سایت شماره یک:

کش لس جیبی یکی از انواع دستگاه های کش لس یا همان RTM می باشد که برای انجام تراکنش های غیر نقدی بانکی مناسب است. این نوع کش لس کاملا قابل حمل بوده و از لحاظ ابعاد ،تقریبا با گوشی های هوشمند برابری میکند. از این کش لس میتوان برای احراز هویت با اثر انگشت و یا افتتاح حساب بانکی نیز بهره برد. بهترین جایگزین برای دستگاه های POS  و همچنین اپلیکیشین های بانکی تلفن همراه نیز می باشد.

شرکت atmpostehran.com با عرضه برترین نمونه های کش لس جیبی و ارائه اطلاعات کافی در این زمینه به مشتریان خود توانسته است جز شرکت های برتر در حیطه فروش و عرضه خودپرداز محسوب گردد.

تعریف کش لس جیبی

همانطور که می دانید، کش لس ها انواع مختلفی دارند که پر طرفدارترین آن ها شامل کش لس های جیبی، رومیزی و دیواری است. افراد و مشاغل مختلف میتوانند هر یک از این نوع کش لس ها را با توجه به نوع شغل خود و کاربردی که از آن انتظار دارند، به کار گیرند. بنابراین انتخاب صحیح و خرید این نوع کش لس ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کش لس جیبی تقریبا شباهت با دستگاه کارتخوان یا همان POS دارد که از لحاظ ابعاد و اندازه چیزی شبیه به تلفن های همراه هوشمند میباشد. به همین دلیل استفاده از این نوع کش لس؛ به خصوص برای مشاغلی که دائما در حال جابجایی هستند، توانسته است مزایای زیادی را به ارمغان آورد.

از جمله مهمترین کاربردهای کش لس جیبی میتوان به توانایی انتقال وجه، دریافت موجودی، افتتاح حساب(در ایران تنها دو بانک از این آپشن استفاده میکنند)، دریافت کارت شارژ، دریافت بلیط مترو و اتوبوس و... اشاره کرد.

مزایا و برتری کیوسک غیر نقدی جیبی

  • دارای ابعاد کوچک و قابلیت حمل و جابجایی
  • عدم نیاز به تامین امنیت بالا
  • قایلبیت تعریف چندین حساب بر روی دستگاه
  • قابلیت انتقال وجه روزانه به صورت نامحدود
  • قابلیت انتقال به غیر
  • قابلیت استفاده از یک دستگاه به عنوان پرینتر، کارتخوان و بارکد خوان
  • توانایی صدور فاکتور از طریق کش لس در ارتباط با تلفن همراه

ویژگی های مهم دستگاه کش لس جیبی

دستگاه کش لس جیبی با سایر دستگاه های کش لس از لحاظ کاربرد، تفاوت چندانی ندارد و از نظر ابعاد و نوع استفاده دارای ظاهر کوچکتر و قابلیت حمل آسانتری نسبت به مدل های دیگر هستند. در واقع کوچکترین کش لس موجود در بازار به کش لس جیبی اختصاص یافته است و از این حیث استفاده از این نوع کش لس در مکان هایی که دارا ی حدودیت ابعاد هستند و همچنین دائما در حال رفت و آمد میباشند، گزینه مناسبی خواهد بود.

از جمله برترین ویژگی های کش لس جیبی شامل موارد ذیل میگردد:

  • دارای صفحه نمایش تاچ
  • دارای قابلیت اتصال به اندروید 5 و حتی باللاتر
  • دارای قابلیت اتصال کش لس به بلوتوث تلفن همراه
  • دارای ایمنی بالاتر
  • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایفای و شبکه تلفن همراه
  • دارای اسکنر بارکد خوان
  • دارای GPS ردیابی کش لس
  • قابلیت اتصال به اکثر بانک ها
  • قبالیت استفاده همزمان از اپلیکیشن های موجود در تلفن همراه متصل به کش لس

استفاده از کش لس جیبی بهتر است یا نرم افزارهای تلفن همراه؟

این روزها استفاده از تلفن همراه جای خود را به سایر وسایل اکترونیکی ارتباطی داده است و با پیشرفت روز افزون این نوع گجت ها، استفاده از سایر تکنولوژی ها به ندرت ملزم می شود. در این بین توصیه می شود به جای استفاده از اپلیکیشن های بانکی موجود در تلفن های همراه هوشمند از کش لس جیبی استفاده گردد. دلیل آن نیز در توانایی انتقال و جابجایی وجه به صورت 24 ساعته و از طریق کارت های عضو شتاب می باشد که در تلفن های همراه نمیتوان از این کارت ها بهره برد.

از طرف دیگر جابجایی وجوه با مبالغ بالا و بدون محدودیت صورت میگیرد و نیاز مراجعه افراد به شعبات بانکی را محدود کرده است. در حالی است که نرم افزارهای بانکی موجود بر روی تلفن های همراه محدود به اینترنت سیمکارت ها  هستند و در صورت قطعی آن ها، استفاده از آن غیر ممکن بوده و محدودیت واریز وجه را نیز دارا هستند.

در کش لس جیبی امکان احراز هویت با اثر انگشت یا چهره از طریق دوربین کوچکی که روی آن نصب می شود، امکان پذیر خواهد بود که همین موضوع موجب می شود افراد بتوانند به افتتاح حساب بانکی نیز از این طریق بپردازند. با استفاده از کش لس جیبی میتوانید از امکاناتی همچون؛ بارکد خوان، پرینتر و خودپرداز به صورت همزمان بهره مند گردید.

نحوه مدیریت مالیات با کش لس

آیا با  استفاده از کش لس جیبی نیز میتوان مالیات بر حساب خود را مدیریت کرد؟ باید بگوییم بله! در واقع یکی از برترین مزیت های این دستگاه نسبت به تلفن همراه یا دستگاه POS دارا بودن مدیریت مالیاتی حساب در گردش صاحب حساب خواهد بود.

باید بدانید که این امر به معنای معاف از مالیات بودن نیست، بلکه تنها با انتخاب نوع حساب و واریزی مشتریان در شماره حساب های مختلف تنها بر درآمد خالص شما مالیات تعلق گرفته و مجبور به پرداخت مالیات بیشتر برای تمامی وایزی های روزانه خود نخواهید بود. این شماره حساب های تعریف شده میتواند متعلق به تمامی حساب های مشتریان  یا بدهکاران ثابت شما باشد.

خرید سفارش کش لس جیبی

تمامی شرکت های ارائه دهنده محصولات کیوسک غیر نقدی، معمولا به فروش کش لس جیبی نیز مپیردازند و شما میتوانید با مراجعه به هریک از این شرکت های معتبر به خرید و سفارش دستگاه مد نظر خود بپردازید. نکته حائز اهمیت د آ ن است که شما تشخیص دهید با توجه به نوع کار و میزان استفاده شما از کش لس، کدام نوع دیواری، رومیزی  و یا جییبی برای شما مناسب تر است.

 از طرف دیگر برای دریافت سوییچ بانکی این دستگاه نیاز به طی روند بانکی و اداری دارید که مدارک خاصی را نیازمند می باشد. بنابراین برای آگاهی بیشتر در مورد دستگاه مد نظر و برند مربوطه و همچنین مدارک و اسناد مورد نیاز برای ثبت نام و خرید کش لس میتوانید با کارشناسان شرکت تهران خودپرداز با تلفن های 02166506701 و 09909044064 در تماس بوده و ضمن دریافت راهنمایی و مشاوره کاملا رایگان، به خرید بهترین انتخاب خود بپردازید.

کاربرد دستگاه کیوسک غیر نقدی جیبی

  1. استفاده به عنوان جایگزین مناسب برای دستگاه کارتخوان
  2. استفاده در مشاغل غیر ثابت و در حال جابجایی مداوم
  3. ارتباط با اینترنت از طریق وایفای
  4. ارتباط با تلفن همراه از طریق بلوتوث
  5. استفاده همزمان از اپلیکیشن های تلفن همراه
  6. دارای درگاه کارت شبکه شتاب
  7. استفاده به عنوان اسکنر
  8. استفاده به عنوان پرینتر

همین حالا اقدام کنید!

کش لس جیبی را میتوان نمونه ای پر طرفدار دستگاه کش لس دانست که در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله مزایای برتر این دستگاه میتوان به استفاده از این دستگاه به عنوان اسکنر و یا پرینتر نیز اشاره کرد. اگر دارای مشاغل غیر ثابت و همواره درحال گردشی هستید که در عین حال به طور روزانه حجم بالایی از واریزی به حساب شما سرازیر میگردد، کافیست با تلفن های شرکت ATMPOSTEHRSM در تماس باشید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر