آموت بار ، بیش از 20 سال است که در زمینه حمل و نقل انواع باربری بین شهری با وانت بار و نیسان بار ، مشغول به فعالیت است و با داشتن 40 نمایندگی رسمی در سراسر ایران، خدمات باربری را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد . درواقع می توان گروه حمل و نقل آموت بار با مدیریت محمد درویشی نیا را یکی از بهترین ناوگان های سبک بار در کشور معرفی کرد؛ زیرا دارای گستردگی خدمات در تمام نقاط کشور است و همواره می کوشد تا خدمات خود در زمینه باربری بین شهری را ارتقا دهد و در این مسیر گام های موثری برداشته است .

سایت شماره یک:

 

برای ارتباط با باربری آموت بار می توانید با شماره تلفن  02152901  تماس حاصل فرمایید .

 

باربری تهران به شهرستان آموت بار

برای انجام انواع خدمات باربری بین شهری با وانت بار و نیسان بار ، انتخاب یک باربری معتبر و ایمن ، همواره از دغدغه‌های اصلی صاحبان بار محسوب می شود . با استفاده از خدمات باربری آموت بار ، خیالتان از بابت حمل بار آسوده خواهد بود و از مزایای آن بهره مند خواهید شد .

در باربری آموت بار ، تمام امور باربری با قیمت مناسب در کمترین زمان و به صورت کاملا ایمن صورت می گیرد . در این گروه حمل و نقل به صورت شبانه روزی حمل بار با وانت بار و نیسان بار در تمام نقاط کشور انجام می شود . برای استفاده از خدمات باربری آموت بار فقط نیاز به اعلام بار در سامانه آموت بار است .

باربری آموت بار بزرگ ترین ناوگان وانت بار و نیسان بار در کشور

حمل و نقل آموت بار با داشتن 64000 راننده فعال وانت بار و نیسان بار ، نخستین ناوگان سازماندهی شده در سراسر ایران است ، به این صورت که مشتری می تواند از هر جایی از کشور ، به ارزان‌ترین تعرفه حمل بار در کمتر از یک ساعت به ماشین باربری درخواست شده ، دسترسی داشته باشد و مطمئن باشد که بار او با داشتن بارنامه و بیمه نامه معتبر ، به صورت کاملا ایمن و سالم به مقصد می رسد .

آموت بار پایانه وانت بار و نیسان بار

باربری آموت بار ، آماده ارائه خدمات ویژه باربری به متقاضیان امور باربری ، برای حمل انواع کالاهای صنعتی ، تجاری ، تولیدی و موارد مختلف همانند حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار است .  

برخی از خدمات باربری آموت بار مربوط به اسباب کشی با مدرن‌ترین تجهیزات و به صورت کاملا حرفه‌ای است. به این صورت که تمام مراحل حمل اثاثیه منزل به درخواست مشتری توسط نیروی بسته‌بندی و باربری با تجربه انجام می شود .

حمل خرده بار یکی دیگر از این باربری است . با استفاده از این خدمات مشتریان فقط هزینه حمل کالا را پرداخت می کنند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه ماشین باربری نیسان بار یا وانت بار به صورت دربستی نخواهد بود .

نیسان بار برگشتی ، جزو خدمات ویژه باربری آموت بار است که تحت عنوان باربری ارزان و مقرون به صرفه از آن یاد می شود ، زیرا زمانی که مشتریان از این نوع باربری استفاده می کنند ، برای حمل بار هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد .

وسایل سنگین نیز با انواع ماشین باربری در آموت بار جابجا می شود . همچنین باربری تمام محموله های خوراکی و کشاورزی ، تجهیزات صنعتی ، فرآورده‌های دامی با نیسان بار به صورت کاملا ایمن صورت می گیرد .  

 

14

 

باربری بین شهری نیسان برگشتی آموت بار با تعرفه ارزان

در باربری آموت بار ، تمام امور باربری بین شهری با وانت بار و نیسان بار انجام می شود . تعرفه باربری در این گروه حمل  و نقل با توجه به نوع بار ، حجم بار ، مسیر مبدأ تا مقصد ، زمان بارگیری و تحویل ، نوع و تعداد ماشین باربری برای هر نوع باربری تعیین خواهد شد . همچنین تلاش بر این است که خدمات باربری با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام شود . 

لازم به ذکر است که مشتریان می توانند برای اطلاع دقیق از تعرفه‌های باربری آموت بار ، از طریق پشتیبانی این گروه حمل و نقل در هر زمان که بخواهند استعلام بگیرند . با این کار مشتریان می توانند قیمت حمل بار آموت بار را با بقیه باربری‌ها مقایسه کنند و مطلع شوند که آموت بار خدمات باربری را بالاترین کیفیت و با پایین‌ترین قیمت برای مشتریان خود انجام می دهد .

صدور بیمه نامه و بارنامه دولتی معتبر در باربری آموت بار

باربری ایمن ، از مهم ترین ویژگی‌های باربری آموت بار است . در آموت بار برای تمام امور باربری با درخواست و رضایت مشتری براساس ارزش بار ، بیمه نامه صادر می‌شود . این کار در هنگام حمل و نقل بسیار اهمیت دارد ؛ زیرا در صورت بروز آسیب ، باربری متعهد می شود که تمام خسارت مشتری پرداخت شود ، بنابراین پیشنهاد می شود در هنگام استفاده از خدمات باربری ، صدور بیمه نامه جزو ضرورت های اصلی به شمار آید .  

در بیمه نامه باربری آموت بار ، خسارت‌های مربوط به آتش سوزی ، سرقت ، حوادث رانندگی و آسیب به محموله به صورت کامل پرداخت خواهد شد .

 

15

اهداف باربری آموت بار

باربری آموت بار قصد دارد که بزرگ‌ترین ناوگان حمل بار بین شهری در کشور را با ارتقای خدمات خود در زمینه های مختلف به وجود آورد . هدف این گروه حمل و نقل ارائه خدمات با قیمت مناسب به متقاضیان حمل بار بین شهری است که از میان آنها می توان به شرکت‌های خصوصی و دولتی ، کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین یکی از اهداف مهم باربری آموت بار این است که با گسترش خدمات باربری ، در تمام نقاط ایران به جز مرکز استان ها ، نمایندگی داشته باشد و می توان بیان کرد که با افزایش ناوگان رانندگان خود در مسیر ارائه بهترین خدمات باربری گامی نوین برداشته است .

ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار

  • هوشمند بودن سامانه آموت بار برای صدور بارنامه
  • باربری ایمن و ارزان
  • قیمت‌دهی سریع و حقیقی
  • بزرگ ترین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در کشور
  • 34 نمایندگی فعال در تمام نقاط ایران
  • 64.000 راننده نیسان بار فعال تا به امروز
  • ارائه دهنده خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری
  • باربری تهران به شهرستان و سراسر ایران
  • صدور بارنامه برای اعلام وضعیت بار به صورت آنلاین
  • صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری (با ارزش 1 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان)
  • ارسال راننده به مبدأ بارگیری کمتر از یک ساعت در سراسر کشور
  • پشتیبانی شبانه‌روزی بین شهری (برای نخستین بار در ایران)
  • ارسال ماشین باربری سالم از لحاظ فنی و مجهز به امکانات لازم برای باربری
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • ارسال ایمن و تضمین حفظ سلامت بار
  • رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها

با توجه به هوشمندسازی و مکانیزه شدن سامانه باربری و برزو رسانی ناوگان حمل و نقل برای مشاوره با کارنیل وب تماس بگیرید .

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر