در زندگی های پر مشغله امروزی که سرعت نقش مهمی را در آن ایفا می کند، ماکروویو ها به دستگاهی پرکاربرد تبدیل شده اند و به همین سبب هم درخواست برای خدمات تعمیرات ماکروویو در سالهای اخیر افزایشی چشمگیر داشته، در این مقاله قصد داریم اختصاصاً به دارندگان دستگاه های ماکروویو سامسونگ، ال جی و پاناسونیک مرکز تعمیرات لوازم خانگی را معرفی کنیم که به صورت فوری و تخصصی به انجام تعمیرات این ماکروویو ها در تهران می پردازد.

سایت شماره یک:

 

تعمیر ماکروویو سامسونگ در تهران

برند کره ای سامسونگ که سال هاست با کیفیت بالا و تنوع محصولاتش گوی سبقت را از سایر برندهای لوازم خانگی و صوتی و تصویری ربوده است همواره برای مردم کشور ما نیز به سبب شهرت و کیفیت بالای محصولات خود نام آشنا می باشد.

 

ماکروویو سامسونگ از محصولاتی است که در منازل ایرانی نیز کاربرد دارد، در صورتی که از ماکروویو سامسونگ برای امور پخت و پز و گرم کردن غذا استفاده می کنید و خرابی آن منجر به طولانی شدن روند پخت و پز و مختل شدن برنامه روزانه تان شده قطعاً قصد دارید هر چه زودتر برای تعمیر ماکروویو سامسونگ اقدام کنید و در این زمان است که پیدا کردن تعمیرکار ماهری که بتواند سریع و ماهرانه ماکروویو را تعمیر کند ممکن است برای شما تبدیل به یک دغدغه شده باشد.

تعمیر ماکروویو سامسونگ توسط متخصصین در محل

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار به عنوان نمایندگی سامسونگ فعالیت نموده و با تکنسین هایی ماهر در انجام تعمیرات ماکروویو سامسونگ و دیگر لوازم خانگی این برند همکاری می کند.

این مرکز با شعبه های متعدد خود در سراسر تهران آمادگی دارد هر چه سریع تر برای انجام تعمیرات تکنسین های زبده خود را به محل شما اعزام نماید، این تکنسین ها که همراه با تجهیزات به روز خود در محل حاضر می شوند، دوره های آموزشی متعددی را در زمینه تکنولوژی های انواع ماکروویو دیده اند و می توانند در سریع ترین زمان ممکن، با تسلط کامل به عیب یابی و تعمیر ماکروویو سامسونگ بپردازند.

پس تفاوتی ندارد که از کدام نوع ماکروویو یا ماکروفر و سولاردام سامسونگ استفاده می کنید، تکنسین های مرکز دکتر آچار با مهارت خود آمادگی تعمیر تمامی مدل های ماکروویو را دارا می باشند و این کار را با ضمانت انجام می دهند.

تعمیر مایکروویو ال جی در تهران

ال جی دیگر برند مشهور کره ای نیز تولید کننده مایکروویو های با کیفیت و با طراحی زیبا در مدل های سولاردام، معمولی (ترانسی) و اینورتر می باشد که محصولات آن در منازل ایرانی هم حضور پرطرفداری دارد، با وجودی که مایکروویو بیشتر در خصوص گرم کردن و یخ زدایی مواد غذایی استفاده می شود، با انواع مدل های حرفه ای تر آن میتوان شیرینی و کیک های خوشمزه نیز پخت، برخی از مشکلات متداول در مایکروویو ال جی موارد ذیل اند که آن را نیازمند تعمیر توسط تکنسینی ماهر می کند:

  • تعمیر مشکل گرم نکردن غذا در مایکروویو ال جی
  • تعمیر مشکل جرقه زدن مایکروویو ال جی
  • تعمیر مشکل نچرخیدن سینی مایکروویو ال جی
  • تعمیر مشکل صدا دادن مایکروویو ال جی
  • تعمیر مشکل دود کردن مایکروویو ال جی
  • و...

2

تمامی مشکلات ذکر شده در بالا را می توان با برقراری تماسی با مرکز دکتر آچار و اعزام تکنسین مجرب در تعمیرات مایکروویو ال جی حل کرد.

تعمیر مایکروویو LG در محل با ضمانت

با مشاهده مشکلات در مایکروویو ال جی و اختلال در روند طبخ و یا گرم کردن غذا به دلیل استفاده نادرست از دستگاه و یا گذشت زمان زیاد به کار بردن دستگاه، سپردن دستگاه به مکانی که مایکروویو را با اطمینان تعمیر کند و در طی آن از قطعات اصل استفاده کند می تواند موضوعی قابل تفکر باشد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار به عنوان نمایندگی ال جی، به صورت تخصصی تعمیر مایکروویو ال جی را به انجام می رساند، تکنسین های این موسسه با تماس شما در منزل یا محل کارتان حاضر می شوند و دستگاه را با دقت بررسی کرده و تست می کنند تا علت ایراد را بیابند و سپس به تعمیر مایکروویو ال جی می پردازند.

این تکنسین های متخصص پس از انجام تعمیرات، علت مشکل و راه های اجتناب از تکرار مشکل را برای مشتری شرح می دهند و به همراه آن، ضمانت نامه کتبی 12 ماهه را ارائه می کنند.

تعمیر مایکروویو پاناسونیک در تهران

از دیگر تولید کنندگان مایکروویو های باکیفیت، پاناسونیک است که از اواخر قرن بیستم میلادی جزو بزرگترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی قرار گرفت، در صورتی که از هر نوع مدل از مایکروویو پاناسونیک استفاده می کنید و دستگاهتان دچار خرابی شده است، می توانید از طریق یکی از شماره های درج شده در سایت دکتر آچار با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین های مجرب به طور فوری به محل اعزام شوند.

تعمیر مایکروویو پاناسونیک با قطعات اصل

مرکز دکتر آچار تعمیرات مایکروویو پاناسونیک را به وسیله تکنسین های مجرب به انجام می رساند و اطمینان می دهد که کلیه تعمیرات انجام شده توسط این مرکز توسط متخصصینی انجام می‌شود که همگی آموزش دیده اند و بعد از حضور در محل، در ابتدا با بررسی دقیق همه جزییات را به طور کامل بررسی کرده و عیب یابی را به طور ماهرانه انجام می دهند.

3

این تکنسین ها پس از عیب یابی هزینه تقریبی را به مشتری اطلاع می دهند و در صورت تمایل او برای انجام تعمیرات مایکروویو پاناسونیک، اقدامات لازم را انجام می دهند، لازم به ذکر است این تکنسین ها در مرتبه اولیه در تعمیر قطعات معیوب می کوشند و در صورت تعمیر ناپذیر بودن این قطعات، آن را با قطعه ای اصل و اورجینال جایگزین می کنند.

دلایل انتخاب دکتر آچار برای انجام تعمیرات مایکروویو سامسونگ و ال جی و پاناسونیک

همکاری با تکنسین های متخصص

مایکروویو دستگاهی کوچک و پر کاربرد است که شاید به نظر نرسد که تعمیرات آن نیازمند تخصص می باشد اما اینگونه نیست، سیستم مایکروویو ها با برخورداری از قطعاتی همچون برد الکترونیکی، صفحه نمایش و... از جزییاتی ظریف برخوردارند که تعمیر آن را نیازمند تخصص می کند.

تکنسین های مرکز دکتر آچار، همگی در حوزه تخصصی خود ماهر و آموزش دیده اند و دارای مجوزهای لازم از مراکز فنی کشور هستند.

نرخ اتحادیه

تعرفه تمامی خدمات ارائه شده توسط مرکز دکتر آچار بر اساس تعرفه اتحادیه محاسبه می شود.

گارانتی 12 ماهه

لازم به ذکر است همه خدمات این مجموعه به همراه ضمانت نامه کتبی 1 ساله ارائه می شوند تا خیال مشتریان عزیز از ایجاد هرگونه مشکل در مایکروویو پاناسونیک و ال جی و سامسونگ خود تا مدت 365 روز از دریافت پشتیبانی آسوده گردد.

تعمیرات محل

با بهره بردن از خدمات تعمیرات مایکروویو در محل، می توان در زمان و هزینه های حمل کردن دستگاه به نزد تعمیرکار صرفه جویی کرد و مایکروویو را از آسیب های احتمالی حمل و نقل به دور نگه داشت، تمامی اقدامات در تعمیرات مایکروویو در محل انجام می شوند مگر تست اشعه که باید در کارگاه انجام شود.

کلام آخر

با وجود مراقبت ها باز هم مواجهه با ایرادات در مایکروویوها اجتناب ناپذیر می باشند، با تماس شما با شماره تلفن 09124573404 می توانید با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار ارتباط گرفته و تکنسینی ماهر را به منزل خود اعزام نمایید.

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر