سایت شماره یک:

لوازم جانبی موبایل به‌عنوان عضو جدانشدنی تلفن همراه، جهت حفاظت‌ و ایمنی‌ بهتر، تسهیل در استفاده از موبایل، افزودن قابلیت‌های بیشتر و ایجاد ظاهری‌ زیبا استفاده می‌شود. در واقع هنگام خرید موبایل، این لوازم جزو ضروریاتی است که بایستی به آن توجه نمود. چراکه دقت شما در این زمینه موجب می‌شود تا لوازم موبایل را با استانداردهای کیفی لازم، از مکانی معتبر خریداری کنید.

خرید لوازم جانبی موبایل

برای خرید لوازم جانبی موبایل باید بدانید که به چه محصولاتی نیاز دارید. مثلاً خرید لوازم جانبی اپل انواع کابل‌ها و شارژرها، باتری‌ آیفون، هدفون بی‌سیم، لوازم جانبی اپل واچ، ایرپاد، محافظ صفحه و همچنین خرید هندزفری لایتنینگ اپل را شامل می‌شود.

به‌طور کلی خرید لوازم‌ ‌جانبی اپل از حساسیت فوق‌العاده بالایی برخوردار‌ بوده و طبیعی است که خرید و استفاده از آن‌ها نیازمند دقت زیادی باشد. چراکه لوازم تقلبی و بی‌کیفیت موجبات صدمه به تلفن‌ همراه را فراهم می‌آورد.

خرید سایر لوازم جانبی اپل

همان‌طور که می‌دانید لوازم جانبی گوشی در طیف‌ وسیعی از محصولات الکترونیکی و غیر الکترونیکی قرار گرفته است که با کاربردهای منحصربه‌فرد خود موجب بهبود عملکرد گوشی خواهد شد. در ادامه این مطلب با معرفی چند نوع از لوازم‌ جانبی شرکت‌ اپل، شما را به شناخت این لوازم نزدیک می‌کنیم.

۱) شارژر و کابل شارژر اپل

گوشی‌های پرطرفدار اپل دارای باتری قدرتمندی در نگهداری شارژ است. علاوه بر این‌ها، وجود شارژرهای ۲۰ وات و کابل شارژرهایی باکیفیت‌ ایده‌آل، موجب تسریع در روند شارژ کردن تلفن ‌همراه خواهد شد و متعاقباً سلامت باتری را تضمین می‌کند.

۲) کیف، گارد و قاب اپل

برخی از لوازم‌ جانبی موبایل علاوه بر افزایش امنیت گوشی و جلوگیری از آسیب‌های وارده به آن، اغلب کاربرد زیبایی دارند. هنرهای شگفت‌انگیزی که شما در شکل‌ و شمایل گارد و کیف تلفن‌ همراه مشاهده می‌کنید، استایلی خاص و ظاهری چشم‌نواز به گوشی شما می‌بخشد.

ناگفته نماند که مجموعه ایمن خرید با ارائه انواع قاب‌ها و کیف‌ها در رنگ، جنس، شکل و مدل‌های مختلف، زمینه انتخاب را برای شما گسترده‌تر کرده است.

۳) گلس و محافظ صفحه اپل

گلس‌ها به‌عنوان پوشش محافظتی مطمئن، در برابر صدمات جبران‌ناپذیر از صفحه‌نمایش محافظت می‌کند. همچنین نکته مهمی که شاید عموم مردم اطلاعی از آن نداشته باشند این است که انواع گلس‌ها به‌نوعی قابلیت آنتی‌ رفلکس دارند. به این معنی که اشعه‌های مضر را از چشم شما دور می‌کنند و صفحه گوشی شما از وضوح بالاتری برخوردار خواهد شد.

۴) انواع پاور بانک‌ها

از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل در عصر تکنولوژی، وجود انواع پاور بانک‌هاست که در حوزه سیستم شارژرهای حرفه‌ای شناخته می‌شود. برخی گوشی‌های همراه چه از نوع اپل، سامسونگ، هوآوی و شیائومی، به دلیل طراحی ساختار و فناوری خاص خود در شارژ نیاز به پاور بانک دارند تا در هر موقعیت و زمانی شرایط استفاده را دارا باشند. دقت کنید که هنگام خرید یک پاور بانک اصل و باکیفیت، پارامترهای‌ لازم را در نظر داشته‌ باشید. این پارامترها عبارت‌اند از:

  • ظرفیت پاور بانک
  • پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم
  • وزن و ابعاد پاور بانک
  • سرعت شارژ شدن پاور بانک
  • تعداد درگاه اتصال و...

اهمیت خرید لوازم جانبی موبایل

خرید لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی آیفون نیز به علت تنوع محصول، قیمت بالا و کیفیت ساخت، در حال حاضر بخش وسیعی از بازار لوازم جانبی موبایل را به خود اختصاص داده ‌است.

از دلایل دیگر این موضوع، وجود اکسسوری‌های دیجیتال اپل به دلیل بحث زیبایی و تنوع در‌‌ استایل، میان کاربران خود بسیار مطرح‌ است.

چنانچه تمایل به خرید هندزفری لایتنینگ اپل دارید، بهتر است با نکاتی در رابطه با مشخصات ظاهری و کیفی محصول بدانید. هندزفری لایتنینگ اپل، دارای طراحی ارگونومیک بوده و شامل قابلیت‌هایی نظیر دکمه کنترل، دکمه پاسخگویی به‌ تماس و مدیریت میزان صداست.

این محصول اورجینال مدتی پس از عرضه آیفون 5 روانه بازار شد. برای خرید هندزفری جذاب لایتنینگ باید توجه داشته باشید که اپل توسط کابل لایتنینگ، فرآیند پخش و انتقال صوت را انجام می‌دهد. جنس بدنه آن از پلاستیک باکیفیت بوده که عامل مقاومت در برابر ضربه، گره‌خوردگی و ... است. حساسیت ۳۲ دسی‌بل این محصول سبب ‌شده تا قابلیت رسانایی کوچک‌ترین صداها را به محدوده شنوایی انسان داشته‌ باشد.

جمع‌بندی

عرضه محصولاتی استاندارد و باکیفیت و در پی آن رضایت مشتریان، نشان از اصالت و اعتبار برند ایمن ‌خرید و دست‌اندرکاران آن دارد. با پیشرفت سریع‌السیر بازار تکنولوژی، اهمیت وجود لوازم جانبی موبایل به حد زیادی افزایش‌ یافته‌‌ است. به‌طوری که گاهی، افراد ناچار به پرداخت هزینه‌ای به‌مراتب بیشتر از تلفن‌‌ همراه، جهت خرید یا تعمیر لوازم‌‌ جانبی موبایل هستند.

فروشگاه اینترنتی Imeenkharid با هدف ارائه لوازم‌ دیجیتالی باکیفیت در سال ۱۳۹۶ بنا نهاده شد و بعدها با تغییر رویه متناسب با نیازهای مردم، به بازار موبایل و لوازم‌جانبی موبایل قدم گذاشت. فروشگاه ایمن خرید با چندین سال سابقه در راستای توزیع گوشی و لوازم‌ ‌جانبی موبایل، موفق به جذب اعتماد مصرف‌کنندگان زیادی شده‌‌ است.

فروشگاه اینترنتی ایمن خرید، به گردآوری و عرضه بهترین اقلام اکسسوری و لوازم‌‌ جانبی اپل پرداخته و با ارائه توصیه‌هایی در زمینه تناسب رنگ‌ و‌ شکل، انتخاب مدل و استایل، کاربران خود را در این راستا حمایت خواهد کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر