سایت شماره یک:

شهر مشهد دومین شهر بزرگ ایران و پایتخت معنوی کشور عزیزمان است که به دلیل قرار گرفتن حرم امام رضا (ع) در آن، سالانه پذیرای تعداد زیادی از زائران می باشد و به همین دلیل صنعت هتلداری نیز در آن رونق بسیاری دارد. در اطراف حرم تعداد زیادی هتل و مسافرخانه وجود دارد و در صورت سفر به این شهر، در اکثر اوقات می توانید یک هتل با اتاق خالی پیدا کنید اما انتخاب یک هتل مناسب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند روی تجربه سفر شما تاثیر بگذارد. در ادامه 3 هتل شیک و نزدیک به حرم امام هشتم را به شما معرفی خواهیم کرد که شاید در آینده به اقامتگاه موقت تان در مشهد تبدیل شوند.

هتل فدک الزهرا مشهد

 

هتل سه ستاره فدک الزهرا یکی از هتل های نوساز مشهد است که در سال 1399 فعالیتش را به صورت رسمی آغاز کرد. این هتل فضای بسیار زیبا و شیکی دارد و امکانات خوب و مطلوبی را به مسافران ارائه می دهد. هتل فدک الزهرا مشهد در 7 طبقه احداث شده و دکوراسیون داخلی و طراحی اتاق های آن به شکلی زیبا انجام شده است و می تواند تجربه ای خوب و به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان بیاورد.

این هتل امکاناتی نظیر پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و فروشگاه را  در مجموعه خود فراهم کرده تا راحتی بیشتری برای مسافران ایجاد کند. هتل فدک الزهرا در خیابان نواب صفوی قرار دارد و و فاصله آن تا حرم امام رضا (ع) تنها 600 متر است. شما می توانید اطلاعات بیشتر و مشخصات هتل فدک الزهرا را در سایت قطار مشاهده کنید.

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی یکی دیگر هتل های زیبا و شیک مشهد است که در حاشیه خیابان امام رضا قرار گرفته و فاصله آن تا حرم امام هشتم تنها 200 متر است. این هتل 22 طبقه دارد و بیش از 100 اتاق و سوئیت را در خود جای داده که با دیزاین بسیار شیک و امکانات عالی برای اقامت مسافران آماده شده اند و همچنین به صورت مرتب نظافت می شوند. این هتل از کافی شاپ، رستوران و روف گاردن برخوردار می باشد و امکاناتی نظیر کافی نت، لاندری و تاکسی سرویس را فراهم کرده و به مهمانان خود ارائه می دهد.

این هتل از قیمتی متناسب با ویژگی ها و امکانات خود برخوردار است و یکی از هتل های لوکس مشهد محسوب می شود و می تواند تجربه ای خوب را به شما هدیه کند.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس به دلیل فاصله بسیار کمی که تا حرم دارد و البته امکانات خوبی که ارائه می کند معروف است و در بین مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل سابقه زیادی در حوزه خود دارد و از سال 1354 مشغول فعالیت و سرویس دهی به مسافران می باشد. این هتل در حاشیه میدان بیت المقدس، روبروی حرم قرار گرفته و از برخی اتاق های آن می توان چشم انداز زیبای حرم را مشاهده کرد.

هتل اطلس مشهد 8 طبقه و بیش از 180 واحد اقامتی دارد که با فضایی دلباز و شیک در ظرفیت های مختلف تدارک دیده شده اند و به انتخاب مسافران در اختیارشان قرار می گیرند. اتاق های این هتل به امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، حمام و لوازم بهداشتی مجهز هستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر