سایت شماره یک:

آیتم اصلی اکثر ویلاهای دوبلکس همین طراحی و اجرای راه پله دوبلکس دکوراتیو می باشد که اگر مهندسین طراح به نقشه و طرح آن خوب توجه کنند می توان از یک فضای به اصطلاح مرده کانون توجهی ساخت که خواهد شد مرکز بخش های دکوراسیونی منزل شما ابتدا برای این کار باید اول محل نصب و قرار گرفتن راه پله به درستی انتخاب شود. به گونه ای که هم از تمامی نقاط منزل قابل دسترسی آسان باشد.

 و دوم اینکه در محرض دید همگان در هر سوی از خانه واقع شود. و وقتی که محل به درستی مشخص شد باید در اختصاص دادن ابعاد یا وید مورد نظر درست عمل کنیم. به گونه ای که راه پله دوبلکس ما همان مدلی در آید که مد نظر ما باشد مثلا در یک وید 150در150سانتی متر نمی شود پله گرد تک شاسی یا دو محور باکس اجرا کرد. پس برای انتخابی درست و مطابق با سلیقه خود باید با یک مشاور خوب مشورت های لازم را داشته باشید.

جدیدترین پله دوبلکس:

33

هر چه راه پله ما از لحاظ ساختاری پیچیده تر و زیبا تر باشد را می توان پله دوبلکس مدرن نامید از این رو سازنده راه پله دوبلکس همچون پله گرد نوربخش باید خلاقیت های طرحی و عملی از خود نشان دهد به نحوی که محصول فلزی ارائه شده به بازار اگر بخواهد مدرن و جدید باشد از لحاظ ساختاری تغییراتی با  سایر راه پله های قبلی حال چه نمونه کارهای قبلی خودش باشد. چه رقبا داشته باشد.

34

قیمت پله دوبلکس فلزی:

 راه پله فلزی ما برای تعیین قیمت باید چند مرحله را از سر بگذراند. ابتدا باید بدانیم که آیا این راه پله ما برای نهایی شدن و به ثمر نشستن طرح مورد نظر چه مقدار آهن در ساخت آن به کار رفته است. که هر چقدر آهن مصرف شده حال یا برای ایمنی بیشتر کار یا برای دیگر آیتم های زیبایی شناختی بیشتر باشد به مراتب افزایش قیمت خواهیم داشت.برخی از مدل ها هستند که از لحاظ ظاهری از دید اکثر بینندگان یک شکل هستند ولی درمدت زمان ساخت زمین تا آسمان با هم تفاوت خواهند داشت. یعنی یکی در 3 روز ساختش به اتمام خواهد رسید و دیگری در 7 روز پس برای انتخاب کردن به کاتولوگ ها و نمونه های اجرا شده قبلی به دقت نگاه کنید.

نرده راه پله دوبلکس:

اگر قصد اجرای آن را با فلز داشته باشید مطمئنا شما صاحب پله ای با نرده دور ارزان و مستحکم بدون هیچ هزینه نگه داری خواهید داشت و در ضمن پله گرد نوربخش به واسطه فلز آهن قادر به ساخت طرح هایی مدرن و خاص خواهد بود. که تا به حال نمونه آن در هیچ کجا ندیده باشید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر