب رطوبت اطراف و انتقال آن به لایه های مختلف پوستی، رطوبت آن را تامین کرده و از بروز چین و چروک و لک جلوگیری می کنند. استفاده از آبرسان از آن جهت از طرف متخصصان پوستی توصیه می شود که با بالارفتن سن، پوست دهیتراته شده و اثرات چین و چروک نمایان می شود. اما آبرسان ها با حذف این چین و چروک ها، فرایند پیری را تا زمان زیادی به تاخیر می اندازند.  برند کلینیک یکی از برترین برندها در تولید آبرسان هاست. آبرسان کلینیک از برترین آبرسان های تولید شده در دنیاست که با اثرات فوق العاده، توجه متخصصان پوستی و مردم سراسر جهان را به خود جلب کرده است. شما می توانید برای خرید آبرسان پوست، اصل این محصول را از فروشگاه پوستی گیلاسک تهیه نمایید. افتخار گیلاسک عرضه اصل بهترین برندهای جهانی پوستی می باشد.

7

روشن کننده پوست

افراد زیادی تمایل به تغییر رنگ پوست و روشن شدن آن دارند. تیرگی پوست می تواند ناشی از عوامل ژنتیکی یا اثرات آفتاب سوختگی و لک های ناشی از محصولات پوستی نامرغوب و  ... باشد. در هر صورت متخصصان موفق به تولید محصولاتی شده اند که باعث درخشش و روشن شدن پوست می شود.  طبق تحقیقات گیلاسک، کرم روشن کننده اولاین به دلیل اثرات بالا و مشابه لیزر درمانی، توانسته است توجه دنیا را به سمت خود جلب کند. این محصول با حذف لک و تیرگی ها، درخشش و زیبایی خاصی به پوست می بخشد.

 

سخن پایانی

هرگز فراموش نکنید که پوست شما گران بها ترین لباس شما می باشد. پس هرگز آن را فدای پول نکنید و برای آن از بهترین برندهای جهانی استفاده کنید. برندهایی اصیلی مانند نوتروژینا ، کلینیک ، ایزدین و بادی شاپ ، اوردینری و ... که حساب خود را پس داده اند. فروشگاه محصولات پوستی گیلاسک مفتخر است که عرضه کنده اصل این محصولات می باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر