چرا خرید وسایل دست‎دوم از سمساری کار خوبی است؟ مزیت خرید وسایل دست‎دوم به همراه معرفی یکی از بهترین مراکز فروش وسایل دست‎دوم در تهران

سایت شماره یک:

 

صنعتی­شدن جوامع و تولید انبوه و کم‎هزینه‎ تمام اقلام مورد نیازمان سبب شده تا افراد احساس نیاز کمتری نسبت به خرید کالای دست دوم داشته باشند. گذشته از این نکته که خرید اجناس به شکل دست‌دوم صرفه‎ اقتصادی دارد، تقریبا همه‎ ما حداقل یک وسیله داریم که آن را از سمساری تهیه کرده‎ایم. اما اگر همه‎ وسایل به شکل نو در دسترس ما هستند، چرا باید به سراغ خرید دسته دوم آن برویم؟ خرید وسایل دست‎دوم لزوما به این معنا نیست که توان مالی خرید چیز جدید را ندارید. بلکه ممکن است اقلام موجود در فروشگاه­های دست دوم کمیاب یا محدود باشند. همچنین ممکن است گاهی وسایل ارزشمندی را بیابید که در صورت از دست­دادن آن دیگر هیچ وقت فرصت دوباره برای خریدش را نداشته باشید.

 

 

 

وسایل دست‎دوم

محصولات باکیفیت را با قیمت ارزان‎تر بخرید

یکی از دوراهی‎های همیشگی برای افراد با بودجه‎ محدود این است که وسیله نو با کیفیت کمتر خریداری کنند یا به دنبال محصولات باکیفیت اما دسته دوم بروند. البته این موضوع کاملا سلیقه‎ای است. اما اگر از طرفداران برندهای خاص هستید، احتمالا تنها کاری که می‎توانید انجام دهید، همین است. اگر سری به سمساری جردن، سمساری شریعتی و سمساری فرامانیه بزنید، احتمالا وسایل خوبی را پیدا خواهید کرد.

تاثیر منفی کمتری روی محیط زیست داشته باشید

آب‎وهوای ما در طول زمان شاهد تغییرات شدیدی بوده که نتیجه صنعتی­شدن است. تولید لوازم خانگی، لباس، فرش و ... همگی آثار زیان‎بار زیادی روی محیط زیست دارند. شما با خرید وسایل دست‎دوم و استفاده‎ مجدد از وسایلی که قابلیت استفاده دارند، این ضرر و زیان‌ها را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهید داد.

علاوه بر این با خرید از فروشگاه‎های خرده‎فروشی محلی از کسب‎وکارهای کوچک هم حمایت خواهید کرد و به کاهش گازهای گلخانه‎ای هم کمک می‎کنید.

ممکن است برخی برندهای لوکس را پیدا کنید

اگر سراغ فروشگاه­های دست دوم در مناطق بالاشهر مانند سمساری میرداماد یا سمساری فرشته باشید، این احتمال وجود دارد که به کالاهایی از برندهای لوکس برخورد کنید که قیمت آن‎ها شاید از نصف هم کمتر باشد. با خرید این وسایل با هزینه‎ بسیار کم صاحب اقلام گران‎قیمت و لاکچری خواهید شد.

عمر محصولات را افزایش می‎دهید

در حالی که بسیاری از افراد حتی غذایی برای خوردن ندارند، شاید منصفانه نباشد که بخواهیم همه وسایل‎مان کاملا نو و دست‎نخورده باشند. خرید دسته‌دوم وسایل باعث می‌شود مطمئن شویم که از ظرفیت کامل یک وسیله استفاده کرده‎ایم.

در واقع شما با خرید یک وسیله دست‎دوم می‎توانید جان دوباره‎ای به آن داده و از آسیب به طبیعت، رواج مصرف‎گرایی و تجمع ثروت جلوگیری کنید.

24

سمساری در تهران

می‎توانید حسابی چانه بزنید

تا به حال به این موضوع فکر کرده‎اید که در خرید کالاهای نو خصوصا در فروشگاه‎های اینترنتی امکان چانه­زدن وجود ندارد؟ اما در خرید وسایل دست‎دوم از سمساری می‎توانید حسابی چانه بزنید و قیمت محصول را کاهش دهید. امکان مذاکره روی قیمت محصولات مختلف یکی از مزیت‎های خرید وسایل دست‎دوم است.

روابط اجتماعی خودتان و سایر افراد را تقویت می‎کنید

خوب است برای یک­بار هم که شده به فروشگاه­هایی در مناطق مختلف مثلا سمساری یوسف ‌آباد یا سمساری شهرک غرب سری بزنید و متوجه شوید که افراد زیادی در آنجا حضور دارند. برخی از این افراد برای فروختن اجناس و برخی دیگر برای خرید آمده‎اند.

در هر صورت برای این که اقلام مستعمل خود را بخرید یا بفروشید، نیاز به ایجاد روابط دوستانه و اجتماعی خواهید داشت و حتی شاید با کسی گرم صحبت شوید و داستان آن محصول خاص را هم دریابید. در هر صورت اگر به شکل مرتب به یکی از این گروه­ها سر بزنید احتمالا شماره سمساری را دریافت می‎کنید و حتی با فروشنده دوست خواهید شد.

از اهداف بزرگ و خوب حمایت خواهید کرد

تعداد زیادی از فروشگاه‎های وسایل دسته‎دوم و خریدار لوازم منزل هستند که تمام یا بخشی از سود خود را به سازمان‎های غیرانتفاعی هدیه می‎دهند. برای این که مطمئن شوید واقعا فروشگاه مدنظر چنین کاری را انجام می‎دهد یا نه کافی است که یک جست‎وجوی ساده انجام دهید.

معرفی یک سمساری خریدار لوازم منزل

حالا که با مزایای خرید کالاهای دست‎دوم آشنا شدید، بهتر است که با یکی از فروشگاه­های دست دوم فروشی خوب تهران هم آشنا شوید که خوشبختانه دارای نسخه آنلاین هست و حتی در خانه‎ خودتان هم می‎توانید اقدام به بررسی محصولات یا فروش آن‎ها کنید.

سمساری رحیمی را می‎توان یکی از قدیمی‎ترین و بزرگترین فروشگاه­های دست دوم فروشی در تهران دانست که تقریبا هر چیزی که بخواهید و به آن نیاز داشته باشید را می‎توانید از طریق این مجموعه پیدا کنید. افرادی که به دنبال سمساری نیاوران، سمساری ونک، سمساری اقدسیه و سایر مناطق تهران هستند می‎توانند با این مجموعه تماس برقرار کنند.

همچنین افرادی که تمایل به فروش محصولات خود دارند هم می‎توانند وارد سایت شده و شماره سمساری را دریافت کنند و در نهایت محصول خود را از این طریق به فروش برسانند. مهم‌‎ترین مزیت این فروشگاه این است که کلیه‎ محصولاتی که وارد این فروشگاه می‌شوند، در سایت نیز بارگزاری خواهند شد و به این ترتیب می‎توانید در خانه‎ خود بوده و از قسمت جست‎وجو محصول خود را وارد و درخواست کنید.

چرا محصولات دست‎دوم را از سمساری رحیمی خریداری کنیم؟

این سمساری به کیفیت محصولاتی که خریداری می‎کند، توجه زیادی دارد. به این معنا که کلیه اقلام به صورت کامل چک شده و در صورت خرابی یا هر اشکال در توضیحات آن درج خواهد شد و شما با علم به این مسائل اقدام به خرید خواهید کرد.

همچنین این مرکز فروش لوازم دست‎دوم، بخش قابل توجهی از مناطق تهران را پوشش داده و به همین خاطر تنوع محصولات، قیمت، کیفیت و برندهای آن نیز بسیار قابل توجه است و امکان پیداکردن اجناسی که نایاب و برند باشند بسیار زیاد است.

25

سمساری فوری

سخن پایانی

با این که همه ما دوست داریم وسایلی که خریداری می‎کنیم در بهترین حالت ممکن باشند، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که خرید وسایل دست‎دوم هم می‎تواند تا حد زیادی کار جالب و هیجان‎انگیزی باشد. سمساری‎ها پر از اقلامی هستند که برای خود داستانی دارند و حتی این امکان برای‎تان وجود دارد که به وسایل لوکس با قیمت بسیار کمتر دسترسی پیدا کنید. 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر