سایت شماره یک:

کادو ولنتاین یکی از خاص‌ترین کادوهایی است که شما به مخاطب خود هدیه می‌دهید. بدون شک گزینه‌های بی‌شماری برای خرید کادو ولنتاین وجود دارد که می‌تواند روزی خاص را برای شما و محبوبتان پدید آورد. برای این کار باید با علایق و روحیات مخاطب خود به خوبی آشنایی داشته باشید تا به او نشان دهید که خوشحالی او چقدر برای شما اهمیت دارد. در هر سال کادویی پیشنهاد می‌شود که نمادی خاص از آن سال را به دنبال دارد. مثلا یک عروسک که مختص زمانی خاص است. ما در این مطلب برای شما پیشنهاداتی داریم که به شما کمک می‌کند بهترین هدیه ولنتاین را برای سال ۲۰۲۳ بخرید.

ایده های خرید کادوهای ولنتاین:

زیور آلات؛ کادو ولنتاین زنانه و مردانه

همه افراد به زیور آلات علاقه دارند. گردنبندهایی که درخشش فوق‌العاده‌ای به لباس می‌بخشد یا دستبندی که دست دو عاشق را زیباتر می‌کند. شاید شما تصور کنید که زیورآلات امروزه بسیار گران هستند اما طلا تنها زیور آلاتی نیست که شما می‌توانید تهیه کنید، بلکه برای کنترل هزینه‌ها می‌توانید انواع زیورآلات چوبی، سنگی، رزین و نقره را بخرید. گردنبدهای دست‌ساز که با نقش ماه تولد مخاطب شما یا نمادی از زندگی او تزیین شده است.

گردنبد چوبی که تصویر روزی خارق‌العاده روی آن نقش بسته یا ست زیورآلات با طرح مرغ سحر که استایل را به کلی تغییر می‌دهد. اگرچه زیورآلات طلا بسیار گران بها هستند اما اگر بودجه شما محدود است، می‌توانید در سایت گیفت آس تنوعی از زیورآلات را انتخاب کنید که با بودجه شما هماهنگی دارد.

پوشاک ست؛ کادو ولنتاین خاص برای زوج‌ها

زوج‌های عاشق همیشه دوست دارند که نمادی از محبوب خود را در استایل خود داشته باشند. مثلا یک حلقه که نشانگر تعهد و عشق آن‌هاست یا گردنبدی که به نام شخص مقابل مزین شده است. از این‌رو لباس ست زن و مرد بهترین ایده برای هدیه ولنتاین است که می‌تواند نیمی از آن تن خانم و نیمی دیگر تن آقا باشد. در گیفت آس شما می‌توانید ایده کادو ولنتاین را خودتان طراحی کنید. مثلا عکسی عاشقانه را به دو نیم تقسیم کرده و بخشی از آن را روی لباس خود و بخش دیگر را روی لباس مخاطبتان چاپ کنید تا وقتی در کنارهم قرار می‌گیرید، عکس تکمیل شود.

جاسوییچی دیگر هدیه ولنتاین ارزان قیمتی است که می‌تواند به عنوان یک ست دو نیمه به کار رود. مثلا جاسوییچی لبخند و سبیل که وقتی در کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند، بیانگر عشق زوجی عاشق هستند. ماگ ست نیز دیگر ایده ولنتاینی است که می‌تواند یکی از آن‌ها نزد خانم و دیگری نزد آقا باقی بماند. شما می‌توانید در گیفت آس ایده‌های خود را با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارید تا جذاب‌ترین کادوهای ولنتاین عاشقانه و منحصر به فردی را بسازید.

کیف چرم هدیه‌ای خاص برای آقایان

آقایان معمولا به کادوهای محدودی واکنش مثبت نشان می‌دهند. اگرچه خیلی اقلام ممکن است یک خانم را خوشحال کند اما برای آقایان کادویی جذاب‌تر است که کاربردی باشد و بتواند آن را استفاده کند. اگر همسر شما شغلی دفتری دارد، قطعا از هدیه گرفتن یک کیف چرمی خوشحال خواهد شد. البته می‌توانید به جای کیف به او یک کمربند یا کیف پول هدیه دهید. محصولات چرمی نه تنها به عنوان کادو ولنتاین مردانه بلکه در هر زمان دیگری بسیار لوکس و کاربردی هستند.

پک بهداشتی آرایشی برای آنکه دوستش دارید

امروزه افراد بیشتر از قبل به پوست و ظاهر خود اهمیت می‌دهند. از این‌رو پک لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست می‌تواند بهترین هدیه ولنتاین باشد. پک بهداشتی تنها یک کادو ولنتاین زنانه نیست بلکه شما می‌توانید انواعی از پک‌ها را به آقایان نیز هدیه دهید. مثلا باکس مراقبتی جسم و جان که شامل دمنوش و صابون‌های دست‌ساز می‌شود که برای سلامتی و شادابی پوست مناسب هستند. پک مدیتیشن و باکس آرایشی جانان دو هدیه ولنتاین برای خانم ها هستند که می‌توانید از گیفت آس سفارش دهید.

باکس هدیه ولنتاین؛ خاص و شگفت انگیز

امروزه باکس‌های هدیه ولنتاین بهترین کادویی هستند که می‌توانید هدیه دهید. درون باکس معمولا یک عروسک، چندین شکلات و یک هدیه خاص قرار می‌گیرد. باکس هدیه ولنتاین را می‌توانید با اقلامی که دوست دارید تزیین کنید. مثلا یک گیره موی طرح ایران را همراه با چند شکلات درون آن بچینید. بطری شکلات یک کادو ولنتاین ارزان قیمت است که گیفت آس آن را به زیباترین شکل به شما تقدیم می‌کند.

هدیه ولنتاین جذاب

 گل؛ کادو ولنتاین ساده و احساسی

همیشه نباید هدیه ولنتاین لوکس و گران قیمت باشد. اگر چندین سال از زندگی مشترک شما می‌گذرد و به دنبال یک هدیه هستید که به همسر خود نشان دهید همچنان به او عشق می‌ورزید، می‌توانید با خرید گل او را غافلگیر کنید. امروزه تزیینات مختلفی برای گل‌ها وجود دارد که باکس گل و دسته گل بیشتر از سایر تزیینات به عنوان کادو ولنتاین پیشنهاد می‌شود. گل‌ها را می‌توانید باتوجه به روحیات همسر خود انتخاب کنید و باکسی زیبا از گل را بسازید. بنفش رنگ سال 2023 در نظر گرفته شده پس برای تطابق بیشتر می‌توانید دسته گل خود را به رنگ بنفش تزیین کنید.

گردن آویز سنگی؛ هدیه ولنتاین هنرمندانه

اگر مخاطب شما فردی هنرمند است که به دست سازه‌ها علاقه دارد، گردنبند سنگی بهترین هدیه برای اوست. می‌توانید روی این سنگ را با نشانه‌هایی که به آن علاقه مند است، تزیین کنید. مثلا طرح ماه تولد او پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد یا حتی تصویر حکاکی شده از چهره مخاطب شما که بیانگر توجه شما به استایل و چهره اوست. در مورد گردن آویز سنگی سعی کنید کمی خلاقیت به خرج دهید و یک تصویر خاص را روی سنگ طراحی کنید.

تخته نرد؛ کادو ولنتاین هیجان انگیز

هدیه ولنتاین را همیشه از کادوهای تکراری انتخاب نکنید، بلکه اگر مخاطب شما به بازی علاقه دارد، برای او یک تخته نرد یا شطرنج بخرید که در عین متفاوت بودن، روزهای هیجان انگیزی را برای شما رقم می‌زند. تخته نرد انواع مختلفی دارد که مدل چوبی آن برای ولنتاین مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

موزیک باکس؛ تکرار یک رویا

همیشه موزیکی وجود دارد که برای یک زوج، نمادی از عشق باشد. موزیک باکس بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان است که خوش ذوقی شما را به رخ می‌کشد. باکس رز جاودان که موزیکی عاشقانه روی آن ضبط شده یا دیگر موزیک باکس‌ها بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به عشق خود تقدیم کنید. موزیک باکس لاو استوری بهترین هدیه ولنتاین به شمار می‌رود که برای هر خانم و آقایی عشق را تداعی می‌کند.

پک دمنوش؛ دلچسب و خوشمزه

اگرچه ایده‌های متفاوتی برای خرید کادو ولنتاین وجود دارد اما هدیه همیشه نباید یک وسیله تزیینی یا پوشیدنی باشد، بلکه می‌تواند از اقلام خوراکی همچون دمنوش‌ها انتخاب شود. دمنو‌ش‌ها انواع و اقسام متفاوتی دارند. دمنوش آرامش بخش می‌تواند خستگی یک روز کاری را از بین ببرد یا در رژیم لاغری تاثیر بگذارد. برای خرید دمنوش به روحیات و سبک زندگی فرد مقابل خود دقت کنید و دمنوش‌هایی متناسب را از گیفت آس سفارش دهید.

خرید اینترنتی هدیه ولنتاین

ولنتاین یکی از خاص‌ترین روزها برای عشاق است. اما مشغله کاری گاهی باعث می‌شود که نتوانند هدیه‌ای دلخواه را تهیه کنند. خرید هدیه ولنتاین به ساعت‌ها زمان و گشت و گذار در مغازه‌های متعدد نیاز دارد. گاهی افراد زمان خالی پیدا نمی‌کنند که با یک کادو جذاب، عشق خود را شگفت‌زده کنند. البته اگر خرید آنلاین از کادو فروشی‌ها در نظر گرفته نشود. خرید اینترنتی کمک می‌کند افراد بتوانند مدیریت زمان و هزینه داشته باشند و کادویی بسیار جذاب را در زمان استراحت خود بخرند و آن را درب منزل تحویل بگیرند. گیفت آس به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خرید کادو اینترنتی به افراد کمک می‌کند که بتوانند در مناسبت‌های مختلف به بهترین شکل عزیزان خود را سوپراز کنند.

اگر به فکر خرید بهترین کادو ولنتاین هستید و برای آن برنامه ریزی نکرده‌اید، گیفت آس بهترین راهنما برای شما خواهد بود. می‌توانید از بخش‌های مختلف این مجموعه، کادویی دلخواه را انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید یا به صورت غافلگیرانه برای محبوب خود بفرستید. کارشناسان گیفت آس در تمامی مراحل از ایده پردازی تا خرید در کنار شما هستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر