سایت شماره یک:

 

مرکز فروش کولر گازی روشن تهویه تمام خدمات مرتبط به کولر گازی را انجام می دهد.   نمایندگی فروش کولر گازی ، در بخش فروش، عرضه کننده تمام مدل ها وبرندهای کولر گازی  و در قسمت خدمات پس از فروش تمامی خدمات تعویض و تعمیر کولر گازی درشهر تهران ( تعمیر کولرگازی در تهران)  وسرویس کولرگازی درتهران در شهر قم (تعمیر کولر گازی در قم ) است. سایت روشن تهویه همواره در تلاش است  تا دردو بخش فروش و تعمیر،بیشترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. ما تضمین می کنیم تمام خدمات  طبق استانداردهای جهانی و ضمانت اصل بودن قطعات گارانتی ما می باشند. خدمات پس از فروش کولر گازی شامل نصب و راه اندازی رایگان  کولر گازی ,ارسال رایگان می باشد.پس هم اکنون تماس بگیرید!

 

فروش انواع مدل های کولرگازی

 نمایندگی فروش کولر گازی ، ماگارانتی می کنیم تمامی مدلها ومارک های کولرگازی موجود در روشن تهویه  اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه اصل بوده.با هربودجه ای که در نظر گرفته اید مشاوران ما شمارا راهنمایی می کنند تابهترین نوع ومدل کولرگازی را انتخاب کنید.

 

فروش کولر گازی های ال جی

اگرعلاقمند به خرید یافروش  هرنوع مدل پرتابل، اسپلیت و … کولر گازی ال جی را دارید، نمایندگی کولر گازی روشن اهویه در خدمت شماعزیزان می باشد. فروش تمام کولر گازی ها در روشن تهویه به صورت اصل و با قیمت اصلی انجام می گردد. اطمینان داشته باشید که کولر مورد نظرشما اصل است و مبلغ اضافه وهزینه اضافه ای بابت خرید آن پرداخت نمی کنید. برای دریافت خدمات پس از فروش انواع کولرگازی، اعم از تعمیرات، شارژ گاز، سرویس دوره ای  می توانید با مشاوران ما تماس گرفته.

 

فروش کولر گازی هیتاچی

نمایندگی فروش کولر گازی هیتاچی،مرکز روشن تهویه یک مرکز معتبر برای عرضه خرید و فروش کولر گازی مدل های مختلف کولر و اسپلیت را عرضه می کند. ما جدیدترین مدل وبرندهای اسپلیت و کولرگازی  را به متقاضیان عرضه کرده و به آنها مشاوره تخصصی ارائه می دهیم.  کارشناسان متخصص و متخصص ما   اطلاعات و مشاوره های لازم را به کاربران ارائه می دهند.

فروش کولر گازی سامسونگ

 فروش کولر گازی سامسونگ به صورت اصل در سایت روشن تهویه انجام می شود. این برند انواع مدل های پرتابل، اسپلیت، داکت اسپلیت، ایستاده، پنجره ای و … را تولید کرده است و به دلایل کیفیت بالای محصولاتش، طرفداران زیادی درسطح جهان کسب کرده است.  به همین دلیل هم نمایندگی فروش کولر گازی، اقدام به عرضه مدل های متنوع کولرهای این برند به متقاضیان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش کولر سامسونگ می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش کولر گازی های پاناسونیک

شرکت پاناسونیک هم در زمینه تولید و عرضه انواع کولر گازی و اسپیلت فعالیت خوبی داشته و کولرگازی های خوب ومتنوعی را تولید و روانه بازار جهانی نموده. با توجه به محبوبیت کولرهای این برند بین کاربران، نمایندگی فروش کولر گازی در حوزه فروش مدل های مختلف آنها فعالیت می کند.

وسایر برندهای کولرگازی در بازار ایران!

خرید و فروش کولرگازی (انواع کولر گازی در مرکز خریدوفروش کولرگازی)

 هنگامی که دمای بیرون شروع به افزایش می کند، می تواند  ناراحت کننده باشد. غواصی در استخر یا نشستن در سایه می تواند به شما کمک کند از گرمای بیرون فرار کنید، اما اگر می خواهید در هوای سرد از تعریق جلوگیری کنید، احتمالاً به یک سیستم تهویه مطبوع(کولرگازی) در داخل خانه نیز نیاز خواهید داشت.

انواع مختلفی از کولرگازی برای انتخاب وجود دارد، از جمله سیستم های مستقل، مانند سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل یا تهویه مطبوع تبخیری، و سیستم های اسپلیت، مانند سیستم های تهویه مطبوع مرکزی و سیستم های تهویه مطبوع مینی اسپلیت بدون کانال، که دارای اجزای داخلی و خارجی هستند.

انواع کولرگازی برای خنک کردن هر اتاق در خانه شما

قبل از انتخاب کولرگازی برای خانه خود، در مورد انواع مختلف آن بیشتر بدانید تا واحد یا سیستم تهویه مطبوع جامعی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد. این راهنما یک نمای کلی از رایج ترین انواع کولرگازی از جمله ملاحظات نصب و کارایی ارائه می دهد.

 

کولر گازی مرکزی

یکی از رایج ترین انواع کولر گازی کولر گازی مرکزی است. این سیستم برای خنک کردن کل خانه طراحی شده است که با فشار هوای خنک از طریق مجاری خانه و خارج از دریچه ها خارج می شود، مشابه روشی که یک کوره هوای گرم شده را از طریق کانال ها و از طریق دریچه ها برای گرم کردن خانه در ماه های سردتر خارج می کند.

5

سیستم های تهویه مطبوع مرکزی معمولاً توسط ترموستات کنترل می شوند و حتی می توانند با قابلیت های هوشمند طراحی شوند که به کاربر اجازه می دهد دما را تنظیم کند، چرخه های خنک کننده را تنظیم کند یا به سادگی آن را روشن یا خاموش کند.

مزایای کولرگازی مرکزی:

کل خانه را از طریق سیستم های کانال موجود خنک می کند.

عملکرد نسبتاً آرام در داخل ساختمان.

 

از ترموستات خانگی قابل کنترل است.

معایب کولرگازی مرکزی:

هزینه خرید اولیه و نصب بالا.

اجزای بیرونی اغلب با صدای بلند و غیرجذاب هستند.

کولر گازی پنجره ای

اگر قیمت بالای کولر گازی مرکزی یک عامل بازدارنده است، کولر گازی پنجره ای گزینه ای مقرون به صرفه است . این دستگاه‌های کوچک‌تر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک پنجره قرار می‌گیرند که جلوی آن در داخل خانه و پشتی در خارج از خانه قرار می‌گیرد. این به تهویه مطبوع اجازه می دهد تا تراکم و گرمای بیرون را آزاد کند در حالی که از یک فن داخلی برای فشار دادن هوای خنک به داخل خانه استفاده می کند.تهویه مطبوع پنجره ای در اندازه های مختلفی وجود دارد و در صورت داشتن قابلیت سیستم هوشمند، حتی می توان از آن ها با کنترل از راه دور یا دستگاه های بی سیم استفاده کرد. این نوع تهویه مطبوع برای کاندو یا آپارتمانی که تهویه مطبوع مرکزی در سراسر ساختمان ندارد ایده آل است. فقط توجه داشته باشید که اگر این واحدها به درستی نصب نشوند، ممکن است از پنجره بیرون بیفتند و برای افرادی که زیر واحد راه می روند، خطر ایجاد می کند.

6

مزایای کولرگازی پنجره ای:

هزینه اولیه کم.

نصب نسبتا آسان.

باعث صرفه جویی در فضای کف می شود.

معایب کولرگازی پنجره ای:

هنگام نصب دستگاه، پنجره را مسدود می کند.

عملکرد با صدای بلند و خطر بالقوه ایمنی.

کولر گازی هوشمند

ویژگی جدیدی که در بسیاری از مدل های کولر گازی رایج شده است، سازگاری با خانه هوشمند یا سیستم هوشمند است که به کاربر امکان می دهد تنظیمات کولر گازی را از راه دور بررسی و تنظیم کند. به سادگی با بالا کشیدن برنامه مربوطه در تلفن یا رایانه ، می توانید تهویه مطبوع را خاموش یا روشن کنید، دما را تنظیم کنید، یک برنامه خنک کننده ایجاد کنید و موارد دیگر.

7

 

ویژگی های هوشمند در حال حاضر تقریباً در هر نوع تهویه مطبوع، از جمله تهویه مطبوع پنجره ای و قابل حمل مقرون به صرفه و همچنین سیستم های تهویه مطبوع مرکزی گران قیمت تمام خانه در دسترس است.

شرکت روشن تهویه با تاسیس شعبه‌هایی در مناطق تهران توانسته است خدمات خود همراه با تضمین کیفیت، هزینه‌های مقرون به صرفه و دیگر مزایا به تمام ساکنین تهران ارائه کند. مناطق تعمیر پکیج در تهران با وجود ماهرترین و با تجربه‌ترین نیروهای متخصص خدمات ارائه می‌کنند عبارتند از:

تعمیر پکیج در غرب تهران

تعمیر پکیج در شرق تهران

تعمیر پکیج در شمال تهران

تعمیر پکیج در جنوب تهران

تمامی محله‌های مناطق ذکر شده می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از ما بخواهند.

منبع: سایت روشن تهویه

https://www.roshantamir.ir

تگ های مرتبط

ارسال نظر