سایت شماره یک:

فرش کاشان یکی از برندهای محبوب کشور بوده که در زمینه صادرات فرش نیز فعالیت می‌کند. با خرید تولیدات این کارخانه می‌توانید خریدی امن از نظر کیفیت و قیمت تجربه کنید. بهترین زمان برای خرید این محصول، در پایان سال جاری و شروع سال جدید است. زیرا بهار فصل نو شدن و تازگی بوده و با تهیه فرش می‌توان این تازگی را به خانه نیز هدیه داد. از طرف دیگر در پایان سال می‌توان با استفاده از تخفیفات کارخانه خریدی مقرون به‌صرفه داشت. اما نباید فقط به فکر قیمت بود و بایستی ویژگی‌های آن را نیز مورد بررسی قرار دارد. در ادامه به مطالعه خصوصیات فرش می‌پردازیم.

فرش 1500 شانه کاشان

ویژگی‌های فرش ماشینی

فرش کاشان در انواع متفاوتی تولید شده و تقریبا همه‌ این مدل‌ها دارای ویژگی‌های به‌خصوصی هستند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

شانه و تراکم فرش ماشینی

این 2 ویژگی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت و کیفیت فرش هستند. هر چه شانه و تراکم بیشتر باشد شفافیت در طرح بالا رفته و ضخامت آن کاهش پیدا می‌کند. شانه Carpet شامل گره‌های موجود در یک متر از عرض محصول بوده و تراکم آن نیز به تعداد گره‌های طولی در یک متر فرش گفته می‌شود.

سایز فرش ماشینی

فرش‌ کاشان در ابعاد متفاوت ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری و ابعاد فرعی ۲ متری، ۳ متری، ۴ متری و ... تولید می‌شوند. برای خرید این محصول باید با توجه به متراژ مکان مورد استفاده، سایز مناسب را انتخاب کنید.

جنس فرش ماشینی

نخ خاب یا ریشه Carpet در واقع همان طرح یا نقش فرش بوده که با دست قابل لمس می‌باشد. این نخ‌ معمولا از جنس الیاف اکریلیک، پلی‌استر و پلی پروپیلن است و با کیفیت‌ترین آنها الیاف اکریلیک می‌باشد. محصولی که در اثر پاخوردن از بین برود یا پرز دهد یعنی از نخ خاب بی‌‌کیفیتی در تولید آن استفاده شده است. اگر فرشی با لطافت و طول عمر بالا می‌خواهید حتما به الیاف آن توجه کنید.

مقایسه نخ اکریلیک و پلی استر

Carpet ساخته شده از پلی‌استر بعد از گذشت مدتی، نرمی و لطافت آن کم شده و کیفیت خود را از دست می‌دهد. اما فرش کاشان تولید شده از اکریلیک دارای طول عمر بیشتر، ماندگاری بهتر و عدم تغییر رنگ در اثر شست‌وشو می‌باشند.

همچنین از نظر پاخوردگی فرش‌های اکریلیک دارای مقاومت بیشتری نسبت به پلی‌استر می‌باشند. به‌طور کلی از الیاف پلی‌استر بیشتر برای تولید فرش‌های 500 و 700 شانه استفاده می‌شود.

فرش ماشینی و قیمت آن

اصلی‌ترین موضوعی که روی قیمت Carpetتاثیر به‌سزایی دارد شانه و تراکم فرش ماشینی است، هر چه تعداد گره‌ها بیشتر شود بر افزایش قیمت آن تاثیر دارد. برای مقایسه می‌توان گفت نوع ماشینی ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ کم‌ترین قیمت و نوع ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ بیشترین قیمت را در بین‌ فرش‌های موجود دارند.

در فروش فرش کاشان، محصولاتی که شانه و تراکم آنها یکسان بوده ولی دارای برجستگی و الیاف بهتری هستند به‌ مراتب قیمت بالاتری دارند.

فرش کاشان

بهترین فرش‌های ماشینی با توجه به شانه

انواع Carpet از نظر شانه وجود دارد که بهترین آنها به شرح زیر است:

فرش‌های ۱۲۰۰ شانه

برای خرید فرش جدید سال 1402 پیشنهاد ما فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته است. فرش ۱۲۰۰ شانه از محبوب‌ترین فرش‌های ماشینی می‌باشد که به‌دلیل شباهت زیادی که به نوع دست‌بافت دارد از همان ابتدا مورد توجه افراد قرار گرفت.

طرح‌ و رنگ‌های استفاده شده در تولید فرش 1200 شانه کاشان بسیار زیاد است و همه افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند طرح دلخواه خود را در بین این مدل پیدا کنند.

البته توجه کنید به ‌دلیل ضخامت کم، استفاده از 1200 شانه برای محیط‌هایی که تردد در آنها زیاد است توصیه نمی‌شود. برای تهیه فرش کاشان، می­توانید راهنمایی­های لازم را از کارشناسان دریافت کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های فرش ۱۲۰۰ شانه

  • نمونه­های ۱۲۰۰ شانه از تعداد بالایی گره بافته می‌شوند به‌ همین دلیل دارای لطافت و شفافیت بیشتری در طرح و نقش هستند.
  • شباهت بالای فرش 1200 شانه به فرش دست‌باف از دلایل اصلی محبوبیت آن می‌باشد.
  • فرش‌های ۱۲۰۰ شانه نسبت به  ۵۰۰، ۷۰۰و ۱۰۰۰ شانه از طرح‌ و نقش‌های زیادتری برخوردار است.
  • استفاده از طرح‌های گل‌برجسته در تولید این فرش باعث تنوع و زیبایی به‌خصوصی در آنها شده است.

فرش کاشان از برندهای مهم در تولید فرش‌های گل‌برجسته با تنوع زیاد در طرح ‌و رنگ است. شما می‌توانید با استفاده از تخفیفات سال 1402 این Carpetزیبا را خریداری کنید. قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته نسبت به فرش‌های ساده 1200 شانه بیشتر است اما با توجه به زیبایی که به خانه می‌دهند، تهیه نوع نقش‌برجسته توصیه می‌شود.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه

نوع ماشینی ۱۵۰۰ شانه در تراکم ۷۰۰ تا ۴۶۰۰ گره ساخته می‌شود. هر چه تعداد این گره‌هابیشتر باشد یعنی Carpet ریز بافت‌تر بوده و از ظرافت بیش‌تری برخوردار است. در بافت فرش‌های ۱۵۰۰ شانه از نخ اکریلیک هیت سیت استفاده می‌شود که باعث مقاومت بیشتر آنها شده است. این محصولات از فشردگی و تراکم بالا برخوردار هستند و بافت آنها از الیاف نازک است.

فرش 1500 شانه کاشان

کارخانه‌های‌ فرش‌ کاشان به دلیل داشتن دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته، فرش‌هایی با ظرافت بالا و بافت ریز تولید و روانه بازار می‌کنند. فرش 1500 شانه 12 متری یکی از زیباترین تولیدات این شرکت است که برای سالن‌های مجلل و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت فرش ماشینی 12 متری 1500 شانه به دلیل ظرافت و کیفیت بالا، به مراتب بیشتر از بقیه فرش‌ها است.

ویژگی‌های فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه به شرح زیر می‌باشد؛

  • با توجه به جنس الیاف استفاده شده در Carpet۱۵۰۰ شانه می‌توان گفت این محصول ضد لک بوده و قابلیت شست‌‌وشو سریع بدون پرزدهی را دارد.
  • این فرش‌ در طرح‌‌های سنتی و مدرن تولید شده و از رنگ‌بندی‌های گوناگونی برخوردار است که استفاده از آن را برای سالن‌های متفاوت امکان‌پذیر می‌کند.
  • با توجه به الیافی که در تولید 1500 شانه به‌کار رفته است وزن سبکی دارند و جابه‌جایی آنها آسان است.

جمع‌بندی

فرش کاشان یکی از انواع محصولاتی است که در بازار وجود داشته و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. بهترین زمان خرید آن برای سال جدید است زیرا با استفاده از تخفیفات 1402 می‌توانید Carpet مورد نیاز خود را با کم‌ترین قیمت تهیه کنید.

برای خرید این فرش علاوه ‌بر توجه به قیمت باید نکاتی مثل: جنس الیاف، شانه و تراکم و ... را نیز مد نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن موارد فوق و انتخاب فرشی با طرح، رنگ، ابعاد و ... می‌توانید بهترین فرش مناسب خود را با کم‌ترین قیمت در تخفیفات نوروزی خریداری کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر