فروش انواع شیرالات سیم ایتالیا شیرالات سیتکوواتصالات توپی برزیل

سایت شماره یک:

 

شیرآلات از بخشهای مهم ساختمان و صنایع می باشند که در انواع شیرآلات بهداشتی و شیرآلات صنعتی توسط شرکتهای داخلی وخارجی تولید می شوند، این محصولات به علت کاربرد مهمی که دارند باید از یک برند مطرح و معتبر خریداری شوند تا بتوانند بهترین کارایی را از خود نشان دهند.

برند سیتکو با واحدی درست و یکپارچه در سال 1990 فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی، صنعتی در کشور چین آغاز نمود و موفق شد با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات مدرن و دستگاه

های نوین سبد محصولی کاملی از لوله و اتصالات و شیرآلاتی که مربوط به بخششهای مختلف ساختمان (موتورخانه، حمام و آشپزخانه) هستند را با سطح کیفیتی بالا تهیه و راهی بازار نماید.

در مجموعه سیتکو جلب رضایت مشتریان از هدفهای بزرگ این مجموعه بوده که در همین راستا توانسته رضایت بسیاری از خریداران، تأمین کنندگان و سرمایه گذاران را بدست آورد.

شیرالات سیتکو

شیر روشویی سیتکو، شیر ظرفشویی سیتکو، شیر توالت سیتکو ، شیر حمام سیتکو در رنگ های طلایی، رزگلد، سفید، برنزی، استیل، کروم، مشکی، به صورت شیرآلات توکار، شیرآلات اهرمی خارجی، شیرآلات اهرمی ایرانی، شیرآلات شاوری، شیرآلات الکترونیکی با کیفیت عالی ساخته و تولید می شوند.

این محصولات با طرحها و رنگهای زیبا و چشمگیری به صورت متنوع مطابق با سلیقه های مختلف به گونه ای طراحی شده اند که زیبایی دکوراسیون داخلی خانه را دوچندان می نمایند.

همچنین شرکت سیتکو تولید شیرآلات صنعتی را نیز در رأس کار خود قرار داده و محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید نموده است.

انواع شیرآلات صنعتی سیتکو

شیر غیرگازی، شیر فلکه سوزنی، شیر گازی تایید، شیر غیرگازی دسته کلیدی، شیر غیر گازی یک سر رو پیچ، شیر کلکتوری، شیر غیرگازی صافی دار، شیر کولر، ست اتصالات حوله ای، ست اتصالات رادیاتور، شیر اطمینان، شیر سوپاپ، تبدیل برنجی، شیر صافی، شیر چپقی، شیر زانویی، شیر خودکاربرنجی، شیر غیرگازی صافی دار، شیر غیرگازی دو سر روپیچ، شیر خودکارفنری، شیر شناور، شیر و زانوی رادیاتور، شیرفلکه طرح سیم و کیتز.

تمامی شیرآلات سیتکو از درجه یک ترین مواد اولیه تولید شده اند که عملکردی عالی و دوامی بالا دارند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از ارکان اصلی شرکت سیتکو بوده است و تا به امروز با بالا نگهداشتن کیفیت بالا با شایسته ترین قیمت را برای محصولات در نظر گرفته است و در اختیار متقاضیان قرار داده است.

 

 

شیرآلات سیم ایتالیا

مجموعه سیم ایتالیا یک پیشرو جهانی در تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی می باشد که در سال 1957 میلادی در کشور ایتالیا تأسیس گردید و موفق شد شیرآلات را با کیفیت بالا تولید کند و سهم بزرگی از بازارهای جهانی و بین المللی را به خود اختصاص دهد.

پس اگر برای خرید شیرآلات به دنبال برندهای خارجی هستید به شما توصیه می کنیم اطلاعات خود را در مورد برند سیم ایتالیا بالا ببرید چرا که برند سیم یکی از برندهای پرآوازه اروپایی می باشد که نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان جهانیان به محبوبیت بالایی رسیده است.

شیرآلات سیم ایتالیا از با کیفیت ترین مواد اولیه با پیشرفته ترین دستگاه های تولید و متدهای جدید روز دنیا طراحی و تولید می شوند.

انواع شیرآلات سیم ایتالیا

شیر فلکه کشویی، شیر فلکه سوزنی، شیر خودکار یکطرفه ای، شیر خودکار یکطرفه فنری، شیر خودکار یکطرفه دریچه ای، شیر صافی، شیر گازی، شیر فلکه آتشنشانی، شیر پیسوال، شیر لباسشویی، شیر پکیجی، شیر فشارشکن، شیر تخلیه هوا، شیر مینی والو، شیر یکطرفه صافی دار ته چاهی، شیر شلنگی، تفلون مایع.

تمام شیرآلات سیم ایتالیا از مواد اولیه عالی به نام برنج، مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده اند که برای محدوده وسیعی ازسیالات کاربرد دارند.

به عنوان مثال: شیرفلکه سوزنی سیم ایتالیا که آب بندی بسیار خوبی دارد برای انواع مایعات، روغنها و سایر سیالات غیر قابل اشتعال کاربرد دارد که در سیستم های گرمایشی، سیستم های بهداشتی و پنوماتیک، انتقال بخار، سرویس های لوله کشی منازل و شبکه های آبرسانی، شبکه های توزیع گازوئیل، بنزین و... مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های شیرآلات سیم ایتالیا

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی

  • مستحکم در برابر فشارهای بالا

  • کارکرد عالی، ماندگاری بالا

  • مقاوم در برابر دماهای مختلف

  • مقاوم در برابر ضربه

برند سیم در میان ایرانیان جای بسیار خوبی باز کرده است و این را می توان از حضور 50 ساله سیم در بازار ایران ثابت کرد، مطرح بودن سیم ایتالیا در میان ایران سبب شده است تا برندهای داخلی را در رقابت با خود وا دارد.

شرکت سیم ایتالیا به عنوان شرکت سبز که به معنای مدافع محیط زیست است شناخته می شود و موفق شده است گواهینامه هایی نظیر: SA 8000 , PAS 99, OHSAS 18001, HSO 5001, ISO 140001, ISO 9001 را کسب نماید.

قیمت شیرفلکه سیم ایتالیا

فاکتورهایی همچون: جنس مواد اولیه، نرخ ارز، نوع شیر و... در قیمت نهایی شیرآلات تأثیرگذار هستند اما شرکت سیم ایتالیا در تلاش است تا با بالا نگهداشتن کیفیت شیرآلات، نازل ترین قیمت را برای آنها در نظر بگیرد.

متأسفانه با بالا رفتن نرخ ارز، قیمت شیرآلات وارداتی سیم با افزایش قیمت روبرو شده اند اما ماندگاری و کیفیت بالای آنها باعث شده است که تا سالیان متمادی نیاز به تعمیر و تعویض نداشته باشند که همین موضوع قیمت آنها را به صرفه می نماید.

 

 

اتصالاتی توپی برزیل

لوله های گالوانیزه ای که به طول شش متر هستند در مسیر آنها با توجه به نقشه ی طراحی شده از اتصالات مختلفی استفاده می کنند، این اتصالات به علت اینکه نقش بسیار مهمی را در لوله کشیهای مختلف دارند، باید از یک برند معتبر که در بازار اتصالات امتحان خود را به خوبی پس داده باشند انتخاب شوند.

ما در این مقاله یکی از شرکت های تولید اتصالات توپی را به شما معرفی می نماییم تا با آسودگی خاطر از عملکرد خوبشان، محصولاتشان را خریداری نمایید.

شرکت برزیل در سال 1938 میلادی در راستای تولید اتصالات چدنی فعالیت خود را آغاز نمود و موفق شد با آلیاژ منحصربه فرد خود انواع اتصالات توپی برزیل را با ماشین آلات مدرن، توسط کادری مجرب و متخصص تولید نماید و خود را به عنوان تولید کننده موفق و برتر در میان جهانیان معرفی کند و سهم بزرگی از بازارهای بین المللی را به خود اختصاص دهد.

انواع اتصالات توپی برزیل

سه راه 45، سه راه کنج، سه راه تبدیل، سه راه، چهار راه تخت، بوشن تبدیل، بوشن، چپقی، چپقی 45 درجه، درپوش، گپ، مغزی تبدیل، روپیچ توپیچ ، تبدیل ماسوره، زانو تبدیل، زانو، زانو 45 درجه، مهره ماسوره.

این اتصالات در سایزهای 1/4 تا 6 اینچ مطابق با استاندارد فنی EN 10242 به صورت NPI و BSP تولید می شوند که فقط در رزوه ها تفاوت دارند و همچنین مدل BSP نسبت به مدل NPI فشار کمتری را می تواند متحمل شود.

موارد استفاده از اتصالات توپی برزیل

اتصالات توپی برزیل مقاومت مکانیکی بالایی در برابر ضربه دارند که در تأسیسات آب ساختمان، در تاسیسات تهویه مطبوع و تاسیسات صنعتی، در خطوط لوله هوا تحت فشار، درسیستمهای آبیاری کشاورزی و تاسیسات آتش نشانی و... به منظور تغییر ساز و تغییر جریان، انشعاب گیری، رابط بین دوشبکه به کار برده می شوند.

شرکت توپی برزیل به منظور کاهش هزینه های تمام شده اتصالات خود در کشورهای با جمعیت بالا مانند چین و هند تولید می کند تا با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار بگیرند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر