سایت شماره یک:

 

 

امروزه موبایل ها به بخش اساسی زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند ، این وسیله با قابلیت‌های گوناگونی که دارد جای تعداد زیادی از ابزارها و محصولات دیگر را گرفته‌ است . در کنار این محصول مهم ، خرید قاب گوشی و تهیه بسیاری از لوازم جانبی  دیگر برای حفاظت و نگهداری گوشی ضروری است . لازم به ذکر است که لوازم جانبی شامل محصولات همچون قاب و محافظ گوشی، شارژر، اسپیکر، هندزفری و کیف ایرپاد می باشد.

اگر در گوگل سرچ کنید متوجه میشوید که سایت های زیادی برای فروش و عرضه این محصولات وجود دارد ولی بهتر است برای اطمینان خاطر از کیفیت و اورجینال بودن کالای مورد نظر ، خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که در این زمینه اعتبار قابل توجهی داشته باشد .

پرفروش‌ترین لوازم جانبی گوشی چیست ؟

قبل از معرفی یک لیست از لوازم جانبی موبایل بهتر است درمورد این کلمه بیشتر صحبت کنیم . به‌طورکلی، به هر وسیله ای که جزو بخش عادی موبایل نیست و برای راحتی ، افزایش و بهبود استفاده از این تکنولوژی تولید شده است ، لوازم جانبی موبایل دارای طیف وسیعی از محصولات است که در ادامه برخی از آن ها را معرفی میکنیم :

  • قاب و کاور گوشی
  • گلس یا محافظ صفحه
  • پاوربانک
  • کابل شارج
  • هولدر
  • شارجر فندکی
  • بند نگهدارنده
  • خنک کننده موبایل
  • دسته های گیمینگ
  • هدفون
  • هنزفری
  • و ...

یکی از  پرکاربردترین و پرفروشترین  لوازم جانبی موبایل که برای همه ی افراد ضروری است ، یک قاب اورجینال و با کیفیت است.  میتوان گفت که تنها راه محافظت از موبایل سفارش و خرید قاب موبایل است. حتی اگر همیشه و همه‌جا مراقب باشید، همیشه باید یک درصد در نظر داشته باشید که ممکن است اتفاقی ناگوار برای گوشی شما رخ دهد. تعمیر صفحه‌ نمایش یا بدنه گوشی قطعا برای شما گران تمام شود. درنتیجه خرید کاور گوشی می‌تواند موبایل شما را از این فاجعه نجات دهد!

چه مورادی بر قیمت قاب گوشی تاثیر میگذارد ؟

اکثر افراد در هنگام خرید کاور گوشی توجه زیادی به قیمت آن دارند که این کاملا منطقی است . بسیاری از قاب و کیف‌های گوشی باوجوداینکه جنس و کیفیتی مناسبی ندارد، دارای قیمت بالایی هستند حتی بالاتر از ارزش واقعی آن ها . اگر برای شما هم سوالی پیش آمده است که چه مواردی بر قیمت لوازم جانبی موبایل از جمله  گارد گوشی تاثیر میگذارند باید بگوییم  برند تولیدکننده آن ، جنس  و کیفیت قاب، ترکیبات و اجزای به‌کار رفته در کاور گوشی و همچنین شرکت عرضه‌کننده از عواملی هستند که تا حد زیادی بر قیمت گارد گوشی تأثیر می‌گذارند.

خرید لوازم جانبی موبایل عمده

در سال‌های گدشته تولیدکنندگان مطرح گوشی مانند اپل و سامسونگ بسیاری از لوازم جانبی محصولات خود، مانند هندزفری یا کابل شارژ را از پک گوشی‌های موبایل حذف کرده‌اند. این اتفاق موجب شده است تا بسیاری از خریداران مجبور باشند لوازم  جانبی گوشی همراه را به‌صورت جداگانه از فروشگاه‌ها داخل کشور تهیه کنند.

سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل ؟ یا بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی کجاس ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا جواب این سوال ها را بگیرید .

از آنجا که خرید عمده این محصولات یعنی لوازم جانبی موبایل و دسترسی به آن‌ها در بسیاری از شهرهای کوچک به آسانی میسر نیست فروشندگان این حیطه در چنین شرایطی مجبور میشوند با ‌صرف زمان و هزینه بسیار زیاد برای خرید  از عمده فروش لوازم جانبی موبایل به شهرهای بزرگی مانند اصفهان و تهران بروند که این بسیار زمانبر هست . خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی عمده  از مرکز پخش لوازم جانبی موبایل ، برای فروشندگان این فرصت را اینجاد میکند که بدون هدر رفتن زمان و در سریع ترین زمان ممکن محصولات خود را سفارش دهند و آن‌ها را به راحتی تحویل بگیرند. علاوه بر این خرید عمده محصولات از عمده فروشی لوازم جانبی موبایل به صورت اینترنتی از وارد کننده مستقیم قیمت مناسب تری را برای شما به وجود میاورد که این موضوع میتواند سود شما را افزایش دهد .

5

1.خرید با قیمت کمتر به صورت اینترنتی

معمولاً خرید و فروش هر محصولی به‌صورت عمده با پرداخت هزینه کمتری انجام می‌شود. خرید عمده برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید به‌صورت تک خواهد بود.

2.دریافت اشانتیون از عمده فروش

خرید عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت نیز در برخی مواقع باعث میشود که به‌ازای هر میزان خرید ، اشانتیون نیز دریافت کنید که بستگی به عمده فروش دارد .

3.نکته مهم برای خریداران عمده

فروشنده با برقراری ارتباط با مشتریان خود می‌تواند نیازهای آن‌ها را بشناسد. پیشنهاد ما این است که در ابتدا نیاز مشتریان خود را با استفاده از روش های گوناگون و ابزارهایی که موجود است بسنجید و سپس در صورت استقبال مشتریان، به خرید عمده کاور گوشی یا دیگر لوازم جانبی بپردازید.

بهترین جا برای خرید لوازم جانبی موبایل

6

فروشگاه لوازم جانبی پروآیلند یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش تکی و پخش عمده لوازم جانبی موبایل است ‌که به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. این مرکز معتبر انواع اکسسوری جانبی نظیر گلس، گلس محافظ لنز، کیف و قاب گوشی جدید، انواع هدفون و هندزفری با سیم و بی‌سیم، کیف ایرپاد، ساعت هوشمند، بند ساعت هوشمند، انواع کابل شارژ، شارژر وایرلس، هولدر و پایه نگهدارنده موبایل را از برندهای مطرح دنیا به فروش می‌رساند.

 

اگر شما نیز قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارید و به فروشندگی لوازم جانبی موبایل فکر میکنید، این نکته برای شما بسیار مهم است که محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاهی معتبر در این زمینه خریداری نمایید . خرید عمده لوازم جانبی موبایل از حساسیت بالایی برخوردار است و در صورت خرید اشتباه، دچار ضررهای زیادی خواهید شد و ممکن است اجناس خریداری شده اورجینال نباشند و کیفیت مناسب را نداشته باشند. شما می‌توانید برای خرید لوازم جانبی موبایل به فروشگاه پرو آیلند مراجعه نمایید. جالب است بدانید که این فروشگاه تمام کالاهای خود را تضمین می‌کند و در صورت خراب بودن هر یک از آن‌ها، قابلیت تعویض کالا را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.  حذف واسطه توسط فروشگاه پرو آیلند باعث شده است که بتوانید تمامی محصولات این فروشگاه را با قیمتی مناسب خریداری کنید .

فروشگاه پروآیلند به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین عمده ‌فروش لوازم جانبی موبایل در ایران شناخته میشود  و همیشه بهترین محصولات را با کیفیتی عالی به مشتریان خود ارائه میدهد . شما با خرید قاب گوشی و دیگر لوازم جانبی موبایل و تبلت از پرو آیلند، محصولاتی باکیفیت و بادوام را دریافت خواهید کرد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر