سایت شماره یک:

چه علائمی نشان دهنده گرفتگی لوله است؟ طبیعتا اولین نشانه‌ای که شما باید آن را دلیلی بر گرفتگی لوله ببینید،‌ موقعی است که هنوز آب به کاسه یا زمین نرسیده است، ولی بوی بدی به مشامتان می‌رسد، این بو ممکن است قبل از بالا آرودن آب شما را آگاه کند که لوله فاضلاب یا دستشویی گرفته و آب به زودی بالا می‌آید.

فرقی نمی‌کند گرفتگی فاضلاب یا لوله کفشور یا حتی لوله دستشویی باشد، بوی بدی از آنها می‌آید، تخلیه نشدن فضولات در کاسه توالت یا سینک ظرفشویی دلیل دوم و واضحی است که نشان می‌دهد گرفتگی لوله رخ داده و نیاز به راه حل است.

گرفتگی لوله فاضلاب

لوله فاضلاب مخصوصا برای آپارتمان‌هایی که واحد‌های زیاد دارند، زیاد رخ می‌دهد و به دلیل اینکه ممکن است چندین واحد را درگیر کند و یا برای کل آپارتمان این مشکل پیش بیاید، برطرف کردن آن توسط افراد مشکل می‌شود و نیاز است که با مراکز لوله بازکنی در عظیمیه تماس بگیرید.

فراموش نکنید اگر خودتان نتوانستید مشکل را برطرف کنید و فرض کنید که با گذشت زمان کم کم آب تخلیه می‌شود، شما کار را سخت‌تر و بقیه ساکنین آپارتمان را در دردسر می‌اندازید، ممکن است لوله فاضلاب جری گرفته باشد که به لوله‌های تمام واحدها آسیب برساند.

گرفتگی دستشویی فرنگی

قبل از گرفتن لوله‌های توالت، شما با بوی آن متوجه می‌شوید. اگر به آن توجه نکنید خیلی زود آب و فضولات بالا آمده و باید در این مواقع با روش‌های خانگی یا کمک خواستن از فرد متخصص لوله بازکن، این مشکل را حل کنید.

رفع مشکل گرفتگی دستشویی فرنگی، خیلی کار سختی نیست در اکثر موارد خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید، اما ممکن است گرفتگی بر اثر مدفوع نباشد و اشیا، دستمال کاغذی، رسوب، خلال و نخ دندان و خیلی چیزهای دیگری ممکن است علت گرفتگی باشند. در این مواقع با کمک دستگاه‌های لوله بازکن می‌توانید گرفتگی را برطرف کنید.

27

گرفتگی دستشویی ایرانی

در دستشویی ایرانی نیز، همانطور که در دستشویی فرنگی توضیح دادیم، همه این اتفاقات ممکن است رخ دهد و شما باید به محض استشمام بوی بد فاضلاب چاره‌ای برای این مشکل بیندیشید. بعضی وقت‌ها می‌توانید زودتر از رسیدن آب به سطح کاسه توالت، علت را پیدا و گرفتگی را برطرف کنید.

در همین جا تذکر می‌دهیم که از اسید به عنوان لوله بازکن استفاده نکنید. چرا؟ زیرا اسید محلول شیمایی فوق العاده قوی است که باعث ایجاد نشتی در لوله شوند. چسب‌هایی که برای اتصالات لوله استفاده شده با اسید از بین می‌روند و نشتی را ایجاد می‌کنند. در این صورت شما باید به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل نشتی لوله خود نیز باشید.

گرفتگی سینک ظرفشویی

بارها مواردی داشتیم که سینک ظرفشویی آنها گرفته شده و از نوع گرفتگی شدید بوده که خودشان نمی‌توانستند باز کنند. اگر مشاهده می‌کردند که هیچ گونه مواد غذایی در لوله گیر نکرده اما گرفتگی ایجاد شده یا حتی دستمال کاغذی نیز باعث این اتفاق نشده، باعث تعجب آنها می‌شد. با تعجب می‌پرسیدند چه چیزی علت آن بود؟ نیروهای ما نیز در پاسخ آنها را از علل گرفتگی سینک ظرفشویی آگاه می‌کردند که این اتفاق دوباره برای آنها پیش نیاید.

اما یکی از عللی که اصلا افراد به آن دقت نمی‌کنند و تعجب‌آور بود برایشان، ظروف روغنی بود که هنگام ظرف شستن در خود سینک آن را تمیز می‌کردند. روغن به مرور زمان در لوله‌های ظرفشویی رسوب کرده و می‌تواند عاملی بر گرفتگی شدید باشد. موارد دیگری هم علت این اتفاق است به طور مثال هنگام لوله کشی شیب لوله را کم در نظر گرفتند، یا ممکن است مو، پرز در لوله‌ها گیر کند.

گرفتگی کفشور

عوامل زیادی باعث گرفتگی کفشور می‌شوند، مخصوصا کفشور آشپزخانه به دلیل یکجا بدون چندین لوله این اتفاق رایجی است که بارها با ممکن است رخ دهد. درپوش هایی که مقاومتی در برابر آشغال‌های ریزی چون مو و پرز نیستند و وارد شدن به لوله و در جایی گیر می‌کنند که تخلیه آب نمی‌تواند به درستی انجام شود. بنابراین آب به سطح درپوش می‌رسد و کم کم کل آشپزخانه را آب می‌گیرد.

شما می‌توانید از قبل از کامل شدن مرحله گرفتگی، بوی بدی را در اشپزخانه خود احساس کنید و رد این بو را تا قسمت کفشور برید و متوجه شوید که نزدیک است آب بالاتر بیاید، در این مواقع قطعا شما نمی‌توانید با سیخ و یا اسید مشکل را حل کنید، شما برای اینکار بهتر است با یک فرد ماهر که مجوز این کار را دارد تماس گرفته اگر ساکن کرج و منطقه عظیمیه هستید می توانید با شعبه لوله بازکنی در عظیمیه  تماس بگیرید.

گرفتگی لوله اصلی ساختمان

گرفتگی لوله اصلی ساختمان ممکن است ناشی از رسوبات باشد و باعث شود که به تک تک لوله‌ها فشار و آسیب وارد کند. در آپارتمان‌های چند واحدی که آب آنها مشاع است ممکن است بارها رخ داده باشد، این روزها گرفتگی لوله در این آپارتمان‌ها مخصوصا ساختمان‌های قدیمی که لوله‌ها رسوب کردن و قدیمی شدند زیاد رخ داده است.

همچنین شرکت‌های لوله بازکنی به دلیل این افزایش مشکلات، تعداشان بیشتر و اعتماد نیز سخت‌تر شده است. حتما روی دیوارهای شهر دیده‌اید تبلیغات لوله بازکنی را که افراد یا شرکت‌هایی بدون مجوز و نظارتی مشغول به فعالیت هستند. زیاد از مشتریان خود شنیده‌ایم که فریب آنها را خورده‌اند یا اینکه هزینه‌های زیادی درخواست کردند. نمی‌توان گفت همه آنها کلاهبردار هستند اما به دست آوردن اعتماد بین این همه شرکت کار خیلی سختی است

.

28

راه های رفع گرفتگی لوله ها توسط شرکت چیست؟

سوال مکرر اکثر کاربران تازه وارد ما این است که روش‌های رفع گرفتگی لوله‌ها توسط شرکت شما چیست؟ به این سوال بهترین پاسخی که می‌توانیم بدهیم، شرح راه و روش‌ها و انواع دستگاه‌هایی است که در شرکت از آن استفاده می‌کنیم.

روش‌هایی وجود دارد مانند محلول‌های لوله بازکنی مجاز، روش‌های ترکیبی که مواد شوینده با تجهیزات صنعتی ترمیب می‌شود و همچنین پودر لوله بازکن، این روش‌ها در ابتدا به تشخیص لوله بازکن عظیمیه انجام می‌شود. ممکن است با این روش‌های ذکر شده مشکل همچنان وجود داشته باشد پس از دستگاه‌ها استفاده کنند.

لوله بازکنی گوهردشت با دستگاه فنر

این دستگاه یکی از رایج‌ترین روش و دستگاهی است که برای رفع گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌شود. لوله‌های فاضلابی ملک‌های مسکونی، صنعتی، بیمارستانی و… که را می‌توان با این دستگاه باز کرد، برق مصرفی این دستگاه ۲۲۰ ولت است. این دستگاه در قطرها و اندازه‌های مختلفی هستند که تشخیص کدام دستگاه برای کدام لوله مناسب است به عهده فرد ماهر و با تجربه باید باشد.

لوله بازکنی فردیس با دستگاه تراکم هوا

این دستگاه با ایجاد فشار زیاد هوا، گرفتگی لوله‌های فاضلاب را باز می‌کند، لوله‌هایی که بهتر است گرفتگی آنها را با دستگاه تراکم هوا لوله بازکنی عظیمیه، برطرف کنید باید از جنس فولادی، چدنی یا پلی اتن و… باشد. لوله‌هایی که نسبت به فشار قوی دستگاه بتواند مقاوم باشد و آسیبی نبیند.

پیشنهاد ما برای رفع مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب خود، کمک گرفتن از سایت لوله بازکنی کرج می باشد. شرکت لوله بازکنی کرج با در اختیار داشتن تجهیزات ودستگاههای پیشرفته در زمینه لوله بازکنی , تخلیه چاه, حفر وکندن چاه, لایروبی چاه, رفع گرفتگی توالت, رفع نم ورطوبت ساختمان و رفع بوی بد فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله در استان البرز ,هشتگرد وکردان بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل فعالیت می نماید.

منبع: سایت https://lolebazkonikaraj.com/

تگ های مرتبط

ارسال نظر